אין ספק שאחת הדרכים הטובות ביותר ליצירת קהילה דיגיטלית סביב העסק או המותג שלכם – היא באמצעות קידום קבוצת פייסבוק מתאימה.
מדובר גם בדרך נהדרת להגברת הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם ולחיזוק נאמנותם של הלקוחות שלכם.
רוצים לדעת איך לקדם קבוצת פייסבוק וליצור קהילה דיגיטלית פעילה? מחפשים דרכים חדשות להגדלת כמות החברים בקבוצת הפייסבוק שלכם? המשיכו לקרוא 🙂
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
היתרון בקבוצת פייסבוק, מבחינת חברי הקבוצה, הוא המעמד השיוויוני שהם מקבלים בה.
בשונה מדף עיסקי בפייסבוק – חברי הקבוצה יכולים להגיב, לכתוב, לשאול, לענות ולעשות עוד דברים שאינם יכולים לעשות בדף עיסקי בפייסבוק שהם עוקבים אחריו.
אנשים גם אוהבים לקרוא את חוות הדעת, הפוסטים, ההתייעצויות והשיחות של הגולשים האחרים בקבוצה. לרוב מדובר גם בתכנים שונים מאלו שנמצא בדפים העיסקיים של מותגים בפייסבוק. לכן גולשים רבים אוהבים מאוד להצטרף בקבוצות פייסבוק ולהשתתף בהן. זה גם יתרון מבחינתכם, שכן כך קל יותר לשכנע אנשים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלכם.
קבוצת פייסבוק היא הדרך האולטימטיבית ליצירת קהילה של אנשים שמתעניינים בתחום הפעילות של העסק שלכם או בנושא המוצרים של המותג שלכם.
היתרון הגדול ביצירת קבוצת פייסבוק, מבחינתכם – הוא העובדה שאתם שולטים על התוכן המוצג בערוץ הזה. כך אתם יכולים להכניס בקבוצה תכנים שיווקיים מפעם לפעם ולקדם את המוצרים או השירותים שאתם מציעים – לגמרי בחינם.
לכן, אם אתם יכולים ויש לכם זמן לכך – השקיעו זמן על קידום קבוצת פייסבוק שתבנה קהילה דיגיטלית סביב המותג שלכם. למה הכוונה? לדוגמא, אם את תזונאית או מכינה ומוכרת עוגות וקינוחים בעיצוב אישי – קבוצת הפייסבוק שלך יכולה לעסוק בנושא מתכונים, אוכל וכל מה שקשור לכך. או נניח שאתה בעל משרד עורכי דין אזי קבוצת הפייסבוק שלך יכולה לעסוק בתחום המשפטים ולספק מענה לשאלות של גולשים בנושא.
באמצעות שילוב תכנים שיווקיים שמטרתם לקדם את העסק שלכם, שתעלו לקבוצת הפייסבוק הזו מפעם לפעם – אתם יכולים להגביר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
כעת לאחר שהבנו מדוע כדאי לקדם קבוצת פייסבוק ליצירת קהילה דיגיטלית סביב המותג שלכם, נעבור למה שמעניין באמת.
איך באמת מקדמים קבוצת פייסבוק? מה צריך לעשות כדי להביא יותר ויותר חברים שייצטרפו לקבוצה החדשה שלכם?
מה אתם יכולים לעשות כדי לגרום לעוד ועוד גולשים להיות פעילים בקבוצת הפייסבוק שלכם?
בדיוק לשם כך הכנו לכם את 5 טיפים לקידום קבוצת פייסבוק ליצירת קהילה דיגיטלית.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
הסיבה לכך היא שללא כללים ברורים לקבוצה שלכם, וללא הצגה מפורשת שלהם לחברי הקבוצה – בקלות רבה הקבוצה שלכם יכולה להפוך לאי-סדר אחד גדול. יש אנשים שמפרסמים בקבוצות פייסבוק כל מה שעולה על דעתם, ללא התייחסות למטרת הקבוצה ולקהל שנמצא בה.
כדי להימנע מכך ניתן להגביל את מידת החופשיות לפרסום תגובה או פוסט בקבוצה שלכם. לכן אנו ממליצים להגדיר את הצורך בסינון הפוסטים על ידכם לפני פרסומם. וזאת כדי לשמור על כך שהפוסטים בקבוצה יהיו קשורים לנושא שלה ועל כך שלא יעלו תכנים שלא הייתם רוצים שיפורסמו בקבוצה שלכם.
הגולשים ברשת לא אוהבים שרק מפרסמים להם דברים… הגולשים רוצים לקבל ערך אמיתי מהקבוצה שלכם – ואם הם לא יקבלו אותו, הם פשוט יעזבו.
הגולשים שעוקבים אחרי הקבוצה שלכם מצפים לקבל ממנה ערך מוסף אמיתי. כמו בדיחות, טיפים או המלצות מקצועיות, קבלת חוות דעת ממומחים, התייעצות בנושאי משברים וכו'.
הקבוצות שמצליחות בפייסבוק (מבחינת כמות החברים הפעילים בהן) הן קבוצות שמייצרות ערך מוסף אמיתי לגולשים ולחברים בהן. בייחוד אם מדובר בערך ייחודי ומקורי, כזה שלא ניתן לקבל בקבוצות פייסבוק אחרות.
דרך מעולה לקידום קבוצת פייסבוק הוא לספק לגולשים שלכם הנחה על מוצרים או שירותים שאתם מספקים, או של עסק אחר שאתם רוצים לקדם.
כדי שזה ייראה לגולשים בתור הטבה שווה אמיתית, ולא בתור פרסום מכירתי מציק ומעיק – ספקו את ההנחה רק לחברי הקבוצה. גם אל תפרסמו זאת לעיתים קרובות מדי, כדי לא "לחפור" לחברי הקבוצה ולעורר אנטגוניזם. אם תפרסמו את ההנחה כפוסט לעיתים רחוקות או פשוט תשימו פוסט ב-Pin כך שתמיד הוא יהיה הפוסט הראשון בקבוצה – זה לגמרי מספיק.
תהיו בטוחים שהצעת הנחה שווה או מחיר משתלם – שתקף רק לחברי הקבוצה, תגרום ליותר ויותר אנשים להצטרף אליה.
כדי שפייסבוק תקדם את הקבוצה שלכם – צריך שהיא תזהה את הקבוצה שלכם כפעילה ואת התוכן שבה כעדכני ורלוונטי. על מנת לעשות זאת, עליכם להעלות תוכן מקורי ומעניין ולעשות זאת באופן עקבי. כדי לדאוג לכך שהקבוצה שלכם תהיה פעילה ככל האפשר – רצוי שתיצרו אסטרטגיית תוכן מגובשת ועקבית. זה יגרום לאנשים לחכות לפוסטים שלכם וליותר ויותר אנשים להצטרף לקבוצה.
האסטרטגיה צריכה להיות מגובשת סביב רעיון כללי אחד ורצוי שהתוכן יכלול פינות קבועות, בנושאים מגוונים ובמידות אינטראקציה שונות עם הגולשים. ספקו לגולשים מענה על שאלות, צרו תוכן שמעודד מעורבות והעלו לדיון "נושאים חמים" ועדכניים.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
רוצים לקדם קבוצה בפייסבוק אבל אין לכם זמן לכך? מעוניינים בשיווק העסק שלכם ברשתות החברתיות, אך לא רוצים לעשות זאת בעצמכם? הגעתם למקום הנכון.
אנו בסושיאל ליידי מציעים מגוון שירותים העוסקים בעולם השיווק בדיגיטל. כגון עיצוב ובניית אתרים ודפי נחיתה, קידום בפייסבוק וברשתות החברתיות, פרסום ממומן בגוגל ובאפיקים אחרים בדיגיטל, קידום אורגני של אתרי אינטרנט, הפקת סדנאות והרצאות בנושא שיווק ופרסום באינטרנט ועוד ועוד.
רוצים לדעת עוד על שיווק העסק שלכם באינטרנט? דברו איתנו עוד היום.