
כדי להבין מהו תוכן ירוק-עד – ראשית עלינו להסביר על החשיבות של כתיבת תוכן איכותי ופרסומו על בסיס קבוע באתר שלכם ועל ההשפעה של כך על הקידום האורגני של האתר שלכם.
מדובר בדרך הנכונה והאפקטיבית ביותר למשיכת גולשים לאתר שלכם ולהגדלת התנועה שבו. זו גם הדרך היעילה ביותר לקידום אורגני של האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל.
הבעיה, שישנם מיליוני פוסטים שעולים לאתרים השונים מדי יום ולכן קשה יותר לגרום לאתר שלכם להתבלט מביניהם. אבל יש בכך גם יתרון מסוים. והיתרון, הוא שיש הבדל בין אותם מאות אלפי או מיליוני הפוסטים שמתפרסמים מדי יום באינטרנט. לא כולם מעניינים את הגולשים באותה המידה, וכן לא כולם יישארו רלוונטיים בעוד נניח שנה, חמש שנים או עשור מהיום.
כך אתם כבעלי אתרים – יכולים לייעל את סוג התוכן שאתם יוצרים לאתר שלכם וכן לשפר את הביצועים של מאמצי הקידום האורגני שאתם מבצעים. כלומר, אם אתם כבר משקיעים על תוכן איכותי, שעולה לכם הרבה זמן ו\או הרבה כסף – עשו זאת בדרך הנכונה והיעילה ביותר.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
תוכן ירוק עד הוא תוכן שהגולשים ימצאו אותו רלוונטי ומעניין – ללא תלות בתקופת הזמן או במועד של פרסומו.
במילים אחרות זהו תוכן שאינו קשור לאירועים או למצבים מסוימים. זהו תוכן שהוא בעל-ערך וכזה שימצא רלוונטי בעיניי קוראיו גם שנים רבות לאחר כתיבתו.
קודם דיברנו על כך שתוכן ירוק-עד תורם רבות להגברת תנועת הגולשים באתר וכן לקידום האתר אורגנית בתוצאות החיפוש של גוגל.
זה נכון, כי אם כתבתם את התוכן ירוק-העד שלכם בצורה מעניינת ובשפה של קהל היעד והנגשתם אותה בצורה נוחה ומתאימה – אותו תוכן ימשיך להביא לכם גולשים וכניסות לאתר גם שנים רבות לאחר כתיבתו.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
אז לאחר שהבנו מהו תוכן ירוק-עד, נעבור למה שמעניין אתכם באמת. מהם סוגי התכנים ירוקי העד הקיימים ובאילו תכנים ירוקי-עד כדאי לכם להתמקד?
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
כל מה שקשור לטרנדים חולפים, לאופנות זמניות או לחדשות שמידת העניין בהן תלויה בזמן – לא נחשב לתוכן ירוק עד.
גם נתונים סטטיסטיים שונים, מגמות בתעשיה, דעות או השערות – הן לא תוכן ירוק-עד.
ברוב המקרים, פחות כדאי להשקיע על יצירת תכנים מסוג זה. והסיבה לכך היא פשוט שאינם יהיו רלוונטיים בעוד כמה שנים.
ולכן עדיף להשקיע על תכנים שיהיו מעניינים ויביאו לכם תנועה לאתר גם שנים רבות לאחר פרסומם.
כמות המאמרים הכוללים תוכן-ירוק עד לרוב יביאו לכם יותר תנועה ומעורבות עם האתר שלכם בעתיד, מאשר כמות מאמרים גדולה פי כמה של תכנים שלא כולם הם תכנים ירוקי-עד.
כך במקום לכתוב 10 מאמרים בחודש שחלקם עוסקים בתוכן ירוק-עד וחלקם לא – כתבו 3 מאמרים מדי חודש, אבל צרו רק תוכן ירוק-עד.
תוכן ירוק-עד גורם לאתר שלכם להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות. האלגוריתם של גוגל יודע לזהות אילו מאמרים באתר שלכם כוללים תוכן ירוק-עד ואילו לא.
לכן רצוי שתיצרו לאתר שלכם יותר תוכן ירוק-עד, כזה שיהיה רלוונטי גם שנים לאחר פרסומו וימשיך להביא לכם תנועה לאתר.
כאשר הגולשים קוראים באתר שלכם תוכן בעל ערך מוסף שקשור לתחום הפעילות שלכם – זה מגדיל את הסיכויים שהם יזכרו זאת בעתיד כאשר יחפשו את המוצרים או את השירותים שאתם מציעים, ושהם ייפנו דווקא אליכם. תוכן ירוק-עד הוא בדיוק תוכן מסוג זה וכדאי להשקיע עליו שכן הוא יביא לכם פניות ועסקאות בצורה פאסיבית, גם שנים לאחר פרסומו.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
מעוניינים בבניית אסטרטגיה ובניהול תוכן בדיגיטל, או אולי דווקא בבניית אתרים או בשיווק באמצעות משפיענים? מחפשים חברה לקידום ממומן בגוגל או ברשתות החברתיות? הגעתם למקום הנכון.
שמי טל נברו ואני עוסקת מעל עשור בשיווק עסקים באינטרנט. דברו איתי עוד היום ואשמח לעזור גם לעסק שלכם בקידומו בדיגיטל.