יש לי(ב)חור בראש! בחירות במדיה החברתית 2013

הבחירות 2013 המתקרבות אלינו מביאות איתן המון נקודות למחשבה והמון אי וודאות.

כולם מפיצים סיסמאות דומות, נראים אותו דבר ונשמעים מאד דומים אחד לשני.
לפעמים נדמה שאין במי לבחור ושאולי עדיף כבר לא לבחור….

משהו אחד הוא בטוח – כולם צריכים ללכת השנה לקלפי ולהצביע.

כי בסוף – איך אומר שמעון פרס? בכל תכניות הריאליטי אנחנו מצביעים.
אז עכשיו, כשזה הריאליטי שלנו – לא נצביע?

כל קול משפיע.
אפילו אם אתם לא בטוחים. אל תתנו לאחרים לקבוע בשבילכם מי יהיה בשלטון בבחירות הבאות.

סטודיו ברקן, בבעלותו של עידו ברקן, בחר דרך מצחיקה להביע את תחושתו לגבי הבחירות שלו השנה.
בהשראת פרסומות "כאב ראש" של נורופן, הוא יצר סרטון עם אשתו החמודה, ענת ברקן, מוזמנים להקרע מצחוק מהסרטון

מעוניינים בהדרכה על מדיה חברתית? סדנא בחברה שלכם? ייעוץ? לחצו כאן

ותודה למזבלה שאצלם גיליתי את הסרטון 🙂 ( http://mizbala.com )

מאמרים נוספים