כמו שדיברנו על כך פעמים רבות – פייסבוק משנה את ויזואליות הממשק שלה, והפעם, אם התעייפתם – זה הזמן להתעורר, כי הסטטיסטיקות של היום זה לא הסטטיסטיקות של פעם 😉
אל תפספס אף חלק בסטיסטיקות בפייסבוק
חלק ראשון | חלק שני | חלק שלישי
מה נשתנה הפייסבוק הזה מכל הלילות…
דבר ראשון, כבר כשנכנסים לפאנל הניהול בפייסבוק (כבר קראתם עליו בפוסט הקודם?) – אפשר לראות את השינוי הויזואלי המהותי – פונקציה חדשה ובולטת, מאפשרת לנו לראות כמה אנשים נחשפו לדף במהלך השבוע ובכמה אחוזים זה יותר או פחות מהשבוע שלפני כן.
הסטטיסטיקות החדשות של העמוד העסקי מחולקות לכמה חלקים:
* Overview
* Page
* Posts
* People
בואו נדבר שניה על כל חלק…
Overview – מחולק לשלושה חלקים:
Page Likes – כמה סכ"ה לייקים יש לי בדף ובכמה אחוזים זה שונה מהשבוע הקודם (האם נוספו לייקים חדשים או שאנשים עשו unlike)
Post Reach – כמה סכ"ה אנשים נחשפו בשבוע האחרון ובכמה אחוזים זה שונה מהשבוע שלפניו,
וכמו כן – לכמה אנשים נחשף התוכן בדף שלי במהלך השבוע
Engagement – כמה אנשים היו באיזו שהיא אינטרקציה עם הדף. אינטרקציה משמעותה: לייקים על פוסטים, תגובות על פוסטים שעלו, שיתופים שנעשו, קליקים שהן לא אחת האופציות הקודמות. המספרים הינם יוניקים (כלומר – כל אדם נספרות פעולותיו כפעם אחת)
סטטיסטיקות על פוסטים אחרונים
בחלק המצוי מתחת לOverview עליו דיברנו קודם, נמצאת טבלת סטטיסטיקות שמאפשרת לנו לראות את סטטיסטיקות הפוסטים שאנו מעלים לדף.
בטבלה נוכל לראות את הנתונים באים:
* תאריך העלאת פוסט
* פרטי הפוסט עצמו
* סוג הפוסט (יכול להיות תמונה/לינק/טקסט/וכדומה)
* טירגוט – למי פנה הפוסט (במידה ופילחנו אותו בצורה מדוייקת)
* חשיפה – כמה אנשים נחשפו לפוסט
* אינטרקציה – כמה אנשים יצרו אינטרקציה עם הפוסט הזה
לחיצה על הפוסט עצמו בתוך סטטיסטיקות פוסטים אחרונים
תפתח לנו חלונית עם כל הנתונים המדוייקים על אותו הפוסט, כמו – כמה אנשים נחשפו אליו, כמה לייקים קיבל, שיתופים, תגובות, הקלקות וכמה תגובות שליליות הוא קיבל (כגון – הסתרה שלו מהפיד, דיווח כפוגעני וכדומה).
בחלק הבא של הסטטיסטיקות ניתן לראות כמה נתונים מאד מעניינים (לחצו כאן להמשך קריאה)
אל תפספס אף חלק בסטיסטיקות בפייסבוק
חלק ראשון | חלק שני | חלק שלישי