טוב, אז אם פספסת את הניוזלטר הקודם, אז רק חשוב לי לשתף שהחלטתי להתחיל לעדכן אותך באמצעות הניוזלטר החודשי שלי על עולמות הדיגיטל, טיפים, עדכונים וגם פינה אישית 🙂
אז אם דיברנו פעם, או התכתבנו או שנרשמת לרשימה שלי בעבר, אז סביר להניח שקיבלת את העדכון הזה גם.
בכל מקרה ממש כיף לי שהנך חלק מקוראי הניוזלטר שלי, ממש לא מובן מאליו…
אז קודם כל, כמו שהבטחתי –
עדכונים טכנולוגיים – רשת פינטרסט עתידה להשיק גרף חיפוש חדש שלא כדאי לפספס, וגם – לא בא לך שכולם יראו את הילדים והתמונות שלך? – רשימה של כמה מהגדרות הפרטיות החשובות בפייסבוק. בנוסף, למתקדמים קצת יותר – מה זה רימרקטינג בפייסבוק? איך מוכרים יותר דרך פייסבוק ומגיעים ליותר לקוחות?
מהם הכללים למיתוג אונליין? וגם ראיון עם פרופסור דן אריאלי שהגיע לכמה הרצאות בארץ והקדיש לי גם ראיון על ההרצאה שהעביר בכנס "סושיאלייז".
ובפינה האישית – נסיעה שלי לבודפשט, להרצאה שהעברתי בכנס מנמ"רים של קבוצת "אנשים ומחשבים", עם הרבה תמונות מרהיבות וחוויות כייפיות שמקווה שיהיה לך כיף לקחת בה חלק.
בנוסף, בדיון מרתק בו השתתפתי בערוץ i24News בנושא השפעת המדיה החברתית על חטיפת הנערים, שוחחנו על השפעתן של הפלטפורמות החברתיות על החלטות גדולות ועל התנהלות שני הצדדים במאבק.
ולסיכום, ממש אשמח לשמוע ממך ולדעת איך החוויה שלך מהניוזלטר שלי –
בא לך יותר טיפים? מסוג מסוים? יותר חוויות אישיות? יותר משהו אחר? אשמח לדעת 🙂 כדי שאוכל להעביר לך את מה שהכי כיף ל-ך לקבל, לקרוא ולחוות.
זהו להפעם…
שלך,
טל.
רימרקטינג בפייסבוק – כולם מדברים על הפיקסל
רימרקטינג זו בעצם האפשרות של יצירת קהלים המותאמים אישית, מתוך המבקרים באתר האינטרנט שלנו. במילים אחרות:
כשמבקר מגיע לאתר, ואח"כ מבקר בפייסבוק, יש לנו אפשרות לזהותו בפייסבוק וליצור מודעה בפייסבוק המותאמת אליו באופן ישיר.
הפיצ'ר הזה הינו מאד אפקטיבי מאחר ואנשים שכבר נכנסו לאתר שלכם, סביר להניח שיהיו מעוניינים לקבל עוד מידע מכם וכך תוכלו לטרגט אותם ולדאוג שהפרסומת אותה הם יראו בעת גלישתם בפייסבוק, תהיה ממוקדת אליהם.
להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן
ראיון קצר עם דן אריאלי ששוחח על כלכלה התנהגותית בכנס סושיאלייז
פרופסור דן אריאלי, מי שההרצאות שלו וספריו הפכו אותו לגורו בתחום הכלכלה ההתנהגותית, הגיע לביקור בארץ וזכיתי לראיין אותו (שוב) על אחד התחומים המרתקים ביותר שיש. יצאתי עם תובנות, חוויה והשראה.
תודה לקרן ליטני, על ארגון האירוע Socialize14 ולדן אריאלי, על התובנות ועל השראה כל פעם מחדש.
להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן
5 כללים למיתוג עסקי ואישי אונליין
כבר ברור לכולם שיחסי ציבור הם אחד מהכלים החזקים ביותר לשיווק העסק או המותג שלנו – אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם מימון של איש או חברת יחסי ציבור חיצונית.
והאמת היא,
שעם הכלים שיש לנו היום – כמעט כל אחד יכול להיות יחסי הציבור של עצמו.
הכנתי סיקור של 5 כללים עיקריים למיתוג, סקר שעשיתי כבר באפריל אך קצת חידשתי עכשיו ביוני,
תהנו ממנו 🙂 להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן
מנוע החיפוש החדש של פינטרסט
פינטרסט מציגה מנוע חיפוש חדש ( Pinterest's New Guided Search ) אותו היא מתכננת לחשוף ממש בקרוב, אשר יעבוד באתרים מבוססי מחשב. בדומה למנוע החיפוש שהושק באפליקצית הסמארטפונים, היתרון המרכזי במנוע החיפוש יהיה האופציה להגיע לתוצאות על פי מילות מפתח.
שווה הצצה רגע לפני כולם..! להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן
!Bring Back Our Boys
דיון על השפעת העולם הדיגיטלי בנושא חטיפת הנערים.
הדיון נערך באולפני ערוץ i24news במהלכו העלנו תגובות של אנשים
מהרשת וניתחנו את המצב.
אז למי שסקפטי לגבי הכוח של המדיה, יש לי חדשות בשבילו…
למדיה יש יותר כוח ממה שחושבים… לחצו לדיון המלא (באנגלית!)
לחצו כאן ללמוד עוד