הי ,
אפריל הסתיים ויחד איתו נראה שגם החורף מגיע לקיצו.
והחודש היו לי כמה וכמה תובנות לגבי התנהלותן של עולמות המדיה הדיגיטלית, בדגש על פייסבוק.
שינויים באלגוריתמים של פייסבוק, ריווחיות הפלטפורמה ברבעון הראשון של שנת 2015, נושא הויראליות והחשיפה של תכנים וגם משתפת בכמה טיפים מעניינים על אחת הפלטפורמות החזקות השייכות לפייסבוק – אינסטגרם.
לקינוח, המלצה על מוצר טכנולוגי חדש ומרתק וגם ביקור במרכז לכלבי נחייה ו- איך זה מרגיש להתנסות בכיסוי עיניים והליכה לצד כלב נחיה?
מקווה שיהיה לך כיף לקרוא וללמוד מהאינפורמציה בניוזלטר ומזמינה אותך לתת לי הארות והערות על מה בא לך עוד לראות ולקבל ממני בהמשך.
שיהיה לך חודש מאי שימשי ונעים 🙂
שלך,
טל
השפעת המובייל על פלטפורמת הפייסבוק
פייסבוק התפתחה בשנים האחרונות, לא רק בפלטפורמה שלה עצמה אלא בכלים נוספים המשוייכים אליה, כגון – Whatsapp שהגיעו ל-800 מליון יוזרים פעילים (לא רק רשומים, אלא פעילים!), וגם המסנג'ר (Messenger) שלה עם 600 מליון משתמשים, בו היא פתחה לאחרונה אפשרות לשיחות וידאו ואינסטגרם עם 300 מליון משתמשים.
כיצד יראה עולם הפייסבוק בעתיד?
מה ואיך היא מרוויחה בזכות המכשירים הניידים? הכל במאמר הבא:
להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן
חשיפה ופעילות של תמונה בפייסבוק
תהיתם פעם – איך זה עובד בפייסבוק? כל עניין החשיפה של תמונות?
בטח העלתם תמונה לפייסבוק לא פעם ולא פעמיים. בטח הייתם בטוחים שהיא יפה ומעניינת. וחיכיתם. חיכיתם ללייקים. לתגובות. וכלום. אולי לייק אחד או שניים.
ולעומת זאת, החבר העלה תמונה (פחות יפה אולי, לדעתכם) ועדיין קיבל יותר פעילות. איך זה קורה?
מה אפשר לעשות? ואיפה עומדת חשיפה של תמונה למול חשיפה של סרטון וידאו?
להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן
7 דרכים לקבל עוקבים ולייקים באינסטגרם
רוב משתמשי האינסטגרם כיום, מנסים להשיג יותר ויותר עוקבים.
חלק כי זה מגניב להם להיות"פופולריים", חלק רוצים בזה בשביל לחשוף פעילות שלהם, חלק עושים מהאינסטגרם "ביזנס".
כל אחד והמטרות שלו בעוקבים ולייקים על תמונות ווידאו. אך המטרה של כולם היא משותפת: להשיג כמה שיותר.
איך אפשר להשיגם? קבלו 7 דרכים לקבל יותר עוקבים ולייקים באינסטגרם:
לחצו כאן ללמוד עוד
Pulse Play – הבשורה הבאה לשחקני הטניס
מדי פעם אני נתקלת בחידושים וטכנולוגיות שמרתקות אותי, וכאחת שחובבת ספורט, נגלה לעיני לאחרונה מיזם מהמם שנקרא Pulse Play (פולס פליי). המיזם הינו שיתוף פעולה של חבר יקר, יינון לנדנברג, שהיה מבכירי פובליסיס ובזמנו הקים את משרד הפרסום "אידיאולוג'יק עם שחקן הטניס הישראלי הנודע, אנדי רם, אשר הוא גם כמנכ"ל החברה. Pulse Play הינו גאדג'ט טכנולוגי לביש (Wearable) אשר מציג פתרון פרקטי ושיפור חווית המשחק לשחקני טניס או אוהבי טניס חובבנים. איך זה עובד? כל הפרטים במאמר הבא:
לחצו כאן ללמוד עוד
בליינד דיי – יום הזדהות עם קהילת העיוורים ולקויי הראייה בישראל
כלבים תמיד היו ויהיו נקודת חולשה אצלי.
וכשגיליתי את המרכז הישראלי לכלבי נחיה לעיוורים, לא יכלתי שלא לבקר ולסקר את המקום הנפלא הזה והעשייה המבורכת של כל הנוטלים חלק במקום הזה, ומאפשרים זוג עיניים לאנשים ללא מאור עיניים. הדבר שהכי הדהים אותי, זו העובדה שבסופו של דבר – עיוור יכול לעשות הכל, כמעט.
והחבר הכי טוב שלו לעזר, זהו לברדור מתוק, שחונך ואומן לעניין הזה.
אפילו הלכתי עם כלב כשעל עיני כיסוי עיניים! איך זה מרגיש?
איך בכלל מתנהלת כל האופרציה הזו? כל הפרטים בלינק הבא:
לחצו כאן ללמוד עוד