היי טל!

היי 🙂

קודם כל ספרי למי שלא מכיר אותך כמוני- מי את: מומחית מדיה חברתית, פיית פייסבוק- כמו שפעם הגדירו אותך, בת ים, אשת עסקים, ילדת פרחים? מהצד נראה שמשלבת את כל ההגדרות האלה גם יחד…

“עזבי אותי מהגדרות, בחייך. טל נברו זו הגדרה מספיק טובה, לא?”.

הבנתי שאת במקור מחיפה, זה נכון? ריספקט!

“אני במקור מהקריות ואמא שלי ז”ל גרה הרבה שנים בחיפה”.

סיפרו לי שבין תקופת הקריות לשנים האחרונות, חיית הרבה זמן בחו”ל. איפה היית, מה עשית שם ואיך הגעת למה שאת עושה כיום?

“טוב, אנסה לתמצת את הסיפור שלי בכמה מילים- וזה לא הולך להיות פשוט… אחרי כמעט שלוש שנים כקצינה בצבא, עברתי לניו יורק לכמה שנים, לאחר מכן נסעתי לטיול ארוך בהודו- אחריו חזרה לניו יורק, עברתי לאיים הקריביים, אחרי כמה שנים עברנו לפלורידה, שם חייתי עד שאמי חלתה וחזרתי לארץ לפני בערך שנתיים, כשהיא נפטרה.
במהלך שנותיי בחו”ל פיתחתי עסק לשיווק באינטרנט עם האקס שלי, בעיקר על עולם הגלישה (אני גולשת קייט) ועם בואה של המדיה החברתית, התחלתי לתת שירותים בתחום כבר שם. כשחזרתי לארץ, הייתה לי הזכות להקים את המחלקה למדיה חברתית במשרד פרסום מעולה, אדלר חומסקי, וכאשר פרשתי ממנו כעבור שנה, פתחתי את מכללה בתחום המדיה החברתית”.

טל נברו ראיון למעריב

אז נברו, אני מנסה להבין – מה את עושה בימים אלה שם.

“במכללה אני מעבירה קורסים, סדנאות והרצאות בתחום המדיה החברתית וגם נותנת הדרכות פרטיות למנכ”לים, בכירים ובעלי עסקים שרוצים להכיר יותר את התחום ולקדם את העסק שלהם בעולם הדיגיטלי”.

מה את בדיוק מלמדת?

“אני מלמדת על פלטפורמות המדיה החברתית כמו ה’פייסבוק’, ה’לינקדאין’, ה’טוויטר’ וה’יוטיוב’- איך משתמשים, מה הם אפיקי השיווק, איך קוראים סטטיסטיקות, איך מנתחים אותן, מה עושה כל פונקציה וכו’. אני לוקחת את הסטודנטים שלי יד ביד, ומנחה אותם כיצד להשתמש בפלטפורמות הללו באופן הכי אפקטיבי עבורם”.

תגידי, לדעתך ה”פייסבוק” הוא לא טרנד חולף?

“תשמעי, אני יודעת שיש האומרים שהמדובר הוא במציאות חולפת, וכך גם בנוגע ל’טוויטר’ וה’לינקדאין’. האמת היא, שהמדיה החברתית רק בחיתוליה. לדעתי ה’פייסבוק’ יהיה כאן לעוד הרבה זמן- אמנם הוא יעבור ווריאציות שונות במהלך הדרך, אבל הכל לכדי התפתחות. במקביל אליהן, מתפתחות עוד ועוד רשתות חברתיות שונות. למעשה, עולם הסייבר כבר מזמן הפך להיות חלק מחיינו וזה לא הולך להיעלם בקרוב”.

איך זה קרה לנו?

“דפוסי התנהגות של אנשים השתנו,  אופן צריכת אינפורמציה, חדשות, בידור או יצירת קשרים, הכל היום ניתן לעשות בפלטפורמות השונות, במהירות ובנוחות. באינטרנט אין מגבלות כמו זמן, מרחק גאוגרפי או עלויות והוא מאפשר ליצור תקשורת נוחה ובדרך קלה יותר בין אנשים ולהגיע ללקוחות פוטנציאלים בזמן קצר יותר, בכמות ובאיכויות גבוהות יותר. ככל שעובר הזמן מתפתחים יותר ויותר כלים שנותנים למשווק הזדמנויות להיחשף ולהגדיל הכנסות באמצעות האינטרנט.”

אם אני רוצה למצוא אותך כדי לקבל איזה שיעור או קורס, כי נראה לי שאני אזדקק לכאלה, איפה אני יכול למצוא אותך?

“פשוט חפשי אותי בפייסבוק Tal Navarro או כנסי לאתר שלי talnavarro.co.il , שם תוכלי ליצור עמי קשר”.

וואו טל, תודה על זמנך!

“לא, תודה לך!”.

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה זו הרשת החברתית קלאבהאוס ולמה כולם מדברים עליה? What Is the Clubhouse Social Network
19 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
למה כדאי גם לכם להתחיל ליצור אירועי לייב באינסטגרם ואיך לעשות את זה? Why you should Start Doing Instagram Live Events and How
3 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין לבניית קשרים מקצועיים ב-2021 How to Use LinkedIn for maximum exposure and building professional relationships
31 בינואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תזמון פוסטים באינסטגרם – מדריך מעודכן לשנת 2021 – How To Schedule Instagram Posts In 2021
29 בינואר 2021