הכירו את טל נברו

טל נברו אודות

הי אני טל נברו,

חולמת נצחית ואופטימית חסרת תקנה. לאחר שצברתי שנים של ניסיון בעולם הדיגיטל, אני מוכנה לחלוק את הידע והניסיון שלי אתכם. אני כאן על מנת להדריך אתכם כיצד להשתמש במגוון הכלים הזמינים במרחב הדיגיטלי. 

אני מאמינה שגם כאשר אנו מסמנים לעצמנו מטרות ויעדים, אל לנו לשכוח ליהנות מהדרך. תנו לי לספר לכם מעט על הדרך שלי:

  • בניתי את עצמי; התחלתי לעבוד בגיל 6, ומעולם לא הפסקתי. 
  • עם מזוודה אחת עמוסה בעיקר בחלומות, פתחתי את החברה הראשונה שלי בניו יורק בגיל 21.
  • העסק לא הצליח, וזה היה הדבר הכי טוב שקרה לי: המון ניסיון ולקחים שמלווים אותי במסע החיים עד היום.
  • מסע ההרפתקאות שלי הוביל אותי שלוש שנים לאחר מכן לאי הקריבי אנגווילה, שם הקדשתי את זמני לקייט סרפינג (גלישת מצנח). שם הבנתי שאפשר לנהל עסק מצליח בעזרת לא יותר מלפטופ.
  • החלטתי לחלוק את התשוקה שלי לקייט סרפינג עם העולם, ויצרתי חנות איקומרס, בתקופה שמעט מאוד אנשים ידעו בכלל במה מדובר.
  • בזמן שחייתי בגן עדן טרופי, לימדתי את עצמי הכל, מתכנות ועד עיצוב גרפי. קידמתי את האתר בכל פלטפורמה חברתית אפשרית שהייתה אז, כגון טוויטר, יוטיוב ואפילו מיי ספייס.

מה שלא הורג אותך, מחשל אותך

זו לא סתם קלישאה: ב-2009 החיים שלי התהפכו לחלוטין, והחלומות הרבים שלי נגדעו באיבם. אמי אובחנה עם סוג נדיר של סרטן; עזבתי את החיים שלי והשארתי את העסק שלי מאחור, וחזרתי לישראל על מנת לטפל בה. לאחר תקופה נוראית וקשה של שישה חודשים, היא הלכה לעולמה. 

התחלה חדשה

הייתה זו נקודה פתיחה קשה במיוחד: חזרתי לישראל תוך שוויתרתי על העסק שלי ואיבדתי את אמי. הייתי צריכה לבנות את עצמי מחדש. עם זאת, היו בידיי כלים חשובים וניסיון. מצאתי במהרה שנקודת המבט הייחודית שלי יכולה לפתוח לי דלתות חשובות בעולם השיווק והפרסום הישראלי: ראיתי את תעשיית הדיגיטל בישראל בראשיתה, והבנתי שישנם עסקים רבים שמתקשים לעשות את ההתאמות הנדרשות לעולם הדיגיטל.

החלטתי להשתמש בידע ובכלים שצברתי כדי לצאת לדרך חדשה. בשנת 2010 הצטרפתי למשרד הפרסום אדלר-חומסקי, והקמתי את מחלקת הדיגיטל של הפירמה. העבודה שלי שם כללה בניית אסטרטגיות שיווקית, ניהול תוכן, וכן ניהול שוטף של נוכחות במדיה החברתית עבור מותגים וחברות. במבט לאחור, החוויה הזאת לימדה אותי כמה שבריריים הם החיים, וכמה מיותר להילחץ מהדברים הקטנים. מאז, אני מסתכלת על כל משבר בתור הזדמנות לצמיחה. 

ב-2011 פרסתי את כנפיי שוב, ופניתי לדרך חדשה. ייסדתי את SUMO College, מכללה ללימוד מקצועות השיווק, אשר הקנתה ידע בניהול רשתות חברתיות למנהלי שיווק בחברות בישראל. 

הי, אני טל נברו

החברה שלי, סושיאל ליידי (Social Lady) קמה ב-2016, לאחר שאני ובעלי יואב עברנו ללוס אנג'לס. זו הייתה העת ללכת בעקבות החלום האמריקאי האולטימטיבי, ולהביא את כל הנסיון שלי בשיווק דיגיטלי לכדי מימוש. 

מאז ראשיתה, סושיאל ליידי הייתה סוכנות בינלאומית עם עובדים ברחבי העולם. החברה מאגדת מומחי דיגיטל אשר עובדים איתי יחדיו בניהול תוכן, שיווק לפרויקטים מתחום ה-NFT וכן עסקים, ידוענים ומותגים מתחומים נוספים. 

לאורך השנים, החברה שמרה על ה-DNA הייחודי שלה. אנחנו כולנו אנשי דיגיטל ונלהבי WEB 3.0, המונעים מתוך תשוקה לעולמות הדיגיטל והקריפטו.

עקבו אחר החלומות שלכם

כל מאמר, כל טיפ, כל תובנה וכל מחשבה שאתם רואים כאן באתר, יוצאים מתוך הלב והנשמה שלי. יש לי תשוקה עמוקה לשיווק, להניע תהליכי צמיחה, לסייע לאמנים מתחילים, עסקים קטנים וגדולים, ובעיקר נשים מכל העולם. 

אני חסידה גדולה של החיים, ואסירת תודה על כל מה שיש לי. אני אוהבת את מה שאני עושה, ויודעת שאם אני יכולה, גם אתם יכולים להגשים את החלומות שלכם. 

שלכם,

טל.

 

פרסים והוקרה

2011

"פיית הפייסבוק": טל נבחרה להיות אחת מהאנשים המשפיעים באינטרנט בישראל מטעם מגזין "ליידי גלובס" ו-Epoch Times.

2013

טל נבחרה לאחד מ-50 המשפיעים בישראל בתחום הסושיאל והדיגיטל בישראל מטעם מגזין טיים-אאוט.

2014

טל נבחרה לאחד מ-40 הצעירים המבטיחים מטעם מגזין פורבס ישראל. 

2016

טל הוכרה בתור אחד ממאה חשבונות האינסטגרם המובילים בישראל משם "The Leaders".

2017

טל נבחרה לאחת מ-50 הנשים החזקות בפייסבוק בישראל מטעם "ליידי גלובס".