מהפכת הבלוקצ׳יין: העתיד של השיווק הדיגיטלי כבר כאן!

מומחים דיגיטליים וטכנולוגיים צופים כי בשנת 2019 יראו עליה בשימוש בבלוקצ׳יין בתעשיות השונות.

ובאופן ספציפי, השימוש בבלוקצ׳יין יגיע לשיאו בתחום השיווק הדיגיטלי.

למה? ובכן, השימוש בבלוקצ׳יין עבור פרסומות דיגיטליות הוא הרבה יותר יעיל. הוא מקדם תקשורת מבוזרת בין הצדדים, וניתן לאמת אותו בקלות.

אז מה הם היתרונות האחרים:

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

בלוקצ׳יין עומד להשתלט על העתיד של השיווק הדיגיטלי

בלוקצ׳יין עומד להשתלט על העתיד של השיווק הדיגיטלי

 

בלוקצ׳יין הוא הסוכן של עצמו

כיום, תחום השיווק הדיגיטלי מנוהל על ידי קבוצה של חברות גדולות כמו גוגל ופייסבוק.

בשל בעיות עם אמינות, רוב החברות אשר מעוניינות לפרסם ברחבי האינטרנט חייבות להיבדק ולהיות מאושרות על ידי חברות אלו.

תהליך זה מספק אמון הן עבור בעלי האתרים שיכולים להיות בטוחים שהם עובדים עם עסק בר קיימא, כמו עבור המפרסם שיכול להבטיח קליקים אורגניים אמיתיים וחשיפה.

הבלוקצ׳יין למעשה מנטרל את הצורך והשליטה האבסולוטית של גוגל ופייסבוק, היות והטכנולוגיה המאובטחת עצמה מבצעת את האימות במקומן ועושה זאת ב- 100% דיוק.

 

שקיפות הבלוקצ׳יין

עידן האינטרנט כיום מספק הזדמנויות רבות לתרמיות והונאה.

מנגד, הבלוקצ’יין כבסיס נתונים שמאחסן נתוני בעלות ורישום של עסקאות ידוע לכלל הציבור, מבוזר, מוצפן ומאובטח. 

לכן, מעצם היותו פנקס רושם שחשוף לכלל המשתמשים ובעל שרשרת בלוקים ייחודית לו, הוא לא מאפשר לשנות או לזייף נתונים.

המשמעות היא שטכנולוגיית הבלוקצ׳יין מבטלת מציאות של הונאות ותרמיות, מאחר ואין שום אפשרות לשנות או לשבש את הנתונים שמאוחסנים בה.

כך, עסקים ומותגים יוכלו להיות בטוחים שהמידע שהועבר להם הינו אמין ומדוייק ומנגד הצרכנים יוכלו להיות בטוחים שלא נעשה בו שימוש לרעה.

יתר על כן, בתחום השיווק הדיגיטלי, חברות המעוניינות ללמוד עוד על חברה אחרת יכולות בקלות לעקוב ולחקור עליה באמצעות טכנולוגיית בלוקצ׳יין.

הטכנולוגיה יכולה לשמש כדי לעקוב אחר “שרשרת האספקה” וטכניקות ההפצה של החברה.

ככזאת, כאשר חוקרים חברה למטרות פרסום והבנת המתחרה, השקיפות של פעולות החברה יכולה לבנות אמון בין שני הצדדים.

 

בלוקצ׳יין והצרכן

כפי שכבר קורה, השימוש בבלוקצ׳יין בשיווק דיגיטלי יכול גם להגביר את אמון הצרכן.

ראשית, הצמיחה של הביטקוין (המטבע הדיגיטלי) פירושה שישנה סבירות גבוהה יותר שצרכנים המשתמשים בו ירכשו ויגיבו לפרסומות שמאפשרות לבצע עסקאות ביטקוין.

בנוסף, הבלוקצ׳יין מציע לצרכנים שליטה ובקרה על היסטוריית העסקאות שלהם.

כך, הטכנולוגיה שמאפשרת לבצע עסקאות שקופות ומאובטחות ללא צורך במתווכים תהפוך את אסטרטגיית הפרסום ליעילה יותר.

יתר על כן, במקום מודעות פרסומיות שעוקבות אחרי הצרכן ואוספות עליו מידע ללא אישורו או ידיעתו, הבלוקצ׳יין מבטיחה לצרכנים פרטיות ומעניקה להם שליטה מלאה על הנתונים והבחירות שלהם.

טכנולגיית הבלוקצ׳יין כבר כאן, האם אתם מוכנים אליה?

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה זו הרשת החברתית קלאבהאוס ולמה כולם מדברים עליה? What Is the Clubhouse Social Network
19 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
למה כדאי גם לכם להתחיל ליצור אירועי לייב באינסטגרם ואיך לעשות את זה? Why you should Start Doing Instagram Live Events and How
3 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין לבניית קשרים מקצועיים ב-2021 How to Use LinkedIn for maximum exposure and building professional relationships
31 בינואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תזמון פוסטים באינסטגרם – מדריך מעודכן לשנת 2021 – How To Schedule Instagram Posts In 2021
29 בינואר 2021