סרטוני וידאו, שהינם פרסומי תוכן ומודעות, כובשים את הרשת ואת המדיה החברתית. אבל, לא בכל מקום אפשר לראות אותם באותה איכות ובמהירות הטעינה.
אם בחרתם לפרסם ע"י וידאו, אתם לוקחים בחשבון מספר פרמטרים:
בניית קונספט,
ליהוק מתאים,
צילום ברמה גבוהה,
השקעה כספית,
זמן עריכה,
מוזיקה,
ועוד… ועוד… בקיצור – המון עבודה כדי שקהל היעד שיחווה את המוצר שאתם רוצים לפרסם או את המסר שרציתם להעביר.
Facebook Slideshow – מצגת וידאו
פייסבוק מציעים מבנה חדש ה"יושב" על קטגוריית הוידאו אך אפקטיבי יותר מבחינת מהירות טעינה ומשקל – מצגת וידאו.
הדרך החדשה לפרסום היא פשוטה – כיום ניתן לבנות מצגת וידאו קצרה בת 5 עד 15 שניות הבנויה ממספר תמונות סטילס (אפילו כאלה שצילמתם עם הסלולאר) או חלק מסרטון ארוך.
היא קלה לביצוע למפרסמים וגם למשתמשי הפייס הרגילים, ויכולה עם קצת דמיון להעביר מסר מדויק בצורה קצרה ואפקטיבית.
איך בונים מצגת וידאו?
נכנסים למנהל המודעות, בוחרים באופציה – צפיות לוידאו (Video Views)
בוחרים בקהל ובתקציב, ממש כמו בתהליך רגיל ביצירת קמפיין פרסום (ניתן לראות יותר פרטים כאן), ובשלב הבא – ניתן לבחור באופצית "יצירת מצגת וידאו" (Create Slide show) ולבחור תמונות מתוך כמה אופציות: או להעלות תמונות, או לבחור מאלבומים, או לבחור מתוך מאגר של פייסבוק.
לאחר שבחרנו תמונות (מקסימום 7), ניתן לבחור את אורך ה SlideShow ואת סוגו (FADE או ללא) ולחיצה על "Create Slideshow" תייצר לנו את המצגת.
כעת – המצגת מתהווה 🙂
בשלב הבא,
ניתן לראות כיצד תיראה המצגת על שולחן עבודה/ במובייל/ מצד שמאל של המסך, או באינסטגרם.
(ללמוד על פרסום באינסטגרם לחצו כאן).
בנוסף ניתן להוסיף טקסט, אתר (ואפילו לבחור בכתובת אתר מקוצרת), כפתור הנעה לפעולה (ניתן לבחור מתוך מספר אופציות הנעה לפעולה), ומשם – לאשר, והרי לנו Slide show 🙂
לסיכום
יצירת מצגת כפרסומת הינה אחד הכלים החדשים המעניינים של פייסבוק, שחוסכת המון (זמן, אנרגיה, כסף, השקעה ועוד) ואפקטיבית מאד.
בהצלחה!
אני