הי מה נשמע?
לפני הכל, אני רוצה לאחל לך שנה טובה, שנה של אור, אושר, בריאות, הגשמה, הרחבת תודעה, אהבה ואינסוף הזדמנויות חדשות!
בשבילי השנה הזו נפתחה עם המון הפתעות – הספקתי להתארס, להתחתן ולנסוע לירח דבש, וכל זה תוכנן לפני חודשיים בערך!
בניוזלטר החודש, אני משתפת אותך במסע ירח הדבש המרגש שלי ושל יואב בתאילנד, עם טיפים וכיוונים לנסיעה רומנטית ופרגון אמיתי לשת"פ מיוחד שהיה לי במסע הזה 😉
כמובן שמחקר העולם הדיגיטלי תמיד מניב תובנות ותגליות חדשות והוא הביא אותי לכתוב על כמה שינויים שרשתות מסוימות עוברות, כמו טוויטר שמשיקה פיצ'ר "רגעים" חדש, כלי קידום מעניינים לפינטרסט ופייסבוק שמביאה אלינו כלי חדש ליצירת פרסום ממוקד לצופי הוידאו ברשת ועוד.
בניוזלטר הבא – אשתף את חווית הברנינגמן המטורפת שהיתה לי והחתונה המדברית – יש למה לחכות 😉
ועד אז – מאחלת לך אחלה חודש אוקטובר!
נתראה מצידו השני של המסך,
שלך,
טל
מה עשיתי עם קקי של פיל? ירח הדבש המוטרף שלי בתאילנד
ירח הדבש המושלם שלי בתאילנד היה הזדמנות נהדרת בשבילי לחוות את הכל מהכל בתאילנד המופלאה. החל מאוכל רחוב (שאני משוגעת עליו!), ספא, שווקים, מלונות מדהימים, חופים נדירים, טיפול בפילים, קפיצת אומגה מגובה מטורף, צלילה וחוויות נוספות שאזכור כל החיים.
כל התמונות, מחולקות לשלושה מאמרים גדושים ברגעים וחוויות.
הכל במאמר הבא
חדש בפייסבוק – יצירת קהל מאנשים שצפו בוידאו
פייסבוק מאפשרת לנו ליצור קהל שבנוי מאנשים שצפו בוידאו מסוים או בקבוצת וידאו מתוך דף הלייק שאנו מנהלים. במידה ווידאו הוא חלק מהתוכן שאנו מעלים בפייסבוק, האנשים שהוידאו נחשף אליו – יכולים להיות בקלות חלק ממעגל הלקוחות שלנו.
איך עושים את זה ומאיפה מתחילים?
אמנם לא מדובר בפיצ'רים זהים, אבל טוויטר מבינה שהגיע העת להתחדש ולהתעדכן במקביל לטרנדים הצומחים סביבה והשיקה לאחרונה את פיצ'ר ה"רגעים".
רגעים בטוויטר מאפשר לנו ליצור סיפור מציוצים. אלו יכולים להיות ציוצים שאנחנו צייצנו, או אנשים שאנחנו עוקבים אחריהם, או לינקים שונים בטוויטר.
כלי דפי נחיתה, ניוזלטרים וקמפיינים בפינטרסט
זה טוב למשווקים בפינטרסט כיוון שהכלי מאפשר לנו למקד את הקהל שלנו על פי מיקום, לייצר דפי נחיתה ושימושים נוספים לפינטרסט, מעבר למה שהפלטפורמה הבסיסית מציעה, וכך להגיע לחשיפות גבוהות וקהל ממוקד הרבה יותר.