אינסטגרם הפך להיות אחד מכלי השיווק והפרסום החזקים שיש היום בעולם, וככל שהזמן עובר – הוא גם מתחזק מאד מאד ככלי מכירתי.
אחד הדברים המבאסים (אותי לפחות) זה שאי אפשר לשים לינק פעיל בתיאור של התמונות וכך לא אפשרי להפוך מוצר לפעל ומניע לפעולה באופן ישיר לדף מוצר חיצוני.
עם הזמן פותחו כלים שונים המאפשרים מכירה הרבה יותר בקלות דרך חשבון האינסטגרם. הרבה מהם מתבססים על הלינק הפעיל היחידי שמתאפשר בפלטפורמה הזו, וזה בתיאור החשבון המרכזי, (bio) אך לכל אחד מהם שיטות אחרות להגדלת מכירות. ריכזתי לכם כמה מהם כאן.

Shopseen

shopseen

shopseen

Shopseen הינו ממשק רב ערוצי שמאפשר העלאה של רשימת המוצרים אל הממשק, אשר יטענו באופן אוטומטי אל מגוון רחב של חנויות מסחר אלקטרוני כמו Shopify , Etsy , eBay ועוד.
Shopseen מאפשרת לעדכן את המלאי של המוצרים, בצורה שוטפת ואוטומטית , בכל ערוצי המכירות האלה.
אחד הכלים החזקים של פלטפורמה זו היא אפשרות יצירת מכירות באינסטגרם, באופן פשוט וקל לשימוש עבור בעלי עסקים עם חנויות אונליין ולקוחותיהם.
Shopseen יוצרת חנות שמחברת את הלינק של הפרופיל שלכם באינסטגרם לפלטפורמה. לאחר החיבור, כל פעם שתעלו תמונה של מוצר עם מחיר בתיאור, Shopseen יעלה את התמונה בממשק האתר שלו ויצור לכם חנות מקבילה מחוץ לאינסטגרם.
כאשר אנשים ילחצו על הלינק בפרופיל האינסטגרם שלכם, הם ילכו ישר לאיזור הרכישה של המוצרים בפלטפורמת Shopseen. יתרון גדול הוא, שהם לא צריכים להגדיר את החשבון שלהם Shopseen .
הכלי שימושי במיוחד עבור עסקים בעלי מסחר אלקטרוני אשר המוצרים שלהם מופיעים במגוון רחב של חנויות ברשת.

instaorders

על מנת להתחיל שימוש ב- Instaorders יש להרשם באמצעות חשבון Instagram. לאחר ההרשמה, Instaorders מייבא את כל תמונות האינסטגרם מהחשבון שלכם, ולאחר יבוא ראשוני זה, התמונות תופענה במערכת של Instaorders.
בשלב הבא, יש לתמחר ולערוך את התיאורים של המוצרים שלכם.
כלומר, אינטסגרם משמש כקטלוג – כאשר מישהו מעוניין לקנות מכם, הוא יפנה מהאינטגרם אל החנות שנמצאת באתר Instaorders ויוכל לרכוש אותו דרך פייפל או כרטיס אשראי במערכת. היתרון של מערכת זו היא שהיא חינמית ולכן כל מה שיכנס כתשלום – יועבר ישירות אלינו ללא עמל תיווך לפלטפורמה בדרך.

instavendors

instavendors

Candid.io

Candid.io מתייחס לעצמו ככלי ל”מסחר אלקטרוני בהשראת הלקוח”.
זהו בעצם כלי המאגד תמונות Instagram של המוצרים שלכם ומאפשר לכם לקחת תמונות ממקומות שונים אונליין. למשל:
כאשר אתם מוצאים תמונה שעלתה באינסטגרם על ידי משתמש כלשהוא, Candid.io עוזר לכם להגיע למשתמש ולקבל אישור. ברגע שהמשתמש אישר את השימוש בתמונה, הזכויות תופיע בלוח המחוונים של Candid.io ואפשר יהיה להוריד את התמונה לשימוש באתר מסחרי/ כל אתר / או בערוצים חברתיים.

בשימוש בתמונה, אפשר יהיה לעשות קסטומיזציה לתגיות ולתיאור המוצר וליצור הנעה לפעול שתייעל את ההמרות. דרך פלטפורמת Candid.io  יוכלו המשתמשים להקליק על התמונה ולרכוש את המוצר ישירות.

 Like2Buy

Like2Buy הוא כלי מכירה נוצר על ידי Curalate . אתה מוסיף קישור Like2Buy של החברה שלך לפרופיל שלך Instagram .

like2buy

Like2Buy הינו כלי מכירה שמאפשר להוסיף קישור של החברה לפרופיל ה-Instagram.
הגולשים מגיעים למוצרים שנמצאים כתמונות בערוץ האינסטגרם. בתיאור התמונה רשום להם רשום להם ללחוץ על הלינק בביוגרפיה, מה שיוביל אותם לדף מוצרים, שם יוכלו לדפדף ולרכוש ישירות מוצר שאהבו באינסטגרם רגע לפני.
פיצ’ר נחמד נוסף במערכת, מאפשר לספור את מספר הלייקים שכל תמונה באינסטגרם (שמחוברת למערכת) קיבלה.
חברת Fanreel, שהיא היוצרת של Like2Buy, מאפשרת גם לנתח את פעילות המכירות והאינסטגרם שלכם על ידי מדידת מדדים חשובים כמו הופעות , אינטראקציות , משך שהייה בתמונה והכנסות שהופקו. כך ניתן יהיה ללמוד את ההשפעה העסקית של התמונה על האוהדים.

Letsell.It

letssellit

letssellit

Letsell.It היא אפליקציה ששני קונים ומוכרים צריכים להוריד ולהתקין על המכשירים שלהם.
המוכר יכול להעלות את המוצרים שלו על האפליקציה, להוסיף שתי תמונות ותיאור, ולאחר מכן היישום יפרסם אותו באינסטגרם.
כאשר קונה מגיע לתמונה בתוך הפלטפורמה של Letsell.It ועושה לייק – הוא יועבר אוטומטית לדף המכירה באתר.
תכונה ייחודית שיש לכלי הזה הינה היכולת לשלוח הודעות פרטיות בין הקונים ומוכרים. אפשרות זו מאפשרת לנותן השירות לענות על שאלות של לקוחות ולסייע ללקוחות עם בחירת מוצרים, יגדיל את הסבירות של המכירות ויאפשר לקוחות מרוצים, אשר מקבלים מענה. תכונה זו יכולה לעשות הבדל גדול בשירות הלקוחות של חברה מסוימת, במיוחד אם מדובר בעסק שהוא מסחר אלקטרוני.

לסיכום,

כלים המגבירים נוחות ואפשרות מכירות באמצעות אינסטגרם חוללו מהפכה בפוטנציאל המכירות של הרשת, והם מגדילים יותר ויותר את הערך שלה כפלטפורמת שיווק ומכירות. לא משנה באלו כלים בוחר המפרסם, שווה תמיד לפרסם הודעה ולאפשר למשתמשים לדעת שהם נמצאים עכשיו בזירה של קניות, בין אם על ידי תמונה עם טקסט שאומרת כי מדובר בחשבון אינסטגרם שהוא גם חנות, או תמונה שמעידה על כך וכדומה. ישנם כלים רבים נוספים, אך כאן ריכזתי את הטובים ביותר בעיני בשוק כיום.

רוצים ללמוד יותר על שיווק באמצעות אינסטגרם? לחצו כאן

מוזמנים לשתף אותי בכלים נוספים בתגובות 🙂
מקווה שעזרתי.

שלכם,
אני

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
כל מה שצריך לדעת על מעקב אחר נתונים באנליטיקס של אינסטגרם Instagram Insights Analytics Explained
7 באפריל 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה הם רילס באינסטגרם ואיך אפשר לנצל אותם לשיווק העסק שלכם? – How to use Instagram Reels
22 במרץ 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה הן מדבקות לסטוריז באינסטגרם ואיך להשתמש בהן נכון? – How to use Instagram Story Stickers
13 במרץ 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
למה כדאי גם לכם להתחיל ליצור אירועי לייב באינסטגרם ואיך לעשות את זה? Why you should Start Doing Instagram Live Events and How
3 בפברואר 2021