איך למחוק דף פייסבוק ובאיזה מקרים כדאי לעשות זאת - How To Delete A Facebook Page And In Which Cases It Is Worth Doing

רוצים לדעת איך למחוק דף פייסבוק ומתי כדאי לעשות זאת? המאמר הבא הוא בשבילכם.

אין ספק שפייסבוק היא אחד מאפיקי הפרסום הנפוצים והפופולאריים ביותר בקרב בעלי מותגים, חנויות ועסקים בכלל. כמעט לכל בעל עסק היום יש דף פייסבוק עיסקי.
הבעיה מתחילה כשרוצים למחוק את דף פייסבוק ולא יודעים כיצד או מנגד, דווקא כשמשאירים דף פייסבוק באוויר – שהיה עדיף לנו למחוק אותו ולא לאפשר לגולשים למצוא אותו.
במאמר זה נדון בבעיות אלו ונציג את הדרכים לפתרונן. 

רוצים לדעת כיצד למחוק את דף הפייסבוק ובאיזה מקרים כדאי לעשות זאת? כל התשובות בהמשך.

איך למחוק דף פייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

איך למחוק דף פייסבוק

ראשית חשוב לציין שכדי למחוק דף פייסבוק, אתם חייבים להיות המנהלים של אותו דף.

כעת נעבור למדריך למחיקת דף פייסבוק ב5 שלבים פשוטים:

שלב 1 – היכנסו לדף העסקי שלכם בפייסבוק.
שלב 2 – לחצו כל הכפתור שנקרא ערוך את הדף ונמצא בחלק העליון של הדף.
שלב 3 – בחלונית שנפתחת בחרו באפשרות שנקראת 'הגדרות'.
שלב 4 – בחלונית שנפתחת לחצו על 'כללי'.
שלב 5 – תחת האפשרות 'הסר דף', בחרו בדף אותו תרצו להסיר.

ו-זהו, הסרתם את הדף שלכם מפייסבוק באמצעות 5 צעדים פשוטים.

מחיקת דף פייסבוק לעומת הסתרת הדף

כשאתם מוחקים דף פייסבוק, אתם יכולים להתחרט במשך 14 ימים.
במהלך זמן זה יש לכם אפשרות לבטל את המחיקה ולהחזיר את הדף להיות באוויר עם כל התוכן שהיה בו בעת המחיקה.
הבעיה היא שלאחר 14 ימים – אם לא התחרטתם – הדף שלכם יימחק לצמיתות.

לכן, אם אתם מנהלים דפי פייסבוק, חשוב שתכירו גם את אפשרות הסתרת דף הפייסבוק מעיני גולשים מסוימים.
באמצעות אפשרות הסתרת הדף אתם יכולים לגרום לכך שהדף שלכם לא יופיע בחיפוש בפייסבוק ולכך שרק אתם תוכלו לגשת אליו ולראות אותו.
על ידי לחיצה על כפתור 'בטל פרסום' אף אחד לא יוכל לראות את הדף העסקי שלכם חוץ ממכם ומשאר המנהלים של הדף.

פייסבוק ורשתות חברתיות

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

באילו מקרים כדאי למחוק דף פייסבוק

אז מתי כדאי למחוק את דף הפייסבוק או להסתיר אותו מעיני הגולשים?

מצב 1 – דף פייסבוק ריק
אף גולש לא אוהב להגיע לדף פייסבוק ריק. אם דף הפייסבוק שלכם ריק והלקוחות שלכם מגיעים אליו – בטוח שזה לא יתרום לטובת הרושם שתיצרו עליהם.
במקרה כזה כדאי פשוט למחוק את דף הפייסבוק ולא לאפשר לגולשים למצוא אותו. אם זה לא יתרום בטוח וסביר להניח רק יזיק – עשו לעצמכם טובה, ופשוט מחקו אותו.

מצב 2 – דף פייסבוק לא פעיל
דף הפייסבוק שלכם היה פעיל בעבר אבל לא העלאתם פוסטים ותכנים חדשים בשנים האחרונות? אם דף הפייסבוק שלכם לא היה פעיל מזה כמה שנים, אז כדאי לכם לשקול לחזור לפעילות שיווקית שוטפת וקבועה בדף הפייסבוק, או פשוט למחוק אותו או להסתירו מעייני הגולשים. פוסטים משנת 2014 לא יתרמו לכם הרבה, ולא משנה כמה הם איכותיים. דף פייסבוק מיושן, שלא עלה בו תוכן מזה כמה שנים, עדיף לחזור ולטפח, או פשוט להסתיר אותו מעיני הגולשים. אגב, זכרו כי גם פוסט אחד בשבועיים לאורך שנה, זה עדיף משנה ללא שום תוכן.

מצב 3 – דף פייסבוק לא איכותי מספיק
דף פייסבוק עיסקי הוא תעודת הזהות של העסק שלכם בפייסבוק ובאינטרנט בכלל. דף הפייסבוק העיסקי חייב להיות ייצוגי, מכובד ומיתוגי. התוכן שעולה בו חייב להיות איכותי, מעניין ומקורי וליצור עניין בגולשים ובלקוחות הפוטנציאליים. כדאי מאוד גם לשמור על מיתוג אישי ברשתות החברתיות שיהיה נכון ואפקטיבי לקידום העסק. אם דף הפייסבוק העיסקי שלכם מציג אתכם כבעלי מקצוע או את המותג או החברה שלכם באור לא מחמיא – עדיף יהיה להסתירו או למחוק אותו במהרה.

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מעוניינים בקידום אורגני, פרסום ממומן, בבניית אתרים ודפי נחיתה או בקידום באינסטגרם? הגעתם למקום הנכון.
שמי טל נברו ואני עוסקת מעל עשור בשיווק בדיגיטל לעסקים. צרו איתי קשר עוד היום ואחזור אליכם בהקדם.

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :