הי ,
מקווה ששלומך מצוין ופתחת את חודש מרץ עם אנרגיות ללמידה ועשייה!
אני שמחה כמו כל חודש לשלוח לך עדכונים חדשים וכמה טיפים על עולם המדיה הדיגיטלית.
החודש, אני שמחה לפרגן לעשייה הנפלאה של קולגה אהובה, קרן ליטני על הקמת ועידת Socialize בה התארחו Forbes ואני, כמו כל שנה, שמחתי לסקר ולהביא לך את הפרטים, ראיונות עם הדוברים, ואפילו סקופ קטן שהוצאתי באחד מהראיונות 🙂
בנוסף אני מביאה כמה נקודות חשובות על קידום העסק בעולם הדיגיטל, איך ניתן לחשוף את העסק לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים, מה החידוש האחרון מבית פייסבוק וגם כמה מאמרים שהיו מאד פופולריים בניוזלטרים קודמים שלי, למקרה שפספסת…
אהבת משהו במיוחד? יש משהו שהיית רוצה לראות יותר? אשמח לשמוע ולדעת.
בינתיים,
מקווה שהעדכונים שלי יעשירו אותך ותודה על ההזדמנות לחלוק 🙂
חשוב לזכור שב-17 במרץ לייק לדמות פוליטית ברשת לא יספיק – חייבים לצאת מהבית, לבחור ולהצביע, כי כל קול קובע את העתיד שלנו!
שיהיה לך אחלה מרץ 🙂
טל
חדש – כפתור הנעה לפעולה בפייסבוק
דפי פייסבוק משמשים את הגולשים באחוז גבוה למטרות עסקיות. אם הנך מנהל/ת פעילות עסקית בדף לייק, ודאי ראית את האופציה של יצירת כפתור הנעה לפעולה בדף שלך בפייסבוק. וגם אם לא – יתכן והכפתור טרם הגיע למחוזותיך. אך הוא בדרך.
למה זה טוב לנו?
כיצד משתמשים בזה?
איך משתמשים בכפתור באופן הכי אפקטיבי? כל התשובות במאמר
להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן
5 נקודות חשובות בשיווק דיגיטלי
יצירת נוכחות של העסק שלכם אונליין – מטרתה היא ליצור קשר עם אנשים בצורה ישירה, לפתח מעגלים חברתיים וסופו של דבר להביא לקוחות משלמים. אתם לא יכולים לעשות זאת אם אף אחד לא רואה את התוכן שטרחתם לרשום בבלוג או את העדכונים שהעלתם בפלטפורמות המדיה החברתית השונות.
רוב בעלי העסקים מרוכזים, כמובן בלייצר את המוצר הטוב ביותר ואפילו טורחים להעלות תוכן עליו ברשת. אך רבים מהם מזניחים את נושא השיווק. וחבל.
אחרי הכל – מה שווה תוכן מצויין על מוצר מדהים אם אף אחד לא רואה אותו?
להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן
סיקור ועידת Socialize15 המארחת את Forbes Israel
כשהכרתי את קרן ליטני לפני כמה שנים, היה לה חזון לעשות שינוי חברתי באמצעות קידום היזמות החברתית הטכנולוגית.
השנה זה הכנס השלישי שהיא הפיקה וכולו עסק ביזמות חברתית טכנולוגית, בהתמקדות על עולם הכלכלה. על הבמה התארחו יזמים מעוררי השראה שהציגו את המיזמים שלהם, התארחו יאיר לפיד, משה כחלון ועמנואל טרכטנברג, מומחי כלכלה מהארץ ומחו"ל, משקיעים ואנשי עסקים ממגוון תחומים. שמחתי לפרגן לה ולסקר את הועידה. כל הפרטים בלינק
לחצו כאן ללמוד עוד
6 דרכים למיקסום חשיפה לפוסט בפייסבוק
אחת מהשאלות שאני הכי הרבה מקבלת מלקוחות שאני מייעצת להם או מלווה את פעילותם, היא – כיצד פוסט בדף לייק בפייסבוק יכול להגיע לתפוצה גבוהה.
מניסיון של שנים וממעקב בלתי פוסק אחר התפתחויות האלגוריתם והמבנה של פלטפורמת הפייסבוק – ריכזתי את 6 טיפים מתוך ניסיון ושיעורים שלמדתי עם הזמן ועם העשייה.
איך להגיע לחשיפה גבוהה יותר של סטטוס בדף לייק בפייסבוק?
כל התשובות בלחיצה כאן:
לחצו כאן ללמוד עוד
7 שיטות מיקסום לחשיפה ואפקטיביות פרופיל בפינטרסט
רגע לפני שמתחילים לפעול בפינטרסט ולנעוץ תמונות, חשוב להבין ולעשות מספר פעולות כדי למקסם את ההצלחה בפינטרסט. יכולים להיות לנו מוצרים מדהימים, או תמונות מהממות, אבל אף אחד לא יראה אותם בפינטרסט.
אחת המטרות העיקריות שלנו לשימוש בפינטרסט היא הבאת כמה שיותר תנועה לאתר, או לבלוג.
אז איך מקדמים בפינטרסט?
לחצו כאן ללמוד עוד
5 כללים למיתוג עסקי ואישי אונליין
כבר ברור לכולם שיחסי ציבור הם אחד מהכלים החזקים ביותר לשיווק העסק או המותג שלנו – אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם מימון של איש או חברת יחסי ציבור חיצונית.
והאמת היא,
שעם הכלים שיש לנו היום – כמעט כל אחד יכול להיות יחסי הציבור של עצמו.
הכנתי סיקור של 5 כללים עיקריים למיתוג, סקר שעשיתי כבר באפריל אך קצת חידשתי עכשיו ביוני,
תהנו ממנו 🙂
לחצו כאן ללמוד עוד