זה שאינסטגרם מוציאה הרבה חידושים ופיצ'רים חדשים ומכוונים, עוד לפני שהספקנו להתרגל לקודמים – זה לא דבר חדש.
מה שכן חדש – או לפחות די יוצא דופן – זה שפיצ'ר כלשהו באינסטגרם מושק ברחבי כל העולם כולו, כבר על ההתחלה.
כלומר, בד"כ אינסגרם מוציאה פיצ'רים כגרסאות בטא ומשיקה אותם רק בכמה מדינות ספציפיות, ורק אם הם מוצלחים – היא משיקה את הפיצ'רים בצורה גלובאלית.
לנו, הישראלים, זה יכול להיות מעיק לפעמים, שכן רוב החידושים מגיעים אלינו, אחרי שהם כבר לא נחשבים ל'חידושים' במדינות אחרות.
אך לא כך הפעם – עם הפיצ'ר החדש של אינסטגרם, Instagram Guides, שמושק ישירות ברחבי כל המדינות בהן אינסטגרם פועלת, כולל ישראל.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
בחודש האחרון אינסטגרם השיקה פורמט חדש לשיתוף תכנים בתצוגה ניתנת לגלילה, הנקראים מדריכי אינסטגרם (Instagram Guides).
מדריכים אלו בעצם מאפשרים לנו, המשתמשים, לשתף ולצרוך המלצות וטיפים מועילים, ולעשות זאת בפורמט קל, ייעודי ונוח, מסוג מדריך שאפשר לגלול בו.
אמנם מדריכים הם אחד מסוגי התוכן הנצרכים ביותר במדיות אחרות כמו גוגל ויוטיוב, אך באינסטגרם מדובר בדרך חדשה לשתף ולצרוך תוכן.
בזכות פיצ'ר ה-Instagram Guides נוכל ליצור ולקרוא טיפים, מדריכים ועצות בצורה קלה, מהירה ונוחה בהרבה.
בהתחלה Instagram פתחה את הפיצ'ר רק למספר נבחרים של גופי בריאות, במטרה לספק משאבים במאבר נגד מגיפת ה- COVID-19.
אך כעת, כאמור, הפיצ'ר זמין לכלל המשתמשים ברחבי העולם כולו – כולל ישראל.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
כדי ליצור את המדריך הראשון שלכם, הקישו על כפתור הפלוס (שנראה כך: +).
כפתור הפלוס נמצא בפינה הימנית או השמאלית העליונה של דף הפרופיל שלכם (תלוי אם אתם בגרסאת העברית או האנגלית) .
במסך שנפתח לכם – ביחרו באפשרות האחרונה שנקראת מדריך – באנגלית Guide.
בשלב הבא יהיה עליכם לבחור באחד מבין 3 פורמטים שונים של מדריכים:
1) מקומות – המלצה על מקומות בעיר או באזור שלכם ; 2) מוצרים – המלצה על המוצרים המועדפים עליכם.
או 3) פוסטים – המלצה על פוסטים שיצרתם או שמרתם.
כל אחד משלושת הפורמטים מתוכנן בצורה מעט שונה, כדי שיתאים לצרכים שלכם.
הבחירה בפוסטים, למשל, מאפשרת לכם ליצור אוסף פוסטים באינסטגרם (שיצרתם או שמרתם), עם כותרות ותיאורים בהתאמה אישית.
באמצעות פורמט רב-תכליתי זה, תוכלו ליצור מדריכי DIY, לחלוק השראות, לספר סיפורים או לספק ייעוץ או הדרכה לעוקבים שלכם.
שימו לב כי אם תבחרו בפורמט המוצרים תוכלו לבחור רק במוצרים הזמינים בחנות האינסטגרם של העמוד העיסקי של המותג או החברה שמוכרת את המוצר.
מדובר בכלי נהדר עבור מותגים או עסקים המעוניינים להוסיף הקשר נוסף או פרשנות מעניינת למוצרי הקניות שלהם באינסטגרם.
פיצ'ר ה-Guides מסוג מוצרים או מקומות יכול לפותח הזדמנויות חדשות לשיתופי פעולה עם משפיענים, בכך שימליצו על מוצרים או מקומות בילוי מומלצים בצורה אותנטית וחדשה.
רוצים לדעת היכן למצוא את מדריכי האינסטגרם שלכם, או כיצד לגשת למדריכי אינסטגרם של משתמשים אחרים?
היכנסו לדף הפרופיל של יוצר המדריך (אתם או אנשים אחרים) ובחרו בסמל המדריכים החדש מתוך כרטיסיית הסמלים – כמו פוסטים,סרטוני IGTV, פילטרים וכו'.
תחת סמל המדריכים, תוכלו לראות את כל המדריכים שאותו אדם או מותג שיתף, בדומה לאופן שבו עובדת כרטיסיית ה-IGTV.
בתמונה למטה תוכלו לראות איך נראה האייקון של כרטיסיית המדריכים:
(קרדיט לאתר later.com על התמונה)
מעוניינים בשיווק יעיל, נכון ומשתלם יותר לעסק שלכם באינסטגרם, בפייסבוק, או ברשתות חברתיות אחרות?
שמי טל נברו ואני מספקת שירותי קידום אורגני, פיתוח ועיצוב אתרים ודפי נחיתה, , פרסום קמפיינים ממומנים, סדנאות והרצאות ועוד שירותים בתחום השיווק באינטרנט.
ליוויתי כבר מאות בעלי עסקים במעבר לאונליין ועזרתי להם להגדיל את הכנסותיהם מהדיגיטל. אשמח לעזור גם לעסק שלכם בשיווק דיגיטלי נכון ואפקטיבי יותר.
מעוניינים במידע נוסף? צרו איתי קשר, ואחזור אליכם בהקדם.