פייסבוק לא מפסיקה לחדש ולשכלל את כלי הפרסום שלה לטובת מפרסמים ועסקים והשיקה לאחרונה את אפשרות יצירת יעדים של פרסום, רגע לפני שאנחנו בונים את כל הפרסומת עצמה.

פרסום ממומן פייסבוק

 

לפני שיוצרים מודעה, חשוב להבין היטב את יעדי הפרסום ומטרותיו. מה בעצם היינו רוצים שאנשים יראו כשהם מגיעים אל המודעות שלנו. רגע לפני שיוצרים מודעה, חשוב לבחור תחילה המטרה שלנו, אשר תעלה בקנה אחד עם היעדים העסקיים הכוללים של הפרסומת שלנו. ואלו הן האופציות:

Awareness (מודעות) – מטרת המודעות היא ליצור עניין במוצר או השירות שלנו.
Consideration (שיקול) – מטרת המודעות הללו היא לגרום לאנשים להתחיל לחשוב על העסק שלנו ולחפש מידע נוסף עליו.
Conversions (המרות) – מטרת המודעות היא המרה – כלומר, לגרום לאנשים לרכוש את המוצר שלך או לעשות איזו שהיא פעולה.

תת-אופציות של מטרות למיקוד הפרסומת:

מודעות:

הגברת מודעות למותג: האפשרות להגביר את המודעות למותג על ידי הגעה לאנשים עם סבירות גבוהה יותר להתעניין בו.
מודעה מקומית: קידום העסק לאנשים בקרבת מקום
תפוצה: האפשרות להראות את המודעה למספר האנשים המקסימלי.

שיקול:

תנועה: שליחת אנשים נוספים לאתר או לאפליקציה.
מעורבות: יותר מעורבות בפוסטים, סימוני ‘אהבתי’ בדף, תגובות לאירועים או מימוש בקשות.
התקנות אפליקציה: יגרום לאנשים להתקין את האפליקציה שמפורסמת.
צפיות בסרטון: כשמו כן הוא – יגרום לאנשים נוספים לצפות בתוכן הסרטון שעלה.
יצירת לידים: יגרום להגברת לידים ממכירות, כמו כתובות דוא”ל, מאנשים שמתעניינים במותג או בעסק.
המרה: יגביר פעולות חשובות באתר או באפליקציה (כמו הצטרפות לאירועים, לחיצה על קישורים, מעורבות ע”י הקלקות וכד’
יצירת קטלוג מוצרים: האפשרות ליצור מודעות שמציגות באופן אוטומטי מוצרים מקטלוג המוצרים של העסק על סמך קהל היעד שלו.
ביקור בחנות: יגרום  לאנשים נוספים בקרבת מקום לבקר במיקומים הפיזיים של העסק.
מומלץ להגיע מוכנים ליצירת פרסומת, עם היכרות של הקהל, של היעדים ושל המטרות שאותן אנחנו רוצים להשיג.
כך יוקל עלינו להשתמש בכלי הפרסום של פייסבוק.
בהצלחה!
אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
כיצד נמכור יותר בפייסבוק לקהלים מותאמים אישית How to Sell More With Facebook Custom Audiences
8 בפברואר 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
כפתור קניה בפייסבוק – Facebook Buy Button For Shopify
17 ביוני 2015