שימוש בהאשטגים בפייסבוק - Using Hashtags On Facebook

רוצים לדעת האם כדאי להשתמש בהאשטגים בפייסבוק או שעדיף לא להשקיע על זה זמן?
במאמר הבא תמצאו את כל מה שרציתם לדעת על שימוש בהאשטגים בפוסטים בפייסבוק. 

מה זה האשטג?
ה-האשטאג (המסומן בסולמית #) מאפשר לכם לתייג את הפוסטים שאתם מעלים לרשתות החברתיות תחת 'קטגוריות' מסוימות.
כך בעצם ניתן לבצע חיפוש לפי פוסטים אליהם צורפו האשטגים ספציפיים ולצפות בתכנים לפי נושאים.
שימוש בהאשטגים נחשב למשהו שלא כדאי לוותר עליו אם אתם עושים קידום ברשתות החברתיות.
הוספת האשטגים למעשה מאפשרת לכם להגדיל את החשיפה והמעורבות שאתם מקבלים על הפוסטים שאתם מעלים לרשתות החברתיות.
ההאשטג הופיע לראשונה בטוויטר, לאחר מכן הוא הגיע גם לאינסטגרם ולטאמבלר ובשנת 2013 הוא גם הגיע סוף סוף לפייסבוק.

רוצים לדעת עוד על שימוש בהאשטגים בפייסבוק? המשיכו לקרוא.

האשטג באינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

איך להשתמש בהאשטגים בפייסבוק

איך מתייגים?

כדי לבצע תיוג להאשטג בפוסטים שלכם – כל מה שעליכם לעשות הוא לכתוב # ולאחריה עליכם לכתוב ברצף את המילה או את צמד המילים שתרצו לתייג.
יש לכתוב את המילים ברצף ולכן אם רוצים לתייג האשטג בעל 3 מילים ומעלה זה כבר נראה כמו האשטג ארוך, מסורבל וכזה שלא ברור מה כתוב בו.
הפיתרון לכך הוא בדרך כלל פשוט לשים מקף תחתון בין המילים כדי שתוכן ההאשטג יהיה קריא יותר.
ניתן לכתוב למשל: #פיטנס, #שיווקבאינטרנט, #עיצובהבית או #עיצוב_הבית אם רוצים שההאשטג ייראה ברור יותר.
שימו לב שיש רווח לפני ואחרי ההאשטג כדי שיהפוך ללחיץ – כך צבעו יהפוך לכחול ולחיצה עליו תפנה לדף ההאשטג הרלוונטי.
אתם יכולים לתייג האשטגים בעברית או באנגלית, לשיקולכם. 

ואיך מחפשים?

רוצים לחפש תכנים לפי האשטגים? פשוט מאוד.
כדי לחפש פוסטים בפייסבוק לפי האשטגים, יש לגשת לשורת החיפוש בפייסבוק, ולהקליד את ההאשטג הרלוונטי לכם (כולל הסולמית וללא רווחים).


רוצים לדעת איך אפשר למצוא האשטגים יעילים שיתאימו לשיווק העסק שלכם? כתבנו בעבר מאמר שיכול לעניין אתכם – על איך לחפש האשטגים לאינסטגרם.

 

שימוש בהאשטגים בפוסטים בפייסבוק
דוגמא לשימוש בהאשטגים בפוסטים בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

שימוש בהאשטגים בפייסבוק - דברים שחשוב לדעת:  

  1. נכון לכתיבת שורות אלה, לא ידוע לפי אילו פרמטרים פייסבוק מסדרת את הפוסטים בעמודי ההאשטגים.
    לכאורה נדמה שהפוסטים מסודרים עפ"י סדר כרונולוגי אבל בדיקה מעמיקה יותר מגלה שלא כך המצב.

  2. לא ניתן לבצע חיפוש לפי השאטגים בפייסבוק דרך הנייד, אלא רק אם מחפשים דרך המחשב.
    לא ניתן גם להיכנס לעמודי ההאשטגים דרך הנייד אלא רק אם גולשים דרך הדסקטופ.
    אלה ללא ספק חלק מהחסרונות של שימוש בהאשטגים בפייסבוק.

שימוש בהאשטגים בפייסבוק ובאינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

איך להשתמש בהאשטאגים לשיווק הפרופיל העסקי?

שימוש בהאשטגים להגדלת החשיפה

אם אתם מוסיפים האשטגים לפוסטים שלכם בפייסבוק – אתם יכולים להגדיל את מידת החשיפה של אותם פוסטים ומידת המעורבות שהם מקבלים.
כלומר, שימוש בהאשטגים מאפשר לפוסטים שלכם לא רק להגיע ליותר אנשים אלא גם עוזר לפוסטים שלכם לקבל יותר לייקים, תגובות וכו'.
אנשים שעושים חיפוש לפי האשטגים למעשה יוכלו למצוא אתכם, להכיר אתכם ולעקוב אחריכם.
אמנם כיום חיפוש פוסטים לפי האשטגים אפשרי רק מהמחשב, ובכל זאת יש אנשים שעושים זאת.
כך תוכלו לצבור עוקבים פעילים ורלוונטיים חדשים לדף העיסקי שלכם בפייסבוק. עוקבים שכנראה לא היו מגיעים אליכם לולא השימוש בהאשטגים.

שימוש בהאשטגים למטרות טירגוט קהלי יעד

שימוש בהאשטגים בפייסבוק מאפשר לכם לא רק להגיע לקהלי יעד חדשים אלא גם לקהלים ממוקדים מאוד.
למשל, אם השקתם מוצר חדש שמתאים לנשים שרק ילדו תוכלו להשתמש בהאשטגים כמו #newmommy או #אמאטרייה.
כך אתם יכולים לפנות לקהל חדש שעוד לא פניתם אליו עוד היום – על ידי שימוש בהאשטגים בפייסבוק.

מעקב וניטור אחר שיחות אודות המותג

חלק חשוב מאוד משיווק באינטרנט הוא ניטור תגובות שליליות אודות המותג ושמירה על המוניטין הדיגיטלי של העסק.
חיפוש האשטגים הקשורים למותג שלכם יוכלו לעזור לכם לאתר שיחות המתנהלות עליו בפייסבוק.
זה יעזור לכם להישאר עם יד על הדופק, וכן יסייע לכם לטפל ולהגיב במהירות לביקורות שליליות העלולות להסב לכם נזק.

 

טיפים יעילים:

  • השתמשו רק בהאשטגים שרלוונטיים עבור תחום ההתמחות שלכם ועבור הפוסטים הספציפיים שאתם מעלים.
  • כמות ההאשטגים המומלצת בפוסט אחד היא בין האשטג אחד ל-6 האשטגים מקסימום – פחות או יותר.
  • השתדלו שהביטוי בהאשטאג יהיה קצר וקליט ורצוי שלא יהיו בו יותר מ-3 מילים.

    אם זה מעניין אתכם – אולי תשמחו לשמוע שאני מלמדת בהרחבה על האשטגים בקורס האינסטגרם הדיגיטלי שלי.
האשטגים לאינסטגרם ולפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

סיכום

מעוניינים בשיווק בפייסבוק לעסק שלכם, קידום אורגניפרסום ממומן, או בעיצוב ופיתוח אתרים ודפי נחיתה? הגעתם למקום הנכון.
שמי טל נברו ואני עוסקת מעל עשור בשיווק באינטרנט ובמתן עזרה לעסקים במעבר מהאוף-ליין לאון-ליין. צרו איתי קשר עוד היום ואחזור אליכם בהקדם.

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :