מהו תוכן ירוק-עד ולמה אתם צריכים את זה? - What Is Evergreen Content And Why Do You Need That

רוצים לדעת מהו תוכן ירוק-עד, למה זה כל כך חשוב לקידום האתר שלכם ומדוע עדיף לכם להשקיע רק על יצירת תוכן מסוג זה? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה תבינו מהו תוכן ירוק-עד באתרי אינטרנט, ולמה אתם צריכים את זה.

כדי להבין מהו תוכן ירוק-עד – ראשית עלינו להסביר על החשיבות של כתיבת תוכן איכותי ופרסומו על בסיס קבוע באתר שלכם ועל ההשפעה של כך על הקידום האורגני של האתר שלכם.
מדובר בדרך הנכונה והאפקטיבית ביותר למשיכת גולשים לאתר שלכם ולהגדלת התנועה שבו. זו גם הדרך היעילה ביותר לקידום אורגני של האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל.

הבעיה, שישנם מיליוני פוסטים שעולים לאתרים השונים מדי יום ולכן קשה יותר לגרום לאתר שלכם להתבלט מביניהם. אבל יש בכך גם יתרון מסוים. והיתרון, הוא שיש הבