הרבה בעלי עסקים מתקשים להחליט כיצד לחלק את עוגת הפרסום שלהם והיכן עדיף בימינו להשקיע בתקציבי מדיה – בכלי הפרסום של פייסבוק או של גוגל.
חשוב להבין כי פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל אלו שני סוגי פרסום שונים המכילים גם כלי פרסום שונים האחד מהשני.
בפאנל מרתק בנושא, שוחחתי עם חברי הפאנל על השלכות הפרסום, על ההבדלים ועל עולם המדיה חברתית בתקופה שבה הפרסום הוא הכרחי ובלתי נפרד מפעילות נכונה ואפקטיבית.
מעוניינים בהרצאה / סדנה בתחום פייסבוק? רשת חברתית אחרת? לחצו כאן לפרטים
לאחרונה השתתפתי בפאנל מעניין בנושא גוגל מול פייסבוק – לאן העולם הולך ואיזה פלח פרסום מושקע יותר בארגונים ובחברות.
הפאנל התקיים בועידת השיווק הרביעית, Dig-it Marketing של מידע כנסים.
את הועידה הנחה איתי צמיר, מומחה לשיווק דיגיטלי, מרצה ויועץ לחברות.
פאנל: Facebook first Google after?
מנחת הפאנל: ורד חורי – אמנית שיווק באינטרנט ומנכ"לית ewise – שיווק חכם ברשת
בפאנל השתתפו חוץ ממני: ליאור קחן, מנכ"ל סאו-קריאייטיב, דליה ארזי, יזמית הייטק, מייסדת O-,star.me דויד פרידמן, מייסד וסמנכ"ל שיווק, דומיין דה נט טכנולוגיות.
הפאנל המלא בסרטון הבא.
תהנו!