האם הייתם רוצים יותר תנועה אורגנית מפייסבוק? פלטפורמת פייסבוק מאפשרת להצמיד את מודעת הקרוסלה שיצרתם, כפוסט בדף הפייסבוק ולהשיג באמצעות כך תנועה אורגנית למודעה.
איך עושים זאת?
ראשית, יש ליצור מודעת קרוסלה בפייסבוק שלך. לחיצה על הלחצן הירוק – "צור מודעה" ומתוך האופציות, בחר "שלח אנשים לאתר שלך" כמטרה. לאחריה – הזן את הלינק של האתר אליו יובל הגולש (יכול להיות גם דף נחיתה ספציפי באתר שלכם)
כעת יש לבחור את שם מסע הפרסום – מומלץ לבחור בשם המזוהה בקלות, כדי שתוכלו לחזור ולבדוק את התפתחות הפעילות בקרוסלה בקלות במועד מאוחר יותר. לאחר מכן לחצו על כפתור הגדרת קהל ותקציב.
כעת בחרו את קהל המודעה שלכם. שימו לב שבמידה ואתם מעוניינים להפוך את הפוסט למודעה חייבים לדאוג לטירגוט המודעה, כדי לכוון לקהל המתאים. אם אינכם רוצים לנהל את הפוסט כמו מודעה, לא חייבים ולא צריך לעשות שום דבר בשלב זה. רישמו שם לסט המודעות, הגדירו את תקציב המודעה ולחצו על בחירת קריאטיב.
שלב עיצוב הקרוסלה
כעת יש לעצב את מודעת הקרוסלה. ביחרו את המודעה עם Multiple Images in One Ad
ולא לשכוח לבחור את הדף שמייצג את המודעה. במקרה כאן למטה, בחרתי להדגים על דף שנקרא Tropical Paradise .Kitesurfing Girls הסירו את כל המיקומים האחרים, למעט ה- חדשות שולחן העבודה וכעת ניתן להגדיר תמונה עד כדי חמש תמונות, קישורים, קריאות לפעולה עבור כל תמונה במודעת הקרוסלה שלכם.
שימו לב שעבור כל תמונת קרוסלה, ניתן לקבל כתובות אתרים שונות (גם מתחומים שונים ) וכפתורי קריאה שונים לפעולה.
הצמדת הפוסט לראש דף הפייסבוק
לאחר שלחצתם Place Order או – בצע הזמנה לקמפיין – תועברו לפאנל הניהול של המודעות ב- ads Manager
היכנסו ללינק של המודעה – ותוכלו לראות את כל הפרטים עליה.
בהמשך – ליחצו על הלינק למודעה עצמה (see post) והיא תיפתח לכם. ליחצו על כפתור "שיתוף" וביחרו – שיתוף על דף פייסבוק. כעת שתפו על הדף – וברגע השיתוף – ליחצו על הצ'ופצ'יק הקטן וביחרו Pin to Top.
המודעה שלכם תישאר כפובט בדף הפייסבוק לשבוע ימים שלם!
בשלב הזה, ניתן לחזור למערכת הפרסום ולבטל את תאריך העצירה של הקמפיין, כדי שימשיך להתקיים בדף הפייסבוק.
מקוה שעזרתי!
בהצלחה!