הי,
אוגוסט היה חודש מלא בחוויות בשבילי. חוץ מבניית העסק שלי,במקביל לארץ, גם כאן בלוס אנג'לס, היכרות עם אנשים חדשים, תרבות שונה ואירועים מיוחדים, שבוע הבא, תחילת ספטמבר, אני נוסעת לברנינגמן (כמובן שאשתף בהמשך!) ומאחר והתארסתי לאחרונה – הולך להיות חודש מיוחד במינו ואירוע מטורף במדבר 🙂
בנוסף אני משתפת עוד חוויה שלי אישית ממקום מדהים שביקרתי בו בשם OJAI,אינסוף של טבע ויופי טבעי עוצר נשימה. הכנתי כתבה עם תמונות ווידאו בהמשך 🙂
בעולם המדיה, כרגיל לא משעמם לרגע – בהמשך לממשק הסטטיסטיקות החדש שהיא הוציאה, אינסטגרם גם הוציאה את Stories – שמאפשר להעלות סרטונים בדומה לקונספט של סנאפצ'ט, אשר נעלמים אחרי 24 שעות.
והחודש בניוזלטר שלי גם המלצה חמה שלי על ממשק שמאחד את כל סטטיסטיקות הפלטפורמות למקום אחד..ועוד..
אז מקווה שיהיה לך כיף לקרוא ועד הפעם הבאה – שיהיה אחלה חודש 🙂
שלך
טל
5 סיבות שאינסטגרם משיקה סנאפצ'אט משל עצמה
בדומה לסנאפצ'אט, אינסטגרם הפעילה לאחרונה את האופציה להעלות סרטונים שאורך חייהם הינו 24 שעות ואז הם נעלמים.
למה זה טוב לנו? איך משתמשים בזה? מתי ומה עושים שם?
סטטיסטיקות וחידושים באינסטגרם
שמת לב שהפיד שלך השתנה באינסטגרם? בגלל שהיא אחת הפלטפורמות החזקות שקיימות בימינו, פיתחה כלים חדשים לבעלי עסקים ללמוד ולהכיר לעומק את הקהל שלהם ואת הפעילות שלו בחשבון האינסטגרם שלהם.
בנוסף, מאפשרת אינסטגרם לגולש שהעלה תמונה, לפרסם אותה באמצעות קמפיין ממומן וללמוד על תוצאותיה תוך כדי. איך זה נעשה?
ניתוח הכלים החברתיים במקום אחד
צריך לעקוב אחרי כולם וגם ללמוד את האנליטיקות והסטטיסטיקות על המשתמשים והפעילות בכל אחת מהן, כדי להבין את התוצאות שהם מניבים לנו, ללמוד על הקהל שלנו,על המוצרים שלנו, איפה אפשר לשפר ומה כדאי לשמר. איך אפשר לעשות את זה בקלות?
פינה שלווה בסוף העולם -Ojai
בזמן השקיעה, מצאתי את עצמי עושה ריצה על השביל המסומן שהקיף את ההר, ועם מוזיקה באוזניים ומראות קרני שמש מתנפצות על נופים מרהיבים מסביב וצובעות את הירוק של העצים בזהב, כשהרים ענקיים עמומים מסודרים אחד אחרי השני באינסוף הרחוק, הלב שלי הוצף ברגשות ובעודי רצה, הבטתי לשמיים, נשמתי את האויר הקריר של הערב והודתי ליקום הזה על ההזדמנות להיות פה במקום הזה, ברגע הזה, עם ההרגשה הזו…ואז פתאם ראיתי…
לחיצה להמשך המאמר