הי, !
מה נשמע? מקווה שהיה לך אחלה חודש.
אצלי, כחובבת חום, נהניתי החודש מגלישה והים, אבל גם בגלישה ברשת יש המון דברים חמים שיצאו החודש.
כמו למשל,
המודעות הדינמיות החדשות של פייסבוק – מה זה, איך זה עובד? למי זה בכלל טוב?
איזה שדרוגים עשו להן מאז שיצאו לאויר העולם?
פינטרסט – אחד מכלי השיווק האהובים עלי אישית – איך מקדמים שם מכירות?
וגם מיזם חדש ומעניין שנקרא "אהבנו" וכשמו כן הוא – כולו על טהרת נתינה, פילנטרופיה, שילוב של שופינג ונתינה חברתית,
וחוץ מזה,
עדכונים וטיפים במדיה הדיגיטלית שהיו ואולי פספסת או שיהיה לך מעולה לקרוא שוב – אפשר יהיה להנות מהם פה בהמשך.
אשמח לדעת אם יש דברים שבא לך לקרוא ולדעת לפעם הבאה – אני כאן בשבילך 🙂
טל
(תמונת קאבר – צילם: נתן יעקובוביץ', שיער ואיפור – בר ברק)
מודעות פרסום דינמיות בפייסבוק (Dynamic Ads Manager)
מודעות דינמיות של פייסבוק עוזרות למפרסם לקדם מוצרים שלו בקטלוג באתר או
אפליקצית סלולר שלו. מה מאפשרות המודעות הדינמיות?
* מפרסם יוכל לקדם את כל המוצרים שלו מבלי להגדיר כל מודעה בנפרד
* מפרסם יוכל להגדיר מסעות פרסום פעם אחת ולהגיע לרף אנשים ועת אופטימלים
* מפרסם יוכל להגיע לאנשים דרך מכשירים שונים (טאבלטים, סלולרים וכו')
* מפרסם יוכל להציג מעכשיו את המוצרים הכי רלוונטיים שלו
כל הפרטים והעדכונים בלחיצה כאן להמשך המאמר
שדרוגים במודעות הדינמיות בפייסבוק
בעקבות ההצלחה של המודעות הדינמיות, בשבועות הקרובים פייסבוק מתגלגלים החוצה תכונות חדשות עבור מודעות אלו, הכוללות מכירה בהצלבה, פונקציונליות מכירה משודרגת, אפשרות אופטימיזציה לפרסומת ואפשרות לחיבור עם הגולשים מחוץ לכותלי הרשת. מה כל זה אומר?
להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן
3 טיפים לקידום מכירות באמצעות פינטרסט
פינטרסט הופכת עם הזמן לפלפורמה יותר ויותר חזקה ומשמעותית בנוף האינטרנטי-חברתי והיא כבר הרבה יותר מאשר רשת חברתית המבוססת תמונות ווידאו.
אנשים רבים מחפשים בפינטרסט תשובות לשאלות, רעיונות, השראה ופתרונות לדברים שונים.
לכן, כבעל עסק, פינטרסט הוא מקום מצוין וחשוב להיות בו. אבל אם כבר נמצאים בפינטרסט, הנה 3 טיפים לקידום מכירות בפינטרסט.
לחיצה לקריאה על הטיפים לקידום מכירות בפינטרסט
"אהבנו"
מיזם מקסים שריגש אותי, עושה לנו חיים קלים יותר להיות אנשים טובים יותר. "אהבנו" היא חנות אינטרנט שמאפשרת לרכוש מוצרים שווים במיוחד של מעצבים ויוצרים ישראלים מובחרים, כאשר עד 30% מסך הרכישה עובר לתרומה למען הקהילה. הלקוח שרוכש, בוחר לאיזה פרויקט מועבר הכסף ומקבל לאחר מכן עדכון מלא איזה שינוי חוללה התרומה שלו.
ומה יכול להיות יותר מנצח מהשילוב של שופינג של יוצרים ישראלים – ועל הדרך גם נתינה חברתית?
לקרוא על המיזם בלחיצה כאן
מזמינה אתכם לקרוא עוד מהניוזלטרים שלי:


