
רוצים לדעת איך ליצור דף נחיתה מוצלח שיביא למאמצי הקידום שלכם באינטרנט ביצועים מוצלחים, אפקטיביים ומשתלמים יותר? במאמר זה נלמד אתכם כיצד לכתוב וליצור דף נחיתה איכותי ומדהים בקלות ובמהירות.
אין ספק שעמודי הנחיתה כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם הקידום הממומן. כמעט אין אף קמפיין או מודעה בתשלום בגוגל, בפייסבוק או בכל אפיק פרסום דיגיטלי אחר – שלא מפנים ומובילים לדף נחיתה ייעודי וממוקד.
לכן החלטנו לכתוב לכם מאמר שילמד אתכם איך ליצור דף נחיתה מקצועי ויעיל לקידום באינטרנט. נתחיל מלהסביר מהו בכלל דף נחיתה ובמה הוא שונה מאתר אינטרנט ונמשיך עם טיפים מעשיים ליצירת דף נחיתה.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
עמוד נחיתה הוא למעשה דף אחד באינטרנט. הוא יכול להיות ארוך מאוד, אבל בשונה מאתר רגיל הוא לא מכיל דפים מרובים. דף זה מיועד בעיקר לפרסום ממוקד כחלק מקמפיינים ממומנים באינטרנט, לרוב בפייסבוק או ב-GoogleAds. כלומר, עמודי הנחיתה נועדו לשווק משהו מסוים לגולשים, כמו שירות או מוצר כולשהו, ומגיעים אליהם מקישורים ברשת כמו באנרים או חומרים פרסומיים אחרים בדיגיטל. פעמים רבות דפי הנחיתה גם מאפשרים דרכם ביצוע תשלום ורכישה ישירה של מוצר (גם אם אינו פיזי כמו קורס אונליין).
ההבדל בין אתרי אינטרנט לעמודי נחיתה בא לידי ביטוי בתצוגה מצומצמת יותר של תוכן ומידע המוצע בעמודי הנחיתה מאשר זו הקיימת באתרים הרשמיים.
הסיבה לכך היא שהאתר המלא לרוב נועד כדי להציג את כל שירותי החברה. ואילו עמוד הנחיתה נועד לספק לגולש את כל המידע שהוא צריך, אבל רק כדי לרכוש מוצר או שירות ספציפיים.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
כעת נעבור ל-6 טיפים מעשיים שיעזרו לכם ליצור דפי נחיתה איכותיים, אפקטיביים ומוצלחים יותר:
לפני שהגולשים קוראים את התוכן בדף הנחיתה – הם שמים לב קודם כל לפריטים שמושכים את העין, כמו כותרת העל וכותרות המשנה. לכן חשוב מאוד להשקיע מחשבה מעמיקה ביצירת כותרות שייתפסו את תשומת הלב של הגולש וייצרו בו עניין. הכותרות צריכות להיות מסקרנות ולגרום לגולש להמשיך ולקרוא את התוכן בדף הנחיתה.
צרו עיצוב מהפנט, מרהיב ומרשים לדף הנחיתה שלכם. אם אתם משקיעים על פרסום ממומן באינטרנט – סביר להניח שכך עושים גם המתחרים שלכם. כדי להתחרות בהם ובמגוון העצום של הפרסומות שיש ברשת – חשוב מאוד ליצור עיצוב ייחודי, מקורי ומדהים לדף הנחיתה. העיצוב צריך ליצור רושם ראשוני טוב אצל הגולשים, לעניין אותם ולהשאיר אותם בדף הנחיתה עד לביצוע ההמרה הרצויה.
הטמעת סרטונים בדף הנחיתה זו דרך מעולה להשאיר את הגולש בדף הנחיתה ולעניין אותו עוד יותר במה שאתם מציעים. במחקרים בתחום השיווק הממומן באינטרנט נמצא כי הוידיאו מעלה את אחוזי ה-ROI בעשרות ואף במאות אחוזים! לכן כדאי מאוד לשלב בדף הנחיתה שלכם גם סרטוני וידיאו ולהציגם יחסית בראש דף הנחיתה או באמצע ולא בסופו.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
רצוי לצרף לדף הנחיתה שלכם גם ביקורות של לקוחות מרוצים. מדובר בתוספת שיכולה לשפר את ביצועי דף הנחיתה בצורה משמעותית. הגולשים אוהבים לקרוא ביקורות ונמצא כי רובם הגדול מסתמך על ביקורות בדיגיטל לפני רכישה של מוצרים. לכן כדאי מאוד לשלב ביקורות של לקוחות מרוצים בעמוד הנחיתה שלכם.
האינטרנט מפוצץ בתוכן ובפרסומות מכל סוג אפשרי, והגולשים לא מבזבזים זמן על קריאת תוכן משעמם. אם אתם רוצים שהגולשים שמגיעים מהמודעה הממומנת שלכם לדף הנחיתה בכלל יקראו את התוכן שנמצא בו – עליכם לדאוג לנסח תוכן מפציץ, מיוחד ומקורי. לשם כך אתם צריכים ליצור לדף הנחיתה תוכן ייחודי שמדבר בשפה של קהל היעד, וכזה שייגרום לגולשים להסתקרן ולהתעניין במה שאתם מציעים.
החלק החשוב ביותר בכל קמפיין ממומן באינטרנט הוא כתיבת הנעות לפעולה והדגשתן בדף הנחיתה שלכם. מטרת ההנעות לפעולה היא לגרום לגולשים לבצע את ההמרה שנקבעה לפי מטרת הקמפיין. במחקרים נמצא כי דפי נחיתה ותכנים שיווקים אחרים בדיגיטל הכוללים הנעות לפעולה הינם מוצלחים יותר ובעלי אחוזי ROI גבוהים יותר. לכן, אם אתם כבר משקיעים על בניית דפי נחיתה וקמפיינים ממומנים בדיגיטל – שלבו הנעות לפעולה והדגישו אותן.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
מעוניינים בבניית דף נחיתה מקצועי, מהמם ומוצלח עבור הקמפיינים הממומנים שלכם באינטרנט? צרו איתנו קשר, ואנו כבר נדאג לבנות לכם דף נחיתה מרהיב ואפקטיבי שישפר את אחוזי ה-ROI של הקמפיינים שלכם.