הי , 

מקווה שהכל טוב אצלך 🙂
אצלי ינואר היה חודש עמוס במיוחד.
עולם המדיה הדיגיטלית לא נח לרגע ויחד איתו גם אני בעשייה ללא הפסקה.
ריכזתי בשבילך את ההיי-לייטס (Highlights) של החודש כדי שיתאפשר לך ללמוד וליישם דברים שאולי לא הכרת.
בפן פוליטי, לקראת הבחירות הקרבות ומגיעות אלינו – משתפת אותך בתכנית האינטרנטית החדשה שלי "סטטוסקופ" – שיחות שלי אחד על אחד עם פוליטיקאים על פעילותם ברשת, אחרי מי הם עוקבים, למי מגיבים ומה אומרים עליהם.
המלצה על כנס מרתק שאקח בו חלק בפברואר, טיפים לבטחונך האישי ברשת, להצלחה בשליחת דיוור, כלים חדשים ועוד ועוד.
מקווה שיהיה לך כיף ומעשיר לקרוא את הניוזלטר שלי.
ועד לחודש הבא,
שלך,
טל




4 כלים למציאת תוכן בטיימלין שלך בפייסבוק

מכירים את זה שאנחנו מפרסמים משהו בפייסבוק ואח"כ פשוט לא מוצאים אותו?
ולפעמים בדיוק ברגע שאנחנו רוצים להראות את הפוסט למישהו או למצוא אותו בדחיפות??
או שאולי יש מישהו עשה לייק או הגיב עליו ואנחנו לא מצליחים לראות?
לא משנה מה זה ולמה אנחנו צריכים למצוא את התוכן, מדובר בבעיה ידועה לשמצה בפייסבוק. מה שרבים לא מבינים הוא שיש חלופה הרבה יותר טובה מאשר גלילה אינסופית למטה על ציר הזמן בפייסבוק.
להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן

 



4 טיפים לשמירת פרטיות באינסטגרם

אינסטגרם הפכה להיות רשת חברתית מובילה בקרב פלחים וגילאים שונים באוכלוסיה. בפייסבוק יש יותר מ300 מליון משתמשים שלא כולם בטוחים מה קורה עם התמונה שלהם רגע אחרי שמעלים אותה לרשת.
הרבה לקוחות ותלמידים שלי שואלים אותי על נושא הפרטות באינסטגרם
אז החלטתי לתת לכם מספר טיפים לשמור על הפרטיות שלכם ברשת זו.
להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן

 

 



על פוליטיקאים ורשתות חברתיות – אחד על אחד

במסגרת פינת ראיונות חדשה שאני עושה לפוליטיקאים על פעילותם ברשת לקראת הבחירות, גיליתי המון דברים,
גם על פעילותם ובכלל – עליהם כאנשים.
מה הם אוהבים לקרוא, איך הם מגיבים לציניות הישראלית, מה הם חושבים על פוליטיקאים אחרים ברשת ומה מביא להם השראה לשתף את העוקבים בסטטוסים.
לחצו כאן ללמוד עוד

 

 



6 שלבים להגדלת אחוזי הרשמה בדף נחיתה

שנן הרבה תאוריות איך ניתן להגדיל אחוזי הרשמה בדף נחיתה. חברת שלח מסר עשו ניסוי, לברר מה ממיר את המבקרים בדף הנחיתה להפוך להיות לקוחות או ללחוץ על לינקים שאנו שולחים להם. הניסוי בוצע על דף נחיתה ספציפי. רוב הדברים עובדים ברוב התחומים אך כל אחד צריך לעשות את הניסוי על התחום ועל המוצרים שהוא מקדם מכיוון שיש שוני בין מוצר למוצר.
לחצו כאן ללמוד עוד



Socialize15: ועידת פורבס ליזמות חברתית טכנולוגית

המשבר הכלכלי ונפילת השווקים ב 2008 האיצו את הצורך והמאמצים המחודשים שממשלות, כלכלנים, קובעי מדיניות ואנשי שוק ההון צריכים לעשות בכדי לבנות חברה בריאה.
הוועידה השנתית של פורבס ישראל והיזמית החברתית Socialize15 תתמקד במודלים של חדשנות פיננסית, יזמות חברתית ויזמות חברתית טכנולוגית למטרות רווח, ללא מטרות רווח ובמודלים היברידים. הוועידה מתקיימת מתוך כוונה לראות יותר מנהיגים עסקיים, קובעי מדיניות, סטארט-אפים ויזמים מובילים לחדשנות חברתית במטרה לשפר את מצבן של קהילות בעולם.
לעוד פרטים על הועידה ולהרשמה לחיצה כאן



התראות על חברים בפייסבוק

זה כבר מזמן לא חדש, אבל שוב ושוב אני נתקלת בשאלה הזו – איך זה שאני לא רואה את הפרסומים שלך בניוזפיד של הפייסבוק שלי?
ותמיד אני מסבירה – התראות. פשוט וקל.
אז הפעם, למי שטרם הפנים – הנה תהליך יצירת התראות על פעילות של חבר, כדי שלא תפספסו את הפוסטים שלו בעתיד.
למאמר המלא על התראות – לחיצה כאן

 

 

 



מזמינה אתכם לקרוא עוד מהניוזלטרים שלי:

ניוזלטר ועדכוני מדיה טל נברו
ניוזלטר דצמבר 2014
ניוזלטר ועדכוני מדיה טל נברו
ניוזלטר נובמבר 2014
ניוזלטר ועדכוני מדיה טל נברו
ניוזלטר אוקטובר 2014

home-p-contact5