הי , 

מה נשמע? איך עברו עליך החגים?
מקווה שנחת בחגים ושהשנה החדשה התחילה לך ברגל ימין 🙂

ספטמבר היה חודש אינטנסיבי של התרחשויות ברשת.
מיזם חדש ומרתק, בו גולשים וכותבים ברשת יכולים להתחיל להרוויח כסף – adMingle – אשר אתם מוזמנים להצטרף ולקחת בו חלק
(פרטים בהמשך).
צירפתי כמה טיפים לפעילות אינסטגרם – איך אפשר לשדרג תמונות באינסטגרם, ואיך להתנהל איתו,
מאמר על רשת הפינטרסט, כדי שיתאפשר לך להכיר את המערכת טוב יותר,
ריכזתי מספר טיפים למנהלי אירגונים – איך אפשר לגרום לעובדים לשתף את התוכן של החברה ברשת,
וגם מותג חדש אונליין שאני מפרגנת לו – הכל בהמשך.
מקווה שיהיה לך כיף לקרוא ולהנות מהעדכונים של חודש ספטמבר,
ובהזדמנות זו אאחל לך שנה נפלאה, שנת הגשמה, שמחה, הצלחה ובריאות 🙂

נתראה בניוזלטר הבא,
או איפה שהוא אונליין 🙂

שלך,
טל




adMingle – מחברת בין מותגים לאנשים

adMingle היא ההזדמנות להפוך את תשוקת הכתיבה שלכם לרווח וההזדמנות של מותגים לחשוף את הפעילות שלהם דרך אנשים אמיתים כמוכם, שמשתפים את הדברים שהם אוהבים באמת.
בעצם, כל מי שכותב תוכן איפה שהוא ברשת (על פי חוקי התקנון) – יכול להרוויח מזה. אנשים משתפים בהמון דברים ולא מרוויחים מכך כלום, במשך שנים רבות. adMingle מאפשרת להרוויח מהתוכן ומהדברים שאתם משתפים ואוהבים ברשת.
היא גם מאפשרת לארגונים ולמפרסמים להפיץ את המוצר או השירות שלהם דרך אנשים אמיתיים, שמאמינים בו ויכולים לשתף עליו אצלם.
רוצים לשמוע עוד? לחצו כאן – ותתחילו להרוויח 🙂

 



פינטרסט עם 100 מליון משתמשים

פינטרסט, אשר מאפשרת למשתמשיה לסווג, לשמור ולנתח תמונות שמצאו ברחבי האינטרנט למקום מרוכז אחד, נוסדה לפני 5 שנים ומאז התפתחה במהירות מאד גבוהה והפכה למנוע חיפוש של תמונות המאפשרות לאנשים לקטלג אותן ללוחות ולקטגוריות בחשבון האישי שלהם.
לא רק שיש בפינטרסט כרגע 100 מליון משתמשים , אלא ש- 70% מהם פעילים על בסיס יומי! פעילים, זה אומר שהם גולשים בין תמונות, נועצים תמונות, מגיבים על תמונות של אחרים ולוקחים חלק פעיל באתר. החיפושים בכלי החיפוש של פינטרסט עלו ב 81% משנה שעברה.
מה זה אומר? מה הכי פופולרי ברשת? איך היא אל מול הרשתות האחרות?
כל התשובות בלחיצה כאן



פעילות אפקטיבית ועיצוב תמונות באינסטגרם

אינסטגרם הינו אוקיינוס של תמונות. יש המון סירות דייגים שמנווטות את דרכן באוקיינוס הגדול. חלק מהן זורקות את החכה עם הפתיון ומצליחות לדוג הרבה דגיגוני לייקים לפיתיונם. חלק מהן מצליחות לקבל הרבה גלים של תגובות וחלק מהן עדיין מדשדשות בין הרים של סירות אחרות ולא משנה כמה פיתיונות הן זורקות לים, לא עולה להן בחכה הרבה דגיגוני לייק כמו האחרים. אז איך בכל זאת מייצרים תוכן רלוונטי? תמונות חזקות? תדירות פעילות?
לחצו כאן ללמוד עוד



ארבע דרכים לגרום לעובדים לשתף תוכן של החברה ברשת

במהלך עבודתי עם ארגונים וחברות שונות, אני נתקלת לא מעט בחוסר רצון לשיתוף פעולה של העובדים עם הארגון ברשת. שיתוף פעולה מצד העובדים בתחום התוכן ברשת, יכול להוות חשיפה נוספת לחברה או לארגון, יכול להביא את העובד לתחושת נאמנות וקירבה גדולה יותר לארגון בו הוא עובד ויכול לגרום לאחדות ואחוות עובדים אשר רואים את השיתוף אצל חבריהם ברשתות השונות. איך אני יכול לגרום לעובד שלי לשתף את התוכן של החברה?
כמה מהשיטות בלחיצה כאן



מזמינה אתכם לקרוא עוד מהניוזלטרים שלי:

ניוזלטר ועדכוני מדיה טל נברו
ניוזלטר אוגוסט 2015
ניוזלטר ועדכוני מדיה טל נברו
ניוזלטר יולי 2015
ניוזלטר ועדכוני מדיה טל נברו
ניוזלטר יוני 2015

home-p-contact5