טיפים שיווקיים חשובים בטוויטר:

למאמרים נוספים על טוויטר לחצו כאן:
ללמוד על מבנה ממשק הטוויטר
ללמוד על הרקע של טוויטר ועל מונחים בסיסיים וטרמינולוגיה של הכלי

לקורס המלא על טוויטר לחץ כאן

תכירו את הקהל שלכם ודברו את השפה שלו

תכירו את הקהל שלכם ודברו את השפה שלו

1) נראות:
חשוב לדאוג כי דף הפרופיל שלנו, בלחיצה על “אני” יהיה ממותג בצורה מקצועית  אשר תציג את החברה או העסק בצורה מקצועית ואפקטיבית.

2) תמונת פרופיל ותמונת קאבר גדולה:
זיכרו כי מאז התפתחות המדיה החברתית,הכל הפך להיות אישי יותר.
לכן – שימו לב כי אנשים מגיבים טוב יותר לפרופיל עם תמונה של אדם.
בנוסף – חשוב לרשום תיאור מדויק ונכון, הכולל מילות מפתח חשובות

3) איסוף עוקבים ערכיים:
זהו מי הן הקהילות הרלוונטיות לעסק שלכם ומי הם מובילי דעת הקהל בעסק או במגזר שלכם.גשו לפרופילים שלהם ברשתות החברתית ובחרו לכם שם חלק מהעוקבים שלהם, לעקוב וליצור עמם תקשורת. כך תתקרבו ותיחשפו לקהילה שבאמת מענינת אותכם.

4) מעקב:
הכי קל זה ללכת לרשימות עם המון עוקבים, וללחוץ הטירוף על כפתור ה-“עקוב” ולקוות, בצדק, שאחוז מסויים יחזור ויעקוב אחרינו.
אבל אין לכך כח ערך שיווקי אמיתי, כי הציבור שאספנו אינו ממוקד ולא ישרת את העסק שלנו.
עדיף תמיד לעקוב אחרי בעלי עוקבים רבים  מהתחום שלנו וכך להגיע לחשיפה שהיא אפקטיבית יותר

5) רגע לפני:
שאתם לוחצים על “עקוב” – גשו לדף הפרופיל של אותו משתמש אחריו אתם מתכננים לעקוב ובדקו את סדרת הציוצים אחרונים של אותו פרופיל, או החברה – אם יש שם דברי ערך או גיבובי סרק שלא ישרתו אותכם?
כך תדעו האם שווה לעקוב או לא.

6) התוכן – מינון וסגנון:
חשוב שלא להגזים בתיאורים השיווקיים וכמו כן – במינון שליחת התוכן.
יש פרופילים ששולחים ציוצים כל כמה דקות וממש חוסמים את הפיד. זה לא נוח ולא נכון לעשות, כי עלולים לעשות לכם “אנפולו” – או במילים אחרות – יפסיקו לעקוב אחריכם.
בנוסף – השתדלו להמנע מלצייץ את אותו נושא יותר מפעמיים או שלוש. שימו לב לא להתיש או לגרום לספאם של הנושא

7) מילות חיפוש:
אם חשוב לכם שהציוצים שלכם יפלו על אוזנים קשובות ולא סתם יעלמו בין אינסוף הציוצים, שזרו בהם מילות חיפוש שישרתו אתכם. כך שהמחפש יוכל למצואן.

8) התנהלות נכונה בטוויטר:
צייצו רק בכנות, אל תהיו מזוייפים או מתנשאים
חלקו ערך עם הגולשים – צייצו על דברים בעלי ערך כמו-לינקים מועילים, טיפים, שגרת עבודה, עצות וכו, אל תצייצו על מה אתם עושים כל רגע, או מתי הכלב של השכן נובח, אלא אם כן זה יכול לעניין אחרים.

9) שיגרת כתיבה:
חישבו על כל מילה, כיתבו אותה, קיראו מה שכתבתם, חישבו שוב ורק אז פרסמו את הציוץ.

10) הצטרפו לדיון:
כאשר מתקיים דיון בנושא שמעניין אתכם, או שיש לכם מה לתרום בו – הצטרפו אליו ותרמו מהידע שלכם. כך תגדילו חשיפה

סיכום:
טוויטר אמנם פחות חזק כיום בארץ מאשר שהוא בחו”ל, אך הפלטפורמה בצמיחה כל הזמן.
מאד חשוב לקחת חלק, להשתתף בדיונים, לצייץ וללמוד על אחרים מציוציהם.
אם תשתמשו בכלי הזה בצורה אפקטיבית ובתדירות מסויימת – היא יכולה להועיל לכם מאד באופן עסקי וכן אישי.

למאמרים נוספים על טוויטר לחצו כאן:
ללמוד על מבנה ממשק הטוויטר
ללמוד על הרקע של טוויטר ועל מונחים בסיסיים וטרמינולוגיה של הכלי

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך עסקים קטנים יכולים לנצל את טוויטר – How Small Businesses Can Take Advantage Of Twitter
29 בדצמבר 2020
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
רגעים – חדש בטוויטר Moments on Twitter
4 בספטמבר 2016
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
5 שלבים לבניית נוכחות בטוויטר Twitter Marketing
28 במרץ 2015