בשנת 2020, שנגמרה לאחרונה, ראינו לא מעט רשתות חברתיות שמוסיפות פיצ'רים ועדכונים.
בין אם מדובר בפייסבוק ובאינסטגרם – ששיכללו את החנויות שלהן. ובין אם מדובר בווטסאפ – שנכנסת גם היא לתחום המכירות המקוונות.
רבים מהחידושים והעדכונים התרחשו כתוצאה מהתפשטותה של מגפת הקורונה. המגפה גרמה ליותר ויותר אנשים להסתגר בבתים ופינתה להם זמן פנוי רב.
ולכן פלטפורמות ומדיות חברתיות רבות עשו בשנת 2020 כל מיני עדכונים. וזאת במטרה לשפר את חווית הגלישה ובמטרה לסייע לבעלי עסקים (וכמובן להרוויח מכך על הדרך).
וכך גם לינקדאין מצאה את עצמה כעוד פלטפורמה חברתית שמתעדכנת ומתחדשת במהלך השנה האחרונה.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
לפני כמה חודשים צבע הממשק השתנה ללבן.
בנוסף, רבים מהאייקונים שקשורים למעורבות (כמו לייקים, תגובות וכו') נהפכו למעוגלים יותר.
כתגובה למגפת הקורונה ולצורך ההולך וגובר של מתמשים ברחבי העולם לשיחות וידיאו,
לינקדאין הוסיפה את האפשרות לייצר שיחות וידיאו בפלטפורמה שלה.
חידוש נוסף הקשור לפרופיל האישי בלינקדאין הוא כניסת האפשרות להקליט את השם. זאת כדי למנוע טעויות בהגיית השם.
את הההקלטה ניתן לייצר רק במובייל וזה מתעדכן גם בגרסת הדסקטופ.
כעת ניתן למחוק ולמיין הודעות באינבוקס הפרטי בלינקדאין.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
אחד החידושים העיקריים שהתרחשו לאחרונה במערכת הפרסום של לינקדאין הוא הוספת האפשרות לתשלום לפי ליד. כלומר לאחרונה נכנסה האפשרות לפרסם בלינקדאין ולשלם לפי עלות ל-ליד. זאת בנוסף לאפשרויות הסטנדרטיות שהיו קיימות עד כה – תשלום לפי עלות לקליק או לחשיפה או קביעת ביד אוטומטי.
אחד החידושים המשמעותיים בלינקדאין בשנה האחרונה הוא שיפור אפשרויות הרימרקטינג.
אלו חדשות מעולות למפרסמים בינקדאין שכן עד לאחרונה האפשרויות לרירקטינג בלינקדאין היו מוגבלות.
החידושים העיקריים שקשורים לשיפור אפשרויות הרימרקטינג בלינקדאין:
א. אחד הפיצ'רים שנכנס לאחרונה הוא שיפור אפשרויות הרימרקטינג בפרסום אירועים.
כלומר, בעקבות החידוש, כעת ניתן לעשות פרסום ממומן לקהלי רימרקטינג בקמפיינים לקידום אירועים.
ב. כמו כן נפתחה האפשרות לעשות פרסום חוזר למי שצפה בסרטוני הוידיאו שלכם בלינקדאין.
ג. וכעת יש גם אפשרות לעשות רימרקטינג כפול – למי שנכנס לדף העיסקי שלכם וגם לעוקבי הדף.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
אז סוף סוף הסטוריז (אותם תמונות וסרטונים הנעלמים אחרי 24 שעות), שהתחילו בסנאפ-צ'ט והמשיכו לאינסטגרם ולפייסבוק, הגיעו גם ללינקדאין.
כעת ניתן לעלות סטוריז גם בלינקדאין, וזה נעשה בדומה לאיך שזה נעשה ברשתות אחרות. משתמשים אחרים יכולים לצפות בסטוריז שלכם ולשתף אותם.
הסטוריז בלינקדאין מופיעים למשתמשים בשורה העליונה של הפיד, כמו שנהוג שברשתות חברתיות אחרות.
לפני כמה חודשים נוספה בטאב הסטטיסטיקות באנליטיקס של לינקדאין אפשרות לראות מי נרשם לדף העסקי שלכם.
מדובר בחידוש מעניין שכן הוא מאפשר לכם לזהות את קהל העוקבים שלכם לפי שמם, בצורה הכי אישית שיש.
זה מאפשר לכם גם לדעת האם הקהל שלכם רלוונטי וכן לפנות לכל משתמש שנרשם לדף שלכם באופן אישי.
חידושים נוספים בדפים עיסקיים בלינקדאין כוללים את החידושים הבאים:
אלו החידושים העיקריים לסופה של שנת 2020.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
מעוניינים בשיווק בלינדקאין? רוצים לייעל את ביצועי פרופיל הלינקדאין שלכם או לקדם קמפיינים ממומנים בלינקדאין? הגעתם למקום הנכון.
אנו בחברת סושיאל ליידי מתמחים מזה עשור בקידום עסקים במעבר מהאוף-ליין לאון-ליין, בשיווק אורגני בדיגיטל, בפרסום ממומן באינטרנט, בבניית אתרים ודפי נחיתה
וכן בקידום עסקים ברשתות החברתיות – וביניהן לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו'.
אם אתם מעוניינים בקידום בלינקדאין, ברשתות החברתיות האחרות או בדיגיטל בכלל – אנחנו הכתובת בשבילכם.