זה לא חדש לאף אחד שפייסבוק משנים כל הזמן את הממשק שלהם.
כמרצה ומלמדת על התחום, זה עניין די מתיש לשדרג כל הזמן מצגות, אבל בסופו של דבר זה משתלם, כי פייסבוק באמת הולכים ומשתפרים (רוב הזמן!) ומאפשרים לנו לראות יותר נתונים על העבודה והפעילות שלנו וללמוד ממנה בקלות יותר.
זה המראה העדכני של הממשק (נכון להיום, 6.8.2013) :
מאז שפייסבוק הונפקו בבורסה
היא שמה דגש יותר ויותר על נושא הפרסום בפייסבוק (צריך להביא כסף הביתה).
אפשר לראות את זה בבירור ברחבי הפאנל….
פוסטים / נוטיפיקציות
ברובריקה הזו בפאנל הניהול ניתן לראות שני נתונים:
נוטיפיקציות/ התראות – מראה לי על הפעילות שנעשתה בדף שלי, מי הגיב על פוסט, על תמונה, מי תייג את הדף, מי עשה לייק ועל מה
חשיפה של פוסטים – פייסבוק מראה לי כמה חשיפה יש לפוסטים שלי בדף, כלומר – כמה אנשים ראו את הפוסט, אם בצורה אורגנית או פוסטים אשר נחשפו בתשלום וכמובן שפייסבוק נותנים לכם אופציה להשתמש בפרסום כדי להגיע לחשיפה גבוה יותר (Promotion)
הודעות לדף העסק
בחלק הזה בפאנל הניהול, יכול מנהל הדף לראות את ההודעות שאנשים/גולשים פרטיים כותבים לדף (באמצעות כפתור message המופיע ליד כפתור ה"לייק" בדף העסקי):
ברובריקה הזו, שוב פייסבוק שמים דגש על אופצית הפרסום, בה הם כל כך ישמחו שתשתמשו
סטטיסטיקת חשיפות שבועית
פונקציה חדשה ובולטת, מאפשרת לנו לראות כמה אנשים נחשפו לדף במהלך השבוע ובכמה אחוזים זה יותר או פחות מהשבוע שלפני כן
רוצים ללמוד עוד?
לחצו כאן לעוד עדכונים על מדיה חברתית ועולם הדיגיטל
נתראה בפוסט הבא
שלכם,
טל