הי ,

כן, כן, אוקטובר נגמר וחודש נובמבר מביא איתו את החורף.
אני לא יודעת מה איתך, אני לגמרי טיפוס של קיץ. כמו דוב שישן את שנת החורף שלו, אחכה שהשמש תחזור לשמיים.
בינתיים, בין הגשמים הרבים שהתחילו לרדת בסוף החודש שעבר, יש גם עדכונים דיגיטליים חדשים שכדאי להכיר.
אני מביאה לך כמה מהם כאן,
בתוספת לכתבות שיצרתי כתשובה לשאלות שרבים שואלים אותי בתחום המדיה הדיגיטלית.
ריכזתי לך 8 נקודות חשובות לבניית פעילות אפקטיבית בפלטפורמות הדיגיטליות.
בטוחה שיהיה לך מאד מעניין לקרוא את זה 😉
חוץ מזה – צירפתי גם כמה טיפים מכל אחת מהרשתות החברתיות ומהעולם הדיגיטלי אשר סביבינו, לנוחיותך. כמו: שיווק באמצעות הודעותבפינטרסט, חסימה של פרופיל בלינקדאין, פיצ'ר חדש בגוגל טרנדס ועוד…
אז אם יש לך שאלה, אשמח לדעת עליה ולנסות לענות עליה בניוזלטר הבא.

מקווה שנהנת מהעדכונים ושלמדת משהו חדש שיעזור לך עסקית או אישית.
עד לפעם הבאה,
שיהיו הרבה גשמי ברכה ושבוע מצוין!
טל




8 נקודות חשובות לבניית פעילות אפקטיבית בפלטפורמות החברתיות

במהלך עבודתי עם לקוחות ובעלי עסקים, אני נתקלת לא מעט בשאלה –
רגע, יש לי אתר זה לא מספיק? ויש כאלה שאומרים – רגע, יש לי דף בפייסבוק. למה אני צריך גם אתר?
בימינו, לא כדאי לשים את כל הביצים בסל אחד ולא יציב כמו פייסבוק.
מצד שני – גם לא מספיק שיש לנו רק אתר באויר.
הרבה אנשים חושבים שאם יש להם אתר, הלקוחות כבר יגיעו.
אז זהו. שלא.. אז מה כן עושים?
להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן



כלי ההודעות החדש של פינטרסט – למה זה טוב לעסק שלנו?

פינטרסט מתפתחת ומשתדרגת ולאחרונה נוספה אופציה חדשה – הודעות פינטרסט או Pinterest Messages שמאפשרת לנו לא רק לשלוח הודעות, אלא גם לשתף ב PIN, וגם ב BOARD עם חברים אחרים.
למה ההודעות טובות לעסק שלנו?
איך משתמשים בהן בצורה הכי אפקטיבית?
או – בכלל לא יודעים כיצד רשת פינטרסט עובדת?
כל הפרטים וגם סרטון מגניב פה לחיצה כאן ללמוד על פינטרסט ועל אופצית ההודעות האישיות החדשה



איך אני ממקסם את הפעילות העסקית שלי באמצעות גוגל טרנדס

כלי הגוגל טרנדס משתדרג מפעם לפעם והוא אחד הכלים החשובים שיש לנו מטעם גוגל. גוגל טרנדס חשוב לנו מבחינה עסקית, כיוון שאנו יכולים לעקוב אחרי מגמה שיכולה להיות רלוונטית לאתר שאנו בונים לחברה שלנו, או בכלל ללמוד על שינויים של מילים ומגמות בזמן הכי רלוונטי.
הכלי של גוגל טרנדס מצוין לקידום אתר, בחירת מילים לפרסום בגוגל אדוורדס או אדסנס ועוד.
מה אפשר לעשות עם הכלי ומה חדש איתו?
לחצו כאן ללמוד עוד



כיצד חוסמים משתמש בלינקדאין

הרבה אנשים שואלים אותי המון שאלות על נושא לינקדאין. אחת השאלות שעלתה היא בנושא חסימת משתמש בלינקדאין.עד לא מזמן לא ניתן היה לחסום בלינקדאין מישהו שהטריד או שהעדפנו לא לראות.
לא מזמן, פתחה לינקדאין את אופציית החסימה לכולם.
ידעת שניתן לחסום רק עד 50 איש בלינקדאין? (אם מציקים לך יותר – תתמודד!)
מה המשמעויות? ואיך עושים את זה?
לחצו כאן ללמוד עוד

 

 

 



פאנל Google vs Facebook

הרבה אנשים שואלים אותי המון שאלות על נושא לינקדאין. אחת השאלות שעלתה היא בנושא חסימת משתמש בלינקדאין.עד לא מזמן לא ניתן היה לחסום בלינקדאין מישהו שהטריד או שהעדפנו לא לראות.
הרבה בעלי עסקים מתקשים להחליט כיצד לחלק את עוגת הפרסום שלהם והיכן עדיף בימינו להשקיע בתקציבי מדיה.
חשוב להבין כי פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל אלו שני סוגי פרסום שונים המכילים גם כלי פרסום שונים האחד מהשני.
בפאנל מרתק בנושא, שוחחתי עם חברי הפאנל על השלכות הפרסום, על ההבדלים ועל עולם המדיה חברתית בתקופה שבה הפרסום הוא הכרחי ובלתי נפרד מפעילות נכונה ואפקטיבית.
לחצו כאן ללמוד עוד



מזמינה אתכם לקרוא עוד מהניוזלטרים שלי:

ניוזלטר ועדכוני מדיה טל נברו
ניוזלטר ספטמבר 2014
ניוזלטר ועדכוני מדיה טל נברו
ניוזלטר אוגוסט 2014
ניוזלטר ועדכוני מדיה טל נברו
ניוזלטר יולי 2014

home-p-contact5