דוגמאות לחברות עם פעילות מוצלחת בטיקטוק - Examples Of Companies With Successful TikTok Operation

מעוניינים לקדם את העסק שלכם בטיקטוק? הגעתם למקום הנכון.
במאמר זה ריכזנו עבורכם דוגמאות לחברות עם פעילות מוצלחת בטיקטוק. כך תוכלו ללמוד מהן איך לשווק גם את העסק שלכם בטיקטוק בצורה מוצלחת.

טיקטוק היא אפליקציה לשיתוף סרטונים שהפכה לפופולארית מאוד בשנים האחרונות, בעיקר בקרב הילדים והצעירים.
החשבונות הפופולאריים ביותר בטיקטוק הם בדרך כלל חשבונות של מפורסמים, כמו זמרים ושחקנים. כמו כן ניתן למצוא גם חשבונות פופולאריים של מובילי דעה שהפכו ל"אושיות", רק בזכות הטיקטוק.
לעסקים, לרוב קשה יותר להתקדם בטיקטוק ולהגיע ל'חשבון פופולארי'. כלומר, לבעלי עסקים ומותגים יהיה בדר"כ קשה יותר ליצור חשבון עם הרבה עוקבים וכזה שיש בו הרבה מעורבות כמו תגובות ולייקים.
הסיבה לכך היא כנראה העובדה שטיקטוק נתפסת כאפליקציה שנועדה להעביר את שעות הפנאי בכיף ובצורה מבדרת. לכן לגולשי הטיקטוק אולי פחות "מתחשק" לעקוב אחר מותגים ולצפות בתכנים שיווקיים יחסית באפליקציה הזו. גם ככה הגולשים הללו כנראה עוקבים אחר המותגים האהובים עליהם בפייסבוק או באינסטגרם, שאלו הפלטפורמות החברתיות שבהן ניתן למצוא פעילות רחבה יותר של עסקים ומותגים. 
במאמר זה ננסה להבין איך בכל זאת ניתן לקדם את העסק בטיקטוק. למרות שזו פלטפורמה שבה "הולך לעסקים קצת פחות טוב" מאשר ברשתות חברתיות אחרות.

כעת ניתן דוגמאות לחברות עם פעילות מוצלחת בטיקטוק. זאת במטרה ללמוד מפעילותן בנוגע לאופן השיווק הנכון של העסק שלכם בטיקטוק.

שיווק בטיקטוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

דוגמאות לחברות עם פעילות מוצלחת בטיקטוק

Pull&Bear

נתחיל מסקירת פרופיל הטיקטוק של רשת האופנה המצליחה Pull&Bear.

פול אנד בייר בטיקטוק

נכון לכתיבת שורות אלה, לחברה יש כמעט 53 אלף עוקבים בטיקטוק. לשם השוואה, באינסטגרם לחברה יש כמעט 7 מיליון עוקבים, שזה בערך פי 130 יותר עוקבים – מאשר בטיקטוק!
מדובר בהחלט בנתון מטורף, שבעצם מהווה אישוש לטענה שהעלנו קודם – שלעסקים ולמותגים קשה יותר להתקדם בטיקטוק מאשר ברשתות חברתיות אחרות.

כמובן שישנו גם הבדל בין התוכן שעולה בעמודים של מותגים בטיקטוק לעומת התוכן שאותם מותגים מעלים לרשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם. קודם כל, בטיקטוק מעלים רק סרטוני וידיאו ולא מעלים תמונות וזה כנראה ההבדל המשמעותי ביותר. שנית, בטיקטוק ישנה חשיבות רבה מאוד ל'טרנדים' כמו שירים שכולם עושים להם סרטון טיקטוק או אתגרים חמים שכולם משתתפים בהם באותו זמן. 

בתמונת המסך של פרופיל הטיקטוק של Pull&Bear ניתן לראות זאת למשל בסרטון האחרון שהעלו. מדובר בטרנד חם מאוד במהלך החודש האחרון. זהו טרנד שבו הבחור או הבחורה בסרטון לבושים בבגדים נוחים ומחזיקים בידם נעלי יציאה כמו עקבים או מגפיים. הם זורקים באוויר את נעלי היציאה ואז המסך של הסרטון 'קופץ' ומתחלף ובו רואים אותם לבושים בבגדי יציאה עם אותם נעלי היציאה שהחזיקו קודם. בהחלט ניתן לראות בכך ניסיון של פול-אנד-בייר להישאר רשת מגניבה ומודרנית, גם בטיקטוק.

