הרבה בעלי עסקים מתקשים להחליט כיצד לחלק את עוגת הפרסום שלהם והיכן עדיף בימינו להשקיע בתקציבי מדיה – בכלי הפרסום של פייסבוק או של גוגל.
חשוב להבין כי פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל אלו שני סוגי פרסום שונים המכילים גם כלי פרסום שונים האחד מהשני.
בפאנל מרתק בנושא, שוחחתי עם חברי הפאנל על השלכות הפרסום, על ההבדלים ועל עולם המדיה חברתית בתקופה שבה הפרסום הוא הכרחי ובלתי נפרד מפעילות נכונה ואפקטיבית.

מעוניינים בהרצאה / סדנה בתחום פייסבוק? רשת חברתית אחרת? לחצו כאן לפרטים

לאחרונה השתתפתי בפאנל מעניין בנושא גוגל מול פייסבוק – לאן העולם הולך ואיזה פלח פרסום מושקע יותר בארגונים ובחברות.

הפאנל התקיים בועידת השיווק הרביעית, Dig-it Marketing של מידע כנסים.
את הועידה הנחה איתי צמיר, מומחה לשיווק דיגיטלי, מרצה ויועץ לחברות.

Dig-it Marketing של מידע כנסים

Dig-it Marketing של מידע כנסים

פאנל: Facebook first Google after?

מנחת הפאנל: ורד חורי –  אמנית שיווק באינטרנט ומנכ”לית ewise – שיווק חכם ברשת
בפאנל השתתפו חוץ ממני: ליאור קחן, מנכ”ל סאו-קריאייטיב, דליה ארזי, יזמית הייטק, מייסדת O-,star.me  דויד פרידמן, מייסד וסמנכ”ל שיווק, דומיין דה נט טכנולוגיות.

הפאנל המלא בסרטון הבא.
תהנו!

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין לשיווק העסק שלכם? How to Use LinkedIn to Market Your Business
5 ביולי 2021
כל המאמרים, כללי, מדיה דיגיטלית
איך להפיק צילומים שיווקיים לעסק שלך? How to produce a business marketing photoshoot
27 ביוני 2021
כל המאמרים, כללי, מדיה דיגיטלית
המסע שלי למען ההסברה הישראלית במבצע שומר החומות My Journey to and for Israel
31 במאי 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה זה ביטקלאוט ומה צריך לדעת על הרשת החברתית החדשה? What Is BitClout
13 במאי 2021