יתרונות הפרסום הממומן
יתרונות הפרסום הממומן

6 יתרונות לפרסום ממומן ברשתות החברתיות Advantages of Paid Social Media Advertising

6 יתרונות לפרסום ממומן ברשתות החברתיות

זה לא סוד שהשוק הופך להיות יותר דיגיטלי בימינו. שני מיליארד בני אדם משתמשים במדיה החברתית בכל יום.

במילים אחרות, מדובר במיליוני לקוחות פוטנציאליים שגוללים במדיה החברתית מדי יום ומחכים לכם, מותגים ועסקים, שתציעו להם את המוצר או השירותים שלכם.

ככל שהשוק משתנה, כך כלי הפרסום מתפתחים בהתאם.

באמצעות פרסום ממומן ברשתות החברתיות תוכלו להגיע לקהל היעד שלכם ולזהות את הרגלי השימוש שלהם, כך שתוכלו להגדיל את החשיפה שלכם ולמקסם את מאמצי הפרסום שלכם.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

1. פרסום ממומן משתלם

הפרסום הקונבנציונאלי כפי שהכרנו בעבר יכול לעלות הרבה, והוא יותר כמו יריה בחשיכה.

לעומת זאת, 'מודעה בתשלום' פועלת ישירות על קהל היעד שלך.

כלומר, מעלה את הסיכויים להקלקה על המודעה שלכם ומביאה ליותר תנועה לאתר או רכישת המוצר שלכם.

עוד דבר נהדר הוא שתקציב המודעה בתשלום עובדת בשיטת תשלום פר קליק (PPC), שיטה שרוב הפלטפורמות משתמשות בה.

זה אומר שאתם כבעלי העסק תשלמו עבור הפרסום רק במקרה שהמשתמש עושה פעולה כלשהי על המודעה שלכם.

מודעות בתשלום יכולות להיות די זולות, הכל תלוי איך אתם מנהלים את אסטרטגיית המודעות ומבצעים אופטימיזציה בהתאם לתוצאות הקמפיין.

אנו ממליצים להתחיל בקטן וללמוד את הקהל שלכם, כך תשקיעו בחוכמה.

 

עם פרסום ממומן ניתן להגיע לקהל היעד שלכם ישירות
עם פרסום ממומן ניתן להגיע לקהל היעד שלכם ישירות

 

2. הכרה במותג

כדי להיות מוכר כמותג, המותג צריך להיראות.

באמצעות פרסום ממומן ברשתות החברתיות אתם יכולים לוודא שתוצגו בפני הקהל המתאים לכם. 

חישבו על זה לרגע, להיות מוצגים ומוכרים יכול להעלות את המודעות וההכרה בכם כמותג וכך להגביר את החשיפה אליכם, מה שיוביל לעידוד רכישה.

ודאו שהמודעות שלכם בלתי נשכחות ונותנות מספיק מידע למשתמש כדי שירצה להישאר בדף שלכם לאורך זמן.

 

3. הגדילו את נראות המותג

בימים אלה פלטפורמות המדיה החברתית מתמקדות בהדגשת פוסטים מחברים ומשפחה, מה שגורם למותגים ולתוכן העסקי להידחק הצידה.

בעת שימוש בפרסום ממומן אתם באופן אוטומטי מגבירים את טווח ההגעה שלכם לקהל היעד וכך מגדילים את החשיפה של העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים רבים יותר.

פרסום ממומן יכול לנתח את הדרך בה הקהל שלכם פעיל ברשתות החברתיות, כך שתוכלו לתכנן את הפעולות שלכם בהתאם.

4. התמקדו בקהל היעד

אחד הדברים היעילים ביותר שמפרסם יכול לחלום עליו כשמדובר בפרסום, הוא הבחירה מי יראה את המודעה שלו.

עם מודעות בתשלום ניתן לעשות זאת ועוד.

אתם בתור מותג יכולים למיין ולסנן משתמשים שאתם רוצים להיות חשופים אליהם, על ידי קריטריונים רבים כגון תחומי עניין, תחביבים וכו'.

בנוסף, תוכלו לעיין בקריטריונים הנוכחיים של הקהל שלכם ולהרחיב את הקהל באופן ספציפי למה שאתם כבר יודעים שעובד.

עם פרסום ממומן ניתן לסנן ולמיין את הקהל שאליו תרצו להיחשף
עם פרסום ממומן ניתן לסנן ולמיין את הקהל שאליו תרצו להיחשף

5. להיות במקום הנכון בזמן הנכון

מחקרים מראים כי משתמשי מדיה חברתית מבלים את רוב הזמן בנייד שלהם.

פרסום ממומן במדיה החברתית יכול להופיע באופן ממוקד במובייל.

יש לקחת בחשבון שמשתמשים המחפשים שירות כלשהו ונמצאים כבר במובייל שלהם גוללים ומחפשים ביישומים של הרשתות החברתיות.

אז תוך כדי הם נתקלים במודעה שלכם בדיוק כאשר הם מחפשים את סוג השירות הספציפי שיש לכם להציע. 

מיותר לציין כמה יעיל זה יכול להיות וכמובן לעודד ולהגדיל את המכירות של העסק.

6. יש בידיכם את התשובות

מודעות בתשלום נותנות את הכלים הטובים ביותר עבורכם על מנת למקסם את מאמצי הפרסום שלכם.

במילים אחרות, כל פלטפורמת רשת חברתית יכולה לתת לכם תובנות לגבי המודעות שלכם, כך שתוכלו לנתח מהי הדרך הטובה ביותר עבור המותג שלכם לפרסם ולקדם את העסק.

באיזו שעה ישנה מעורבות גדולה יותר, איזה סוג של מודעות פועל טוב יותר עם קהל היעד שלכם וכדומה.

 

לסיכום,

בואו נדבר על עובדות לשניה. השוק בימים אלו הופך לדיגיטלי יותר ויותר.

אנשים מבלים את רוב שעות היום שלהם במובייל, ואם לדייק ברשתות החברתיות.

כפועל יוצא, הסיכון הפיננסי, הנמוך בהרבה מהפרסום הקונבציונאלי ששיחק בעבר תפקיד מרכזי בעולם הפרסום, משתלם מאוד כשמדובר בפרסום ממומן ברשתות החברתיות.

לכן, אם תרצו להיות מוכרים כמותג, להעלות את המכירות ולשפר את הפרודוקטיביות שלכם, אתם צריכים להצטרף למשחק.

 

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

מאמרים נוספים