הרבה בעלי עסקים מתקשים להחליט כיצד לחלק את עוגת הפרסום שלהם והיכן עדיף בימינו להשקיע בתקציבי מדיה – בכלי הפרסום של פייסבוק או של גוגל.
חשוב להבין כי פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל אלו שני סוגי פרסום שונים המכילים גם כלי פרסום שונים האחד מהשני.
בפאנל מרתק בנושא, שוחחתי עם חברי הפאנל על השלכות הפרסום, על ההבדלים ועל עולם המדיה חברתית בתקופה שבה הפרסום הוא הכרחי ובלתי נפרד מפעילות נכונה ואפקטיבית.

מעוניינים בהרצאה / סדנה בתחום פייסבוק? רשת חברתית אחרת? לחצו כאן לפרטים

לאחרונה השתתפתי בפאנל מעניין בנושא גוגל מול פייסבוק – לאן העולם הולך ואיזה פלח פרסום מושקע יותר בארגונים ובחברות.

הפאנל התקיים בועידת השיווק הרביעית, Dig-it Marketing של מידע כנסים.
את הועידה הנחה איתי צמיר, מומחה לשיווק דיגיטלי, מרצה ויועץ לחברות.

Dig-it Marketing של מידע כנסים

Dig-it Marketing של מידע כנסים

פאנל: Facebook first Google after?

מנחת הפאנל: ורד חורי –  אמנית שיווק באינטרנט ומנכ”לית ewise – שיווק חכם ברשת
בפאנל השתתפו חוץ ממני: ליאור קחן, מנכ”ל סאו-קריאייטיב, דליה ארזי, יזמית הייטק, מייסדת O-,star.me  דויד פרידמן, מייסד וסמנכ”ל שיווק, דומיין דה נט טכנולוגיות.

הפאנל המלא בסרטון הבא.
תהנו!

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
השאלות הנפוצות ביותר שהביאו אתכם לבלוג שלי – Most Frequent Questions on My Blog
22 באוגוסט 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
5 טיפים מנצחים להקמת עסק דיגיטלי – Tips for Starting a Digital Business
15 באוגוסט 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
הפיצ’רים שאתם חייבים להכיר להצלחה באינסטגרם – Must Know Features for Instagram Success
9 באוגוסט 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
המונטיזציה מגיעה לאינסטגרם – אפשרויות חדשות להרוויח נפתחות ליוצרי תוכן Monetization Comes to Instagram
27 ביולי 2021