בפוסט זה נלמד כל מה שצריך לדעת על איך לפרסם מאמרים בלינקדאין בצורה הנכונה והקלה ביותר. נתחיל מלהבין מה ההבדל בין פרסום מאמרים בלינקדאין לבין העלאת פוסטים וסטטוסים רגילים לפלטפורמה. ואז נלמד למה כדאי בכלל לפרסם מאמרים בלינקדאין, ואיך לבחור על אילו נושאים לכתוב את המאמרים שלכם. ונעבור על השלבים לכתיבה של מאמרים ופרוסמם בלינקדאין.
קודם כל, פוסטים וסטטוסים בלינקדאין מוגבלים ל -1,300 תווים, ואילו המאמרים בלינקדאין יכולים להיות באורך של עד 125,000 תווים! מה שמעניק לכם הזדמנות רבה יותר כדי להציג את המומחיות והידע שלכם. כתיבת מאמרים בלינקדאין היא גם דרך נהדרת ליצירת קשרים והגברת הנוכחות שלכם בפלטפורמה.
כתיבת מאמרים בלינקדאין גם חשובה במיוחד לשם מקסום הפרופיל העיסקי שלכם. למה? כי כשמישהו צופה בפרופיל ה-LinkedIn שלכם וגולל מתחת לקטע אודות, הוא יראה תיבת מאמרים ופעילות. בתיבה זו, המאמר האחרון שכתבת יתפוס מחצית מהתיבה. ואילו אם לא פרסמתם מאמרים ב- לינקדאין, תיבה זו פשוט תציג את ארבע הפעילויות האחרונות שלך. פעולות אלו לרוב יהיו עשיית לייקים או תגובות שהגבתם בפוסטים של משתמשים אחרים. וכך למעשה אם לא תפרסמו מאמרים בלינקדאין, בתיבה זו יוצגו פרופילים של משתמשים אחרים (שיכולים למשוך את תשומת ליבו של הגולש), ולא יראו תוכן שיכול לקדם אתכם – כמו מאמרים שאתם העלאתם.
יתר על כן, פרסום מאמרים בלינקדאין והפצת תוכן רלוונטי ומקצועי במסגרת המאמרים, יכולים לעזור לכם להגביר את הנאמנות אליכם והסמכות הנתפסת שלכם. הרבה יותר מאשר רק העלאת סטטוסים ופוסטים בלינקדאין. ולכן, כשאתם כותבים מאמרים לפרסום בלינקדאין, כדאי שתפגינו את הידע, המקוריות, המומחיות והמקצועיות שלכם. זאת מהסיבה שזה מאפשר לכם לחזק את המוניטין ולשפר את התדמית שלכם.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
כדי למצוא רעיונות למאמרים רלוונטיים ללינקדאין, נסו לענות על שאלות פופולאריות של קהל היעד שלכם. אתם יכולים גם לעקוב אחר קבוצות פייסבוק מתאימות ולבדוק אילו שאלות או נושאים עולים לדיון לעיתים קרובות. נתחו גם את מידת המעורבות שקיבלו פוסטים או מאמרים שכתבתם בעבר. אולי תצליחו לזהות נושא כלשהו שאתם רואים שקהל היעד שלכם מוצאים בו עניין רב. ואז תוכלו לכתוב עליו מאמר מקיף לפרסום בלינקדאין
היכנסו לדף הבית של LinkedIn ולחצו על הקישור שכתוב עליו "מאמר" בראש הדף. לאחר הלחיצה, הכלי לפרסום מאמרים בלינקדאין ייפתח. זה המקום בו אתם בעצם אמורים ליצור את המאמר שלכם. כדי ליצור מאמר איכותי לפרסום בלינקדאין, שיעזור לכם לקדם את עצמכם בפלטפורמה, עקבו אחר השלבים הבאים:
נסחו כותרת שתמשוך את תשומת לב המשתמשים בפיד ותגרום להם לרצות ללחוץ על מנת לקרוא את המאמר. במהלך ניסוח הכותרת, חישבו באילו מונחים קהל היעד שלכם משתמש לחיפוש מידע בלינקדאין. לרוב, כותרות המכילות את המילה "איך" או מספרים ( כמו "5 סיבות להתחיל לפרסם מאמרים בלינקדאין") בדרך כלל מתפקדות היטב בפלטפורמה.
השלב הבא הוא הנגשת המידע לגולש, כך שיהיה לו קל ונוח ככל האפשר לקרוא את המאמר שתפרסמו בלינקדאין. לשם כך השתמשו בכותרות משנה ובפסקאות קצרות יותר, ושלבו תמונות. כך המאמר שלכם הוך לקל יותר לקריאה. וזה חשוב במיוחד כאשר המשתמשים צורכים את התוכן באמצעות האפליקציה של LinkedIn.
בנוסף, נסו לכלול תמיד הנעות לפעולה במאמרים שלכם. בקשו מהגולשים להגיב ושאלו את דעתם על נושאי המאמר. זה חשוב שכן זה יאפשר לכם לחזק את הקשרים העיסקיים שלכם בלינקדאין וכן להגביר את המעורבות עם המאמרים שאתם מפרסמים בלינקדאין.
לבסוף, וודאו שלא שכחת לצרף תמונת שער למאמר. בחרו בתמונה שתמשוך את תשומת ליבם של הגולשים בין עדכוני הלינקדאין בפיד שלהם. ותגרום להם לרצות ללחוץ עליה כדי לקרוא את המאמר. בנוסף לתמונת השער, הטמיעו תמונות בגוף המאמר שלכם, לשיפור חווית הקריאה של הגולש.
אחרי שיצרתם את המאמר שלכם, תירצו לפרסם את המאמר בלינקדאין. כדי לעשות זאת, לחצו על כפתור הפרסום בפינה השמאלית העליונה של הדף.
כדי שהמאמר שלכם יהיה זמין לקהל משתמשים גדול ככל האפשר, וודאו שהפרופיל שלכם בלינקדאין מוגדר כפרופיל ציבורי.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
מעוניינים בשיווק העסק בלינקדאין? הגעתם למקום הנכון. אנו בסושיאל ליידי עוסקים מזה עשור בשיווק בדיגיטל:
בין אם מדובר בבניית אסטרטגיה וניהול תוכן, בפרסום קמפיינים ממומנים, בבניית אתרים ודפי נחיתה או בהרצאות וסדנאות בתחום השיווק באינטרנט.
רוצים לדעת עוד? דברו איתנו עוד היום ונחזור אליכם עם פרטים נוספים.