רשת גוגל פלוס – חלק 7 Google Plus Part

פתיחה אפקטיבית לדף עסקי

אל תפספסו את החלקים הנוספים על גוגל פלוס:
1) נקודות שיווקיות | 2) פתיחת חשבון | 3) הגדרות חשבון | 4) פרופיל אישי |
5) מעגלים, תמונות וקהילות | 6) אירועים והאנגאאוט | 7) דף עסקי בגוגל פלוס

דף בגוגל פלוס יכול להיפתח ע"י בעל פרופיל אישי ואחד מיתרונותיו הבולטים, הינה העובדה כי הוא מתאנדקס מצוין במנועי החיפוש של גוגל. במילים אחרות – ככל שיש יותר פעילות בדף העסקי, כגון – אנשים שלוחצים על פלוס1, אנשים שמגיבים, אנשים שמשתפים את התכנים וכדומה, גוגל רואה את הפעילות הזו כיתרון וכזכות לקדם את התוכן של דף העסק במנועי החיפוש של גוגל.

חשוב לשים דגש כי עמוד הינו עסקי, נועד לגופים, למותגים וכדומה.
לעומת פרופיל אישי, אשר נועד לאנשים.

בעת הפתיחה נקבל כמה אפשרויות של סוגי דפים לפתיחה. באופן זה, מחלקת גוגל פלוס את הדפים לקטגוריות.
בבחירת שם לדף שלנו, חשוב לזכור כי יש לשלב מילות מפתח הרלוונטיות למותג, וכן את שמו, כדי שימצא בעת חיפוש מילים אלו במנועי החיפוש של גוגל וכן של גוגל פלוס.

בשלב הבא יש להכניס את מספר הטלפון, כדי שגוגל יוכל לקבוע את מיקום את העסק שלכם בגוגל מיקומים (על כך נרחיב בהמשך).
גוגל יאפשר לכם להכניס גם כתובת של בית העסק ולבחור לו קטגוריה.

מעוניינים הדרכה פרטית?
מחפשים הרצאה מעשירה או סדנת דיגיטל לעובדי הארגון שלכם? לחצו כאן

המידות לתמונות הדף העסקי הן:

תמונת "קאבר":
רוחב 915 על גובה 390 פיקסל (מינימלי)
רוחב 2120 על 1192 גובה פיקסל (מקסימלי)

תמונת פרופיל:
200 על 200 פיקסל (מינימלי)
1800 על 1800 פיקסל מקסימלי (יותאם ע"י גוגל פלוס)
שימו לב כי ניתן להעלות תמונת PNG – כלומר, תמונה עם רקע שקוף. זה המקום להיות יצירתיים ולהעלות תמונה התואמת לתמונת הקאבר.

COCA COLA GOOGLE PLUS

תפריטים בדף העסקי ושימושיהם

סקירה כללית מאפשרת לנו לנהל את הדף שלנו.
חשוב שתמונת הפרופיל שלנו תהיה תמונה שמייצגת אותנו עסקית. זו יכולה להיות תמונת הלוגו של העסק, או תמונה אישית שלנו, אך היא חייבת להיות באיכות טובה ולא מפוקסלת.

גם תמונת ה"קאבר" צריכה לתת את כל הפרטים על העסק,

כדי שכאשר אנשים יגיעו אל הדף, הם ידעו לאן הם הגיעו וירצו להשאר.

בשלב הבא חשוב להזין פרטי קשר כהנעה לפעולה לאנשים, שידעו למי ואיך לפנות אם ירצו את שירותי העסק.

ניתן להוסיף קישור לאתר, כמה פרטי מבוא – שוב, דגש על מילות מפתח.

*** שימו לב – כי ברגע שיש לנו דף עסקי, ניתן להחליף בין שתי היישויות של הדף העסקי או הפרופיל האישי ובכל פעם לפרסם תכנים בשם אחר.

לדף עסקי יש מעגלים משלו וכך, פרסום תוכן בשם הדף העסקי יאפשר לחלק את התוכן על פי המעגלים שלו.

התראות – מאפשרת לי לראות התראות על פעולות שנעשו בדף

מנהלים – מאפשרת שליטה במנהלים. תמיד מומלץ כי יהיה יותר ממנהל אחד בדף עסקי, על מנת שתהיה שליטה רוחבית על הדף במידה והינו פעיל מאד

אפליקצית גוגל פלוס לסמארטפון

לגוגל פלוס ישנה אפליקציה לסמארטפון, אותה מורידים מתוך ה אפ-סטור.
ניתן להוריד את האפליקציה Google ל-Android, ל-iPhone או ל-iPad

משתמשי אינטרנט ניידים יכולים לקבל התראות SMS, וכך להיות בטוחים שאינם מפספסים עדכונים חשובים גם כשאינם ליד מחשב.

טיפ – תוכן לצפיה במועד מאוחר יותר

לפעמים אנחנו מאד עסוקים ואין לנו רגע פנאי, ומרגישים שאנחנו מפספסים עדכונים חשובים.
לשם כך ניצור מעגל ניוחד של תכנים שאותם נוכל לקרוא במועד מאוחר יותר, וזאת ע"י יצירת מעגל ללא חברים.

בכל פעם שתגיעו למאמר שמעניין אתכם, תוכלו לעשות 1 ולשתף אותו במעגל שיצרתם, כך יווצר לכם מאגר של מאמרים וכאשר יהיה לכם זמן לקרוא, תחזרו למעגל הזה ותוכלו לקרוא הכל במרוכז שם.

סיכום גוגל פלוס

גוגל פלוס יכולה להיות כלי מאד חזק וחשוב למי שמעוניין לקדם את העסק שלו בעולם האינטרנט, בעיקר עקב העובדה שגוגל פלוס הינה רשת חברתית בבעלותה של גוגל, אשר עוקבים אחר פעילות פרויפילים, דפים וקבוצות של גוגל פלוס ומקדמים במנועי החיפוש את אותם אלה שפועלים בצורה נכונה, מקצועית ויוצרים אינטרקציה אמיתית ומעלים תוכן איכותי בגוגל פלוס לאורך זמן.
אם עוקבים אחרי כל השלבים שנלמדו בקורס, אפשר למנף את הפעילות בגוגל פלוס לטובת העסק ולהביא לחשיפתו האורגנית בצורה חכמה ונכונה.

מעוניינים הדרכה פרטית?
מחפשים הרצאה מעשירה או סדנת דיגיטל לעובדי הארגון שלכם? לחצו כאן

אל תפספסו את החלקים הנוספים על גוגל פלוס:
1) נקודות שיווקיות | 2) פתיחת חשבון | 3) הגדרות חשבון | 4) פרופיל אישי |
5) מעגלים, תמונות וקהילות | 6) אירועים והאנגאאוט | 7) דף עסקי בגוגל פלוס

מאמרים נוספים