מודעות דינמיות של פייסבוק עוזרות למפרסם לקדם מוצרים שלו בקטלוג באתר או באפליקצית סלולר שלו.
מה מאפשרות המודעות הדינמיות?
* מפרסם יוכל לקדם את כל המוצרים שלו מבלי להגדיר כל מודעה בנפרד.
* מפרסם יוכל להגדיר מסעות פרסום פעם אחת ולהגיע לרף אנשים עם המוצר הנכון בזמן הנכון
* מפרסם יוכל להגיע לאנשים דרך מכשירים שונים (טאבלטים, סלולרים וכו')
* מפרסם יוכל להציג מעכשיו את המוצרים הכי רלוונטיים שלו
השלבים ביצירת קטלוג מוצרים לפרסום בפייסבוק
שלב ראשון: קטלוג המוצרים
קטלוג מוצרים, המכונה לעתים "Product Feed", הינו רשימה של מוצרים שהמפרסם היה רוצה בעצם לפרסם בפייסבוק . לכל מוצר ברשימת תכונות ספציפיות אשר יכול לסייע ביצירת זיהוי למוצר בפרסומת, כגון: שם,תיאור, כתובת דף נחיתה, כתובת אתר של תמונה, זמינות וכן הלאה.

שלב שני: הטמעת פיקסל באתר ( Custom Audience pixel )
יש לקחת את קוד הפיקסל מפייסבוק ולהטמיעו באתר (או באפליקציה אם יש), כך שידווח כאשר מוצר נמפה, נרכש או נוסף לעגלת הקניות.
הקוד הינו אותו קוד אותו מייצרים ליצירת קהל לאתר (כתבה מלאה על כך בלחיצה כאן) ( website Custom Audiences ).

שלב שלישי: יצירת תבנית דינמית
יצירת תבנית מודעות מוצרים דינמית מתאפשרת באופן אוטומטי ביצירת תבנית עם המוצרים הנכונים . יש לתת כותרת ולהשתמש במילות מפתח כדי למשוך את תשומת לב הגולשים לתמונות, שמות מוצרים, מחירים , ועוד באופן דינמי מקטלוג המוצרים. ניתן לבחור להציג מוצר בודד או מספר רב של מוצרים בשימוש בפורמט מודעות קרוסלה אחת.

שלב רביעי: הפעלת המודעות הדינמיות
כאשר גולשים יצפו במוצרים של מפרסם באפליקציה או בחנות שלו אונליין, הם אוטומטית יוכלו לראות את המודעות שלו בפייסבוק. כאשר גולש צופה במוצר, הפרסומת תהיה מכוונת בדיוק למוצר שהוא צפה בו.
מודעות מוצר דינמיות משאירות את העסק של המפרסם הכי מעודכן שניתן, כך שהפרסומות מדוייקות לגולש ומראות רק מוצרים שנמצאים במלאי ובמחיר האחרון. כאשר מתבצעת רכישה של מוצר מסוים – באופן אוטומטי המודעות של המוצר מפסיקות לפעול, כך שמוצרים שנרכשו ע"י לקוח, לעולם לא יטרידו אותם שוב.
