הי , מה נשמע?
קודם כל – אני רוצה לאחל לך שנה אזרחית חדשה טובה.
בשבילך זהו אולי סיומה של שנה – אך בשבילי זהו גם סיום של פרק בחיים והתחלה של פרק חדש.
גיל שהתחלף במספר אחר.
חוץ מהעובדה שזהו החודש האחרון בשנה, זה גם חודש יום ההולדת שלי, וגם 6 שנים שעברו מאז שאמא עברה ליקום אחר
(השנה זה נופל בדיוק על יום ההולדת שלי). אז אין ספק שזהו חודש מיוחד בשבילי.
החודש בחרתי לעדכן בכמה טיפים ועדכונים, כתבת תוכן מעניינת של אורח מיוחד אצלי בבלוג וכמובן,
מאמרים וכתבות שעיניינו אותך מחודשים קודמים.
לסיום, כמתנה קטנה ממני אליך, הוספתי מאמרי נוסטלגיה על ימי הולדת קודמים שלי 🙂 מאמרים שכתבתי בשנים הקודמות
ותמיד רלוונטיים לשתף אותם איתך שוב:)
אז לא ארבה במילים, מקווה שהצלחתי לסייע ולעניין.
אני רוצה לומר לך, תודה, שלקחת חלק בניוזלטר שלי, בקריאה של התכנים שלי ובשיתופם, זה לא מובן מאליו בשבילי
ואני מאחלת לך שנה נפלאה של הגשמה, בריאות, שמחה והצלחה!
נתראה שנה הבאה איפה שהוא אונליין 🙂
שלך,
טל
6 טיפים – כיצד להביא תנועה לכתבה בבלוג
כמישהי שכותבת בבלוג כבר מעל 10 שנים, אני יודעת ומבינה את החשיבות שכל כתבה שכתבתי תגיע לקהל ותחשף לקוראים רלוונטיים, שיקבלו ערך מהכתבה, יהנו ממנה ויעבירו אותה הלאה.
חלק משיווק נכון של מותג – הוא כתיבה. תוכן. לא סתם אומרים שתוכן הוא מלך.
הוא חשוב גם לקוראים העוקבים אחר המותג וחשוב גם להופעה טובה במנועי החיפוש של גוגל.
ריכזתי לכם 6 טיפים מניסיוני האישי – כיצד אפשר להביא יותר תנועה וחשיפה לכתבה. כל הפרטים בלינק הבא:
פרטים נוספים – בלחיצה כאן
תופעת השיימינג ברשת
שיימינג ברשת הינו שימוש ברשתות חברתיות על מנת ללעוג ולהוקיע התנהגויות הנחשבות לפסולות. במסגרת העבודה שלי, אני נמצא רוב שעות הים מול מסך המחשב, מתעדכן לעיתים דחופות בווטס אפ, ומעבר לכך במסגרת מה שאני עושה ביום יום המון אנשים רואים לנכון לשתף אותי על מנת שגם אני אמשיך את שרשרת השיימיניג הלא הגיונית הזאת שהוגדרה מזמן כבר כתופעה עולמית.
(מאמר אורח מאת: אבי סנטו, מנטור מדיה דיגיטלית)
להמשך קריאת המאמר לחיצה כאן
5 כלים להגברת המכירות באמצעות אינסטגרם
כאינסטגרם הפך להיות אחד מכלי השיווק והפרסום החזקים שיש היום בעולם, וככל שהזמן עובר – הוא גם מתחזק מאד מאד ככלי מכירתי.
אחד הדברים המבאסים (אותי לפחות) זה שאי אפשר לשים לינק פעיל בתיאור של התמונות וכך לא אפשרי להפוך מוצר לפעל ומניע לפעולה באופן ישיר לדף מוצר חיצוני.
עם הזמן פותחו כלים שונים המאפשרים מכירה הרבה יותר בקלות דרך חשבון האינסטגרם. הרבה מהם מתבססים על הלינק הפעיל היחידי שמתאפשר בפלטפורמה הזו, וזה בתיאור החשבון המרכזי, (bio) אך לכל אחד מהם שיטות אחרות להגדלת מכירות. ריכזתי לכם כמה מהם כאן.
כל התשובות והפרטים – בלחיצה כאן .
7 טיפים לשדרוג מיקום של סרטון במנועי החיפוש של יוטיוב
רבים מאיתנו מעלים סרטונים ליוטיוב, אבל לא מצליחים להגיע לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש של יוטיוב.
במאמר הזה סיכמתי כמה נקודות שיסייעו לך לנצל את האלגוריתם של יוטיוב ולהביא לכך שאת קטעי הוידאו שהעלית, יראו כמה שיותר אנשים.
איך עושים את זה?
על אילו כלים לא כדאי לדלג כשמעלים סרטון?
כל הפרטים בלחיצה כאן