בפייסבוק עובדים קשה לשדרג את פעילות הדף העסקי וכמו תמיד – יש כל הזמן שינויים חדשים.
זמן תגובה בפייסבוק (Response Rate)
זמן תגובה בפייסבוק מופיע לעיני מנהלי הדף מימין ומעיד על מהירות מתן מענה ללקוחות ולשאלות אשר נכתבות בתיבת ההודעות של הדף.
דף שיהיה לו דירוג גבוה – יקבל אייקון כנותן שירות לקוחות טוב בתמונת ה"קאבר" שלו.
כל מי שיש לו אפשרות לקבל או לשלוח הודעות, יכול לראות את פיצ'ר ה-Response Rate החדש.
בינתיים, כאשר דף יש שיעור תגובה גבוה בדף, מידע זה מוצג בפומבי למבקרים לצד סמל הודעות ירוק, ממש מתחת לתמונת השער (קאבר) בצד השמאל של המסך.
תכונה חדשה נוספת עוקבת אחר זמן התגובה (Response Time) – דבר המאפשר לבעלי העסקים לראות כיצד הם מנהלים את הטיפול של הדף בהודעות נכנסות של לקוחות, או במילים אחרות – כיצד נראה שירות הלקוחות שלהם בפייסבוק.
אז מה נחשב לשירות לקוחות טוב בפייסבוק?
מי שרוצה לקבל את אייקון "נותן השירות לקוחות הטוב" (הירוק ההוא שדיברתי עליו קודם, שיופיע על ה"קאבר"), צריך להגיע במהלך שבוע לשני פרמטרים ספציפיים:
חייב להגיב בדירוג של 90% ללקוחות שלו, כלומר – שיהיה לו דירוג גבוה מצד ימין במשך שבוע ימים, ובמקביל – לדאוג שזמן התגובה הממוצע לא יעלה על 5 דקות.
למרות שנדמה שזו תוספת קטנה, שינוי זה מגיע בדיוק בתקופה שבה פייסבוק מנסה להשתדרג יותר ויותר לטובת בעלי עסקים וארגונים.
רק לאחרונה השיקה פייסבוק את כפתור הקניה החדש (ניסיון שכזה להתחרות בפינטרסט שגם השיקה אפשרות רכישה לאחרונה – לכתבה המלאה לחיצה כאן), המופעלת ע"י Shopfly.
בנוסף השיקה פייסבוק את התגובות המוכנות מראש בפייסבוק, שיאפשרו לתת מענה מהיר יותר ומוכן מראש (על כך בכתבה בלחיצה פה), כך שאין פלא שפייסבוק יאפשרו גם פיצ'רים חדשים לשדרוג התגובות בפייסבוק.