רוצים להבין יותר את עולם המדיה החברתית?
מה עושים שם? למה בכלל צריך את זה?

טל נברו בהרצאה מדיה חברתית

הרבה אנשים
טרם הפנימו את הפוטנציאל האדיר של כלי המדיה החברתית.

נכון, כמעט כולם היום מכירים את פייסבוק. יודעים לעשות לייק ולכתוב לאנשים אחרים על הקיר.
אבל … איך מקדמים את העסק שלכם שם?
מהיכרותי ארוכת השנים עם עולם האינטרנט ובשל ניסיוני העשיר בתחום המדיה החברתית,
אני נהנית מכל רגע בהדרכה, ביצירת סדנאות או בהרצאות בתחום ואני יודעת גם,
שעולם המדיה החברתית משתנה בכל רגע וקל מאד לאבד את עצמינו ואת דרך העבודה שלנו בין פלטפורמה לפלטפורמה.
בהדרכות, אני מעבירה את כל מה שרציתם לדעת על עולם המדיה החברתית, החל בבניית תכנית עבודה לעסק וכלה בירידה לפרטים על כל פלטפורמה וכלי. הנושאים העיקריים עליהם אני נותנת שירותי הדרכה אישית:
פייסבוק  / פרסום בגוגל ובפייסבוק / יוטיוב / טוויטר / לינקדאין / גוגל פלוס / בלוגים / התנהלות השיווקית הנכונה בכל פלטפורמה / בניית אסטרטגית עבודהלפעילות החברה / אפיון תשתית המדיה החברתית / כתיבה שיווקית אפקטיבית / קידום אתרים / פרסום בגוגל / כלי סטטיסטיקות של גוגל / חנויות אונליין / מיתוג אישי ועוד

ליצירת קשר, לחץ כאן

במה נוכל לעזור?

טל נברו ייעוץ מדיה חברתית

ייעוץ והדרכות אישיות:
במפגש של אחד על אחד הלקוח מקבל הכוונה פרטית, ייעוץ נקודתי על העסק שלו והדרכה של אחד על אחד.
לא לכולם מתאים לעבור קורס בכתה, עם אנשים נוספים, לשם כך אנו נכנסים לפעולה.

ההדרכות והמפגשים מתקיימים במקום שנוח ללקוח –  בבית, במשרד, במקום ציבורי או בכל מקום אשר יחפוץ להיפגש בו.
האימון מבוסס על תכנית אישית המותאמת לצרכים העסקיים והאישיים שלך ובנוי מסדרת מפגשים בהתאם לצורך.
לפרטים נוספים על ייעוץ והדרכות אישיות לחצו כאן

טל נברו ייעוץ מדיה חברתית

הרצאות, סדנאות בקבוצות והדרכות בארגונים:

ארגונים וחברות מבינים יותר ויותר שהלקוחות שלהם ושהם עצמם כבר חיים בתחום המדיה החברתית, בין אם הם מעוניינים בכך או לא.

חלק ניכר ומשמעותי מתהליך הגיוס בחברה או בארגון נעשה באמצעות המדיה החברתית.
גם מצד מחפשי העבודה וגם מצד העסק עצמו. כל עסק, ארגון או חברה חייבת להבין כיצד להתנהל בפלטפורמות השונות,
כיצד לייצג את עצמה וכיצד תוכל למשוך אליה לקוחות וגם עובדים איכותיים.

לפרטים נוספים על ייעוץ והדרכות בארגון לחצו כאן

 בין לקוחותי

לרשימת ממליצים לחץ כאן
ניתן למצוא מגוון וכולל אנשי ונשות עסקים, ארגונים ומנהלים בכירים שהמשותף לכולם הוא הרצון להכיר את הפלטפורמות החדשות, להבין כיצד משתמשים בהם, למה, איך ופשוט ללמוד לאט כיצד ניתן לנצל את הכלים השונים ולהפוך את המדיה החברתית לכלי פחות מאיים ויותר ידידותי ושמיש
לרשימת ממליצים לחץ כאן