הי, ! 

טוב, יודעת שבטח חם לך בתקופה הזו של הקיץ, אבל נראה לי שאינך לבד…
ולמרות שהחום כבד לפעמים, אני מתה עליו, כי אני בן אדם של ים, של חול, של שמש, של גלישה בין הגלים והרוח.
והחודש, שמעתי באחת ההרצאות קולגה וחבר גולש (בים! על גלשן וזה), שסיפר שהמדיה הדיגיטלית היא כמו ים (תודה שכטר!) – דינמית מאד ומשתנה ללא הרף וחייבים לשמור על הקצב כדי לא להשאר מאחור או להיבלע בגלים.
אימצתי את הדימוי;)
כי כן, זה ממש נכון. המדיה היא דינמית מאד ואם לא נחה לרגע ואם אנחנו לא נעמוד בקצב שלה – נישאר מאחור.

אז כהרגלי מדי חודש, אני מרכזת לך שינויים, טיפים, עדכונים ואירועים מעניינים בתחום הדיגיטל או בכלל על החיים שקרו החודש.
אבל שניה לפני – אני רוצה לשתף אותך שאני עוברת תקופה מיוחדת, אם אנחנו כבר מדברים על חום – אז זו תקופה של חימום מנועים לקראת דברים מעניינים שעומדים לקרות ואני רוצה לדייק בשבילך את הדיוור שנשלח אליך.
אז אשמח לדעת מה דעתך עליו, מה היית רוצה לקרוא יותר, לשמוע יותר, ללמוד יותר, מה מסקרן אותך יותר ובמה אוכל לסייע 🙂
אשמח גם אם תיידע/י אותי במה עיסוקיך ממוקדים כרגע ואוכל לראות אם יש בידי לסייע לך או לחברה שלך בתחום העולם הדיגיטלי.

מקווה שיהיה לך כיף לקרוא את העדכונים החמים על מה שקרה החודש בעולם המדיה הדיגיטלית והפלטפורמות החברתיות והוספתי לך גם כמה מהמאמרים הקודמים שלי, להעשרה נוספת 🙂

מקווה שעזרתי לך גם הפעם ונתראה נקסט טיים (:

שלך,

טל




שינויים בפייסבוק – זמן תגובה בדף לייק

בפייסבוק עובדים קשה לשדרג את פעילות הדף העסקי וכמו תמיד – יש כל הזמן שינויים חדשים.
זמן תגובה בפייסבוק מופיע לעיני מנהלי הדף מימין ומעיד על מהירות מתן מענה ללקוחות ולשאלות אשר נכתבות בתיבת ההודעות של הדף. אפשר לראות אותו רשום מימין כ Response Rate והוא מאפשר לנו להוכיח את טיב שירות הלקוחות שלנו.
דף שיהיה לו דירוג גבוה – יקבל אייקון כנותן שירות לקוחות טוב בתמונת ה"קאבר" שלו.
מה המשמעויות? איך ואיפה זה קורה? לחצו כאן לקרוא עוד

 



רכישת מוצרים בפינטרסט – Buyable Pins

מיד לאחר ההכרזה האחרונה של פינטרסט על פרסומות הוידאו החדשות, הכריזה הרשת החביבה עלי על חידוש נוסף – והפעם –פינטרסט מתכננת לאפשר קניות של מוצרים שהם גם ה"פינים" שלה, או בשמם באנגלית: Buyable Pins.
לפינטרסט יש 70 מיליון יוזרים פעילים ו50 מיליארד "פינים" נעוצים על רחבי מיליארד לוחות פינטרסט.איך אפשר לקנות ולמכור בפינטרסט?
להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן

 



כפתורי קניה בפייסבוק עם Shopfly

שופינג אונליין כבר הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעולם.
יותר ויותר אנשים קונים כל יום באתרי סחר שונים (אני חייבת להיכנס לזה יותר!), אני רואה אצל בנות משפחתי האהובות, בת דודה, אחות, חברות, כולן קונות אונליין, החל ממוצרים לבית, לילדים, אופנה, דברים לבית, מוצרי חשמל ועוד ועוד.
פייסבוק ממשיכה בפיתוח האתר ושידרוגו לעולם המסחרי ונכון לכרגע, לא עסקים יוכלו להשתמש בכפתור שלא בתשלום, אך היא איננה שוללת את האפשרות שבעתיד אכן צריך יהיה לשלם כדי להשתמש בכפתור זה.
לחצו כאן ללמוד עוד

 

 

 



אירוע Socialize בשיתוף דן איראלי

פינטרסט היא אחד הכלים שאני אישית יותר אוהבת.
היא גם מעולה לשיווק, גם כיף לבהות כל היום בתמונות או סרטונים וגם זו מערכת עם UX (חווית משתמש) מעולה.
ולמרות שעוד כ 4.7 מליון משתמשים כנראה חושבים כמוני, לפינטרסט אין מודל עסקי טוב ונכון לעכשיו היא לא חברה ריווחית.
פינטרסט מבינה את הכוח שלה ומוציאה לאוויר העולם סרטוני הפרסומת או "הסיכות הקולנועיות", או בשמם באנגלית: Cinematic Pins
מה זה ואיך עובד? כל הפרטים כאן

 



מזמינה אתכם לקרוא עוד מהניוזלטרים שלי:

ניוזלטר ועדכוני מדיה טל נברו
ניוזלטר מאי 2015
ניוזלטר ועדכוני מדיה טל נברו
ניוזלטר אפריל 2015
ניוזלטר ועדכוני מדיה טל נברו
ניוזלטר מרץ 2015

home-p-contact5