אהלן ,
מה נשמע? מקווה שעבר עליך אחלה חודש אוקטובר, למרות התקופה הלא פשוטה שעוברת עלינו בארץ ולמרות הסופה שהשתוללה לה לפני כמה ימים בחוץ…אז כן, החורף הגיע ושניה לפני שהשמש בורחת לי ומזג האויר משתנה, קפצתי לרודוס להנות ממנה עוד קצת, ומשתפת אותך כאן בתמונות וחוויות 🙂
חוץ משינויי מזג האויר יש גם שינויים כרגיל, בעולם הדיגיטלי, כמו למשל – הרשת החברתית פייסבוק, שמפתחת כבר זמן מה את מנוע החיפוש שלה והופכת להיות מתחרה לגוגל במישורים אחרים מהרגיל. מסכמת לך איך ומה היא מתכננת לנו ולמה זה טוב לנו בכלל.
בנוסף –
ראית פעם פרסומת באינסטגרם? תמונה או וידאו של חשבון שמעולם לא עקבת אחריו לפני כן?
תהית איך זה עובד?
אז הכנתי לך גם מדריך מפורט לשימוש באפשרות הפרסום באינסטגרם – איך מתחילים, אילו סוגי מודעות קיימים, מידות ונתונים-
הכל במקום מרוכז אחד.
ובעקבות התפתחותה של במדיה, שהביאה איתה המון שינויים שיווקיים, צירפתי גם כתבה אסטרטגית שהכנתי עבורך – כיצד אפשר להעזר ולהשתמש בתוכן גולשים לצורך הגדלת מכירות?
וכמובן טיפים ועדכונים שהכי אהבת מניוזלטרים קודמים,
אז מקווה שיהיה לך חודש נובמבר חמים ונעים ככל האפשר!
נתראה בניוזלטר הבא,
או איפה שהוא אונליין 🙂
שלך, כמו תמיד,
טל
המדריך המלא לפרסום באינסטגרם – איך זה עובד?
אם התחלתם לראות בפיד האינסטגרם שלכם תמונות ממותגים או חשבונות שאתם כמעט בטוחים שלא עקבתם אחריהם באיזה שהוא שלב – סימן שראיתם פרסומת אינסטגרם.
אינסטגרם מאפשרת שימוש בפרסום הממומן וכעת כולם יכולים לפרסם וידאו, או תמונה או לקדם הורדת אפלקציה דרך אינסטגרם.
איך עושים את זה?
היכן מתחילים?
אילו סוגי פרסומות קיימות באינסטגרם?
כל התשובות לשאלות על מודעות ממומנות באינסטגרם – בלחיצה כאן
פייסבוק הופכת למנוע חיפוש – גוגל בסכנה?
אם עד עכשיו חיפשת רק אנשים בפייסבוק, זה הולך להשתנות. בהמשך לכך שיותר ויותר מנועי חיפוש קיימים באינטרנט (למשל – טוויטר השיקה בתחילת החודש כלי חיפוש מהיר למציאת חדשות, אירועים בלייב ועוד) – החליטה פייסבוק להצטרף למאגר מנועי החיפוש הקיים. בפייסבוק לא שקטו ולא נחו ולאחרונה – והשיקו מנוע חיפוש שיאפשר לגולשים לחפש תכנים שעלו בפייסבוק. מה ייחודי במנוע החיפוש של פייסבוק?
כיצד הוא עובד ומה ניתן למצוא?
כל התשובות בלחיצה כאן
שימוש בתוכן גולשים להגדלת מכירות
מאז שעולם הדיגיטל הגיע לחיינו ההשקעה במציאת לקוחות והגעה אליהם, הפכה להיות גדולה מתמיד, גם מבחינת זמן, גם מבחינה תקציבית וגם אנרגטית. ישנם יותר ויותר אפיקי שיווק והלקוחות נתקלים במתחרים בתדירות הרבה יותר גבוהה.
לכן, חשוב לעבוד בצורה חכמה וקריאטיבית ולהפעיל את הקהל שלנו, כחלק מאסטרטגית השיווק הכללית שלנו.
ריכזתי כמה דוגמאות של פעילות נכונה במדיה הדיגיטלית, מפלטפורמות שונות כמו אינסטגרם, פייסבוק וכו', מהן ניתן ללמוד כיצד ניתן להשתמש בכוח של הקהל עצמו להביא אלינו לקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות.
לחצו כאן ללמוד עוד
רודוס הקסומה בעיניים שלי
הרבה שנים שמעתי על יוון. הרבה פעמים הוזמנתי למדינה הקסומה הזו, שקיסמה ושמה הולכים לפניה.
ואיכשהוא יצא שעדיין לא הגעתי אליה. היום זה השתנה.
גם כגולשת קייטסרפינג, וגם כתיירת סקרנית, יותר מכל המקומות, רודוס תמיד סיקרנה אותי.
כחובבת טיולים, ים ואוכל טוב – סיקרתי את הנסיעה שלי, עם תמונות ותחושות שהיו לי במסע הקטן שלי לאי הקסום.
לחצו כאן ללמוד עוד