פינטרסט מציגה מנוע חיפוש חדש ( Pinterest’s New Guided Search ) אותו היא מתכננת לחשוף ממש בקרוב, אשר יעבוד באתרים מבוססי מחשב.
בדומה למנוע החיפוש שהושק באפליקצית הסמארטפונים, היתרון המרכזי במנוע החיפוש יהיה האופציה להגיע לתוצאות על פי מילות מפתח.

pinterest new guide search

Pinterest’s new Guide Search

למה מנוע החיפוש החדש של פינטרסט טוב לנו?

בואו ניקח לדוגמא אשה שמתכננת להתחתן ובאה לקבל השראה מתמונות ותכנים בפינטרסט.
סביר להניח שבמנוע החיפוש היא תקליד “Bride” או – כלה.
ברגע שהקלידה את המילה, תופענה מילות דומות או קשורות לנושא, כמו Hairstyles, Dresses, Makeup וכדומה וכך מאפשר מנוע החיפוש להגיע לכל התוצאות הממוקדות ביותר על פי המילים שנבחרו.

שימו לב כי בעברית אין כרגע אופציה לראות מילים נרדפות כמו באנגלית, אך יתכן וזה יתאפשר בהמשך.

Pinterest’s New Guided Search

נכון להיום יש כ-30 ביליארד “פינים” הנעוצים על פני כ-750 מליון לוחות בפלטפורמת הפינטרסט.
נתונים אלו הופכים את כלי החיפוש באינטרסט לחשוב בהחלט, מאחר והמסה הגדולה, כמעט בטוח תאפשר למצוא תוצאות לרוב החיפושים שיעשו על הפלטפורמה.

מנוע החיפוש הינו חלק ממהלך מוניטיזציה (יצירת הכנסות) של הפלטפורמה. פינטרסט יודעת היטב שלא תוכל לדרוש כסף מהגולשים לפני שתתרחב ותאפשר להם לנווט ולערוך “קניות” יום אחד בצורה הנוחה ביותר.

על פי הבלוג של Pinterest, כלי החיפוש החדשים יהיו זמינים למשתמשים בארצות הברית השבוע, והמשתמשים הבינלאומיים יקבלו חיפוש מודרך באינטרנט בשלב מאוחר יותר.

נשמע שיש למה לחכות 🙂

והנה וידאו המדגים כיצד זה נראה בפועל:

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
יותר המרות בדף הנחיתה באמצעות פייסבוק Convert More Visitors With Facebook
17 ביולי 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית, פופולאריים
סדר צפיות בסטורי וניתוח סטטיסטיקות של הסטורי באינסטגרם – How to Analyze Instagram Stories With Instagram Insights
10 במרץ 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
דרכים לקידום פוסט באמצעות האשטאגים פופולרים Five Ways to Get Your Post Featured
21 בפברואר 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
חדש! יצירת קהל מאנשים שצפו בוידאו בפייסבוק Custom Audience from video views
22 בספטמבר 2016