איזה פוסטים להעלות ללינקדאין? - What Posts To Upload To LinkedIn

אם אתם עובדים כעצמאיים, או שיש לכם עסק או חברה – סימן שיש לכם בעצם מותג משלכם. ואם יש לכם מותג, אתם זקוקים למיתוג אישי, כדי להצליח לבלוט מבין המתחרים. מיתוג אישי הוא תהליך השיווק של עצמכם או של העסק שלכם, במטרה למשוך הזדמנויות עסקיות רלוונטיות. ושיווק, בהקשר זה, פירושו להכיר אנשים, לגרום להם להתחבר אליכם ולסמוך עליכם. כך שבסופו של דבר הם ירצו לעבוד איתכם או לקנות מכם. שיווק באמצעות תוכן, לעומת זאת, הוא התהליך האסטרטגי של יצירת תכנים והפצתם, כדי למשוך קהל ממוקד. ובלינקדאין, לאסטרטגיית התוכן שלכם יש תפקיד משמעותי במיוחד במיתוג אישי שנעשה בצורה מוצלחת. ולכן, בפוסט זה נלמד איזה פוסטים להעלות ללינקדאין. בין אם אתם רוצים לקדם את עצמכם או את העסק שלכם בפלטפורמה.

חידושים בלינקדאין שצריך להכיר

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

כתבו פוסטים עם תוכן בעל ערך

אם אתם רוצים להעלות פוסטים ללינקדאין, שיעזרו לכם לבלוט מבין כל המתחרים, חשוב שהפוסטים שלכם יספקו ערך אמיתי לגולשים.
זאת שכן אם אתם סתם כותבים כדי שיהיו לכם כמה שיותר פוסטים בלינקדאין – כנראה שזה לא יעבוד לכם. אם אתם לא משקיעים מחשבה בתוכן שלכם, כנראה שאף אחד לא ישקיע זמן כדי לקרוא אותו. אבל אם אתם מתייחסים ברצינות לכל פוסט או מאמר שאתם מעלים ללינקדאין, ואם אתם כותבים תוכן אמיתי ובעל ערך – אנשים יהיו מוכנים להשקיע 10 דקות או חצי שעה על קריאתו, ואפילו יותר. יתר על כן, כשאתם מספקים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם תוכן בעל ערך, הם תופסים אתכם כמובילים בתחום ההתמחות שלכם וזוכרים אתכם טוב יותר. וכך, עולה הסיכוי שבפעם הבאה שהם יזדקקו לשירותים או למוצרים שאתם מציעים, הם יפנו דווקא אליכם.

הנה כמה דוגמאות לתוכן בעל ערך שתוכלו לכתוב בפוסטים שאתם מעלים ללינקדאין:

– שימוש בלינקדאין לייב כדי לערוך סמינרים חיים. 
– סיפוק טיפים בתחום ההתמחות שלכם, שיכולים לשפר את חייהם של הגולשים או לסייע להם בפתרון בעיה.
– יצירת מדריכים שרלוונטיים עבורכם ועבור קהל היעד שלכם.

כתבו פוסטים שמספרים את הסיפור שלכם

מחפשים תשובות לשאלה איזה פוסטים להעלות ללינקדאין? אחד הרעיונות הכי מוצלחים לפוסטים בלינקדאין – הוא לספר את הסיפור שלכם. זה יכול להיות הסיפור האישי שלכם או הסיפור על המותג או העסק שהקמתם. העיקר שמדובר בסיפור אישי, מקורי וייחודי, בו תשתפו את הגולשים בלינקדאין בגלגולי חייו של העסק, החל מתחילתו. או בסיפור המיוחד שלכם או של המותג שלכם.
תכנים ייחודים, המספרים את הסיפור האישי שלכם, מאפשרים לכם להיחשף בפני הגולשים, ולספק להם תוכן מקורי ומעניין. וזה גורם לגולשים להתחבר אליכם יותר, ולהרגיש יותר מזוהים איתכם ויותר נאמנים למותג שלכם. זה גם מאפשר לכם ליצור יותר קשרים עיסקיים בלינקדאין. מדובר גם בדרך חינמית ויעילה במיוחד כדי להגביר את מידת החשיפה והמעורבות שהפוסטים שלכם מקבלים בלינקדאין.

אל תכתבו פוסטים מכירתיים מדי

פעמים רבות, כותבי תוכן, אנשי שיווק או בעלי עסקים, שהמטרה שלהם היא רק למכור או לקבל יותר לידים – מצליחים לפספס המון גולשים בדרך, רק בגלל דרך הצגת התוכן שלהם.
למה הכוונה? הכוונה היא שמי שהמטרה שלו היא למכור יותר, לרוב ייטה לכתוב בצורה שיווקית ומכירתית מדי. לרוב זה גורם להצעת המכר להיתפס כאגרסיבית ומכירתית מדי בעיני הגולשים. וזה, פשוט גורם לכם לפספס המון לקוחות פוטנציאליים בדרך. וחבל.
מבחינה עקרונית, לינקדאין היא לא פלטפורמה חברתית לקבלת לידים או הגדלת המכירות. וזאת שכן הגולשים בלינקדאין לא אוהבים פוסטים שהמטרה העיקרית שלהם היא רק למכור. להפך – משתמשי לינקדאין מעוניינים לצרוך תוכן בעל ערך, כזה שהוא מקורי ומעניין באמת, ולא מכירתי מדי.
ולכן, אם אתם יוצרים פוסטים ללינקדאין – העדיפו שלא יהיו מכירתיים מדי. נסו להעביר את המסר שלכם בצורה ידידותית ואובייקטיבית. ונסו לקדם את המוצר או השירות שלכם באופן עקיף יחסית.

איך לכתוב תוכן לאתר

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

ניתוח סטטיסטיקות ושיתוף מחדש של פוסטים עם הביצועים הטובים ביותר

על ידי ניתוח הסטטיסטיקות של הפוסטים שלכם בלינקדאין, אתם יכולים לייעל את מאמצי השיווק שלכם בפלטפורמה. כלומר, ניתוח הסטטיסטיקות יעזור לכם לבנות פרופיל מנצח בלינקדאין בקלות רבה יותר. איך? למשל, שכן הוא עוזר לכם להבין אילו פוסטים שהעלאתם ללינקדאין היו מוצלחים יותר ואילו פחות. כך אתם יכולים ללמוד מהפוסטים שהעלאתם שהצליחו לקבל יותר חשיפה ומעורבות בלינקדאין. וכן ללמוד מהפוסטים שהצופים אהבו פחות. זה יכול לעזור לכם ליצור פוסטים מוצלחים יותר ללינקדאין בהמשך.

יתר על כן, לינקדאין מאפשרת לכם לשתף מחדש את הפוסטים שלכם. ובלינקדאין, שלא כמו בפלטפורמות החברתיות האחרות, מאוד נהוג לבצע שיתופים מחדש לפוסטים המוצלחים שלכם. זה מאפשר לכם לקבל חלון הזדמנויות חדש וטוב יותר לפרסום פוסטים שפורסמו בזמן לא אופטימלי ולכן לא נחשפו מספיק. וגם אם הפוסט הגיע כבר לקהל מאוד גדול בפעם הראשונה שפורסם – בפעם הבאה הוא ייחשף לקהל חדש, שיכול גם הוא להתעניין בתוכן הפוסט. בדרך כלל, ההמלצה הרוווחת היא לפרסם מחדש את הפוסטים עם הביצועים הטובים ביותר לאחר כ3-6 חודשים מאז שפורסם בפעם הקודמת.

שיווק בלינקדאין

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

קידום העסק בלינקדאין וברשתות החברתיות

מעוניינים בקידום העסק שלכם בלינקדאין או ברשתות חברתיות אחרות? הגעתם למקום הנכון. שמי טל נברו, ואני מספקת שירותי שיווק בדיגיטל מעל עשור.
בין אם מדובר בקידום אורגני וניהול תוכן, בפרסום ממומן, בפיתוח ועיצוב אתרים או בשירותים אחרים בתחום הקידום באינטרנט.
רוצים לשמוע פרטים נוספים? צרו איתי עוד היום ואחזור אליכם בהקדם עם מידע נוסף.

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :