לינקדאין משקיעה באנשים המשפיעים אצלה ברשת, והשיקה פלטפורמת בלוגים, שמאפשרת לכולם לשתף את הגיגיהם במאמרים מקצועיים.
בהמשך לפלטפורמת Linkedin Today, שבה יכלנו לקרוא מאמרים מקצועיים של משפיענים מסויימים שנבחרו וזכו להמון חשיפה ברשת העסקית, לינקדאין מאפשרת לכל אחד לכתוב תוכן משלו ומאפשרת דרך חדשה וחזקה כדי לבנות את המותג המקצועי של הכותבים. כשמישהו מפרסם פוסט ב- LinkedIn, התוכן המקורי שלו הופך לחלק מהפרופיל המקצועי, משותף עם הרשת שלו וכך יש לו את היכולת להגיע לקבוצת אנשי המקצוע הגדולה בליקדאין. מעתה אנשים יוכלו לעקוב אחרי חברים אחרים שאינם ברשת שלהם ולבנות קבוצה של אוהדים משלהם.
פלטפורמת המאמרים מאפשרת לכל אחד לבנות נטוורקינג ומיתוג ולחלוק את המומחיות של כותב המאמר על ידי פרסום תמונות, תמונות, קטעי וידאו והמצגות המקוריות שלהם ב- SlideShare.
על מה מומלץ לכתוב במאמרים של לינקדאין?
כאשר אדם עוסק בנישה מסויימת – מאמרים זה המקום בו יוכל לשתף את מומחיותו בתחום. לכן, אני ממליצה לכתוב מאמרים מהנישה שלכם, שעוסקים בתחום שלכם, טיפים על שיטות העבודה שלכם, קייס סטאדי של הצלחות שלכם, עדכונים על חידושים מתחום העשייה שלכם, אפשר לשתף מדי פעם התפתחויות אישיות עסקיות או פנים ארגוניות וכדומה.
כיצד מתחילים מאמר בלינקדאין?
בדף הבית, מתחת לשם שלכם, יש אפשרות להעלות פוסט רגיל, תמונה או – לכתוב מאמר (Publish a Post). כך זה נראה:
בשלב הבא אנחנו מתחילים למלא את הפרטים הנדרשים:
– העלאת תמונה ראשית (700 על 400 פיקסלים זו הרזולוציה המומלצת למראה הכי טוב של התמונה).
– הכנסת כותרת (מומלץ להשתמש במילות מפתח רלוונטיות, כיוון שגוגל מאנדקסת את המילים למנוע החיפוש שלה)
– הכנסת תוכן הכין שרשום start here – טקסט, תמונות או לינקים לסרטונים או קבצי PDF.
רגע לפני הפרסום – ניתן יהיה להוסיף שלוש תגיות (רק באנגלית, נכון לעכשיו) כדי לקדם את המאמר בחיפוש – ואז לפרסמו.
סיכום – הפצה והגדלת החשיפה למאמר בלינקדאין
בשלב הבא, אחרי שנכתב המאמר – לינקדאין מאפשרת להפיצו על מנת להגיע למירב החשיפה, בהקלקה על כפתור.
ניתן לשתף מאמר בלינקדאין, בפייסבוק, וכמו כן, לינקדאין מאפשרת לעקוב אחר הסטטיסטיקות של הפעילות שיצר המאמר.
וכמו כן – ניתן לפרסמו בפרסום ממומן של לינקדאין
בהצלחה!
טל