פייסבוק לא מפסיקה לחדש ולשכלל את כלי הפרסום שלה לטובת מפרסמים ועסקים והשיקה לאחרונה את אפשרות יצירת יעדים של פרסום, רגע לפני שאנחנו בונים את כל הפרסומת עצמה.
לפני שיוצרים מודעה, חשוב להבין היטב את יעדי הפרסום ומטרותיו. מה בעצם היינו רוצים שאנשים יראו כשהם מגיעים אל המודעות שלנו. רגע לפני שיוצרים מודעה, חשוב לבחור תחילה המטרה שלנו, אשר תעלה בקנה אחד עם היעדים העסקיים הכוללים של הפרסומת שלנו. ואלו הן האופציות:
Awareness (מודעות) – מטרת המודעות היא ליצור עניין במוצר או השירות שלנו.
Consideration (שיקול) – מטרת המודעות הללו היא לגרום לאנשים להתחיל לחשוב על העסק שלנו ולחפש מידע נוסף עליו.
Conversions (המרות) – מטרת המודעות היא המרה – כלומר, לגרום לאנשים לרכוש את המוצר שלך או לעשות איזו שהיא פעולה.
תת-אופציות של מטרות למיקוד הפרסומת:
מודעות:
הגברת מודעות למותג: האפשרות להגביר את המודעות למותג על ידי הגעה לאנשים עם סבירות גבוהה יותר להתעניין בו.
מודעה מקומית: קידום העסק לאנשים בקרבת מקום
תפוצה: האפשרות להראות את המודעה למספר האנשים המקסימלי.
שיקול: