טל נברו מדיה חברתית
טל נברו מדיה חברתית

איך שולטים במראה הניוז-פיד בפייסבוק? Facebook News Feed Looks

אז איך באמת אפשר לשלוט במראה הניוז פיד שלנו בפייסבוק?

עד לא מזמן האלגוריתם של פייסבוק הוא זה שקבע לנו – מי יראה אצלנו את החדשות, ולא תמיד ראינו את כל מי שרצינו לראות, או שראינו יותר את אלה שאולי לא רצינו בכלל לראות.

מעכשיו אנחנו יכולים לשלוט את מי אנחנו נראה בניוז-פיד שלנו, ע"י כמה פיצ'רים:

מעוניינים בהדרכה על מדיה חברתית? סדנא בחברה שלכם? ייעוץ? לחצו כאן

1) Subscribe = המנויים:

מכירים את זה שאתם נתקלים בחשבון פייסבוק של מישהו שהייתם רוצים בחברותו כדי שתוכלו לראות את העדכונים שלו אצלכם בפיד, אבל יש לו 5,000 חברים (שזוהי המכסה שפייסבוק מאפשרת לפרופיל להיות) ואינכם יכולים להציע לו חברות?
אז כעת ניתן לעשות
"מנוי" לאותו אדם ומעתה תוכלו לראות את העדכונים שלו אצלכם בפיד, אבל תזכרו שהוא – לא יראה אתכם בפיד שלו. זוהי פונקצית חשיפה חד צדדית.

2) רשימות חברים:

מאפשרות לנו לשים את החברים שלנו ברשימות, וכאשר נרצה לכתוב סטטוס ספציפי לרשימה מסויימת (חברים/משפחה/אנשים בעבודה) נוכל לעשות זאת ע"י הכנסת הרשימה בסטטוס

3) מיון / sort:

יש לנו בפייסבוק אפשרות למיין את החדשות שלנו על פי "החדשות העדכניות ביותר (סדר כרונולוגי) או על פי חדשות מובילות (אלו שיש בהן הכי הרבה אינטרקציה/פעילות)

4) הסתרה:

יש לנו אפשרות להסתיר חברים ש"מפגיזים" לנו חדשות בפיד שלנו, ע"י לחיצה על החץ ליד שמם ולחיצה על "הסתר". אותם חברים לא ידעו שתכניהם מוסתרים, בעוד אנחנו לא נצטרך להתנצל יותר מדי אבל גם לא נצטרך לסבול תכנים שלא בא לנו עליהם בפיד

 

מאמרים נוספים