פינטרסט היא אחד הכלים שאני אישית יותר אוהבת.
היא גם מעולה לשיווק, גם כיף לבהות כל היום בתמונות או סרטונים וגם זו מערכת עם UX (חווית משתמש) מעולה.
ולמרות שעוד כ 4.7 מליון משתמשים כנראה חושבים כמוני, לפינטרסט אין מודל עסקי טוב ונכון לעכשיו היא לא חברה ריווחית.
פינטרסט, שכמות הגולשים בה גדלה מדי יום וכמות התכנים המועברים בה הולך ומתעצם, מבינה את הכוח שלה ומוציאה לאוויר העולם סרטוני הפרסומת או "הסיכות הקולנועיות", או בשמם באנגלית: Cinematic Pins
אז מה הן ה-Cinematic Pins?
Cinematic Pins או הסיכות הקולנועיות הן בעצם פרסומות וידאו ה"מתמזגות" עם התמונות הרגילות המופיעות בפיד הראשי של האתר.
זהו מהלך ראשוני וכמובן שכמה מותגים גדולים וחזקים מתנסים ראשונים בפרסום החדש בימים אלו, כגון: Gap, L’Oreal, Target, Unilever, Visa, Walgreens ,Wendy’s. אנחנו נצטרך להיות סבלניים כדי לקבל את ההזדמנות להתנסות בכלי הפרסום החדשים 🙂
אנשים ישר נוטים להשוות את פעילותן של פלטפורמות אחרות לפייסבוק. אבל האמת היא שפינטרסט פועלת אחרת מפייסבוק. פרסומות וידאו בפייסבוק מתחילות באופן אוטומטי (ללא צליל) כאשר הן מופיעות על המסך ובעת הגלילה למטה או למעלה – הן נעלמות.
פרסומות בפינטרסט לעומת זאת, נשלטות ע"י מהירות התנועה של הגולש. כן, כן, שמעתם נכון – על פי תזוזת הגולש, מהירות הוידאו משתנה.
מנהל המוניטיזציה של פינטרסט טים קנדל אמר ל-Mashable: "עמדתנו היא כי הפעלה אוטומטית היא קוטעת. הפורמט החדש של המודעות לנייד בפינטרסט נותן מותגים היכולת לספר את הסיפור שלהם עם תנועה. אבל חשוב עוד יותר, היא העובדה שהוא מאפשר למשתמשים שליטה של התנועה."
חווית משתמש משודרגת, כבר אמרתי?
איך זה נראה בפועל?
בנוסף לפרסומות עצמן, פינטרסט הוסיפה כמה כלים מבוססי מודעות למפרסמים. לדוגמא – כלי מדידה מדוייק של קהל, בו יוכלו מפרסמים להיות יותר ספציפיים לסוגי קהלים שהם רוצים למקד.
להלן סרטון מבית היוצר של פינטססט על המוצר החדש 🙂