ככל שהשנים עוברות יש לנו יותר ויותר רשתות חברתיות וכלים דיגיטליים להתמודד ולנהל אותם.
לא פשוט!
צריך לעקוב אחרי כולם וגם ללמוד את האנליטיקות והסטטיסטיקות על המשתמשים והפעילות בכל אחתמהן, כדי להבין את התוצאות שהם מניבים לנו, ללמוד על הקהל שלנו,על המוצרים שלנו, איפה אפשר לשפר ומה כדאי לשמר.
אבל זה סיפור ממש לא פשוט לעקוב אחרי כולם!
www.dasheroo.com
לאחרונה גיליתי כלי ניתוחי נתונים מעניין מאד שהתחלתי להתנסות בו – אשר נקרא www.dasheroo.com.
Dasheroo מאפשר לנו ליצור לוחות מחוונים מותאמים אישית, כדי להציג לנו את כל הנתונים של הסטטיסטיקות מאפיקי שיווק שונים – והכל במקום אחד . הכלי משתלב עם יותר מ -27 יישומים כמו פייסבוק , טוויטר ,Instagram , PayPal , SurveyMonkey , Google Analytics ועוד.
איך משתמשים ב Dasheroo ?
בשלב הראשון – אחרי ההרשמה, נגיע למסך בו נצטרך לבחור אילו אפליקציות אנחנו רוצים לנתח ולעקוב אחריהן בפאנל הניהול שלנו. כך יראה מסך הבחירה:
בשלב הבא – יש לבחור מה נרצה לנתח בדף פייסבוק – יש אפשרויות רבות, לדוגמא: ניתוח פעילות העוקבים בדף, לייקים, תגובות, חשיפות, סוג קהל בדף ועוד. אפשר גם לבדוק את המתחרים שלנו על אותן קטגוריות, להשוות בין תוכן אורגני לממומן, ללמוד על תגובות שליליות מול חיוביות ועוד.
ברגע שנאשר את הדף שאנו מנהלים – נלחץ על Save & Connect – ויפתחו בפנינו הסטטיסטיקות מתוך הדף שלנו.
ניתן להשתמש בכלי Dasheroo לצורך מדידה של פלטפורמות שונות בעד כ-10 אפשרויות מסכי מדידה ללא עלות. אם רוצים לצרף מסכים נוספים – יש צורך בעלות נוספת לשדרוג הכלי.
לסיכום,
משווק חייב לעקוב אחר הפעילות שלו בכלים השונים. סטטיסטיקה מלמדת את המשווק כיצד הוא מתנהל ברשת והיכן הוא יכול לשפר את ביצועיו.
הסטטיסטיקות מלמדות אותו איזו פלטפורמה עובדת הכי טוב בשבילו מבין כל כלי השיווק, מי קהל היעד שלו ומה הוא הכי מתחבר אליו.
הבנת הסטטיסטיקות מאפשרת לנו לשפר את הפעילות שלנו ואפילו ללמוד על המוצרים שלנו או השירותים שלנו – למה אנשים מתחברים יותר ולמה פחות.
שתפו אותי אם ניסיתם 🙂
בהצלחה!
טל