 

KylieSkin

למי שעדיין לא מכיר, kylieSkin היא רשת מוצרי הטיפוח לעור מבית קיילי קרדשיאן. 

קיילי-סקין בטיקטוק
נכון לכתיבת שורות אלה, לחברה יש כ-250 אלף עוקבים בטיקטוק. לשם השוואה, באינסטגרם יש להם 4.3 מיליון עוקבים. ושוב, ניתן לראות בכך הוכחה לכך שלמותגים קשה יותר להתקדם בטיקטוק מאשר ברשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם.

מכיוון שמדובר ברשת טיפוח לעור הפנים והגוף, ולא ברשת אופנה כפי שראינו קודם, התוכן הוא בהתאם. ניתן לראות שהחברה מעלה לפרופיל הטיקטוק שלה רק סרטונים הקשורים לטיפוח העור. החברה משלבת בעמוד הטיקטוק שלה סרטונים המציגים את המוצרים לבדם או סרטונים המציגים את השימוש במוצרים. כמו כן החברה מקפידה לשמור על המיתוג שלה ברשתות החברתיות. ולכן, עמוד הטיקטוק שלה מלא בצבע ורוד – בדיוק כמו הלוגו והמיתוג של החברה ברשתות החברתיות האחרות.

דוגמאות לחברות נוספות עם פעילות מוצלחת בטיקטוק

Starbucks

כעת נסקור את הפעילות של Starbucks – רשת בתי הקפה המצליחה בחו"ל.

כעת ל-Starbucks יש כמעט 240 אלף עוקבים בטיקטוק. זאת כאשר אחר פרופיל האינסטגרם של החברה עוקבים לא פחות מאשר 18 מיליון איש!

בעמוד הטיקטוק של סטארבקס נוכל לראות כמובן תוכן שקשור למוצרים המוצעים בבתי הקפה שלהם. הם מעלים לערוץ הטיקטוק שלהם בעיקר סרטונים של השייקים המיוחדים והמגרים שלהם. כמו כן המותג מתחיל אתגרים בטיקטוק שהופכים לויראליים מאוד ועוזרים לו לצבור יותר מעורבות בטיקטוק ובכלל. 

Dior

ואיך אפשר בלי סקירה של פרופיל הטיקטוק של מותג העל Dior? מדובר ברשת יוקרתית של איפור, אופנה וטיפוח וכעת נסקור את פעילותם בטיקטוק.

דיור בטיקטוק

נכון לכתיבת שורות אלה, ל-Dior יש כמעט 260 אלף עוקבים בטיקטוק. באינסטגרם, לשם השוואה, המותג מחזיק בחשבון עם יותר מ-32 מיליון עוקבים!

בעמוד הטיקטוק של החברה נוכל למצוא תוכן מגוון. נכון להיות החברה מעצבת את עמוד הטיקטוק שלה לפי 'שלישיות של תכנים באותו קונספט'. למה הכוונה? החברה מעלה כל פעם 3 סרטונים מאותו יום צילומים או באותה אווירה וגוון של צבע. כך נוצרות שורות-שורות לפי צבעים וקונספטים. למשל שורה של מוצרים בגווני לבן וכחלחל, שורה של מוצרים או אנשים בגווני חום-ניוד-שחור-לבן וכן שורות של תכנים בגווני אדום-ורוד וכו' וכו'. מדובר באסטרטגיה מעניינת ומגניבה להצגה של תוכן, שיש מותגים שמשתמשים בה גם באינסטגרם.

שיווק נכון ואפקטיבי בטיקטוק

רוצים לקדם את העסק בטיקטוק? הגעתם למקום הנכון. שמי טל נברו, אני עוסקת מעל עשור בשיווק באינטרנט ואני אשמח לעזור לכם לשווק את העסק שלכם בטיקטוק או באינטרנט בכלל.
אני מספקת שירותי בניית אסטרטגיה וניהול תוכן, ניהול קמפיינים ממומנים באינטרנט, עיצוב ופיתוח אתרים ודפי נחיתה ועוד. צרו איתי קשר, ואחזור אליכם בהקדם.

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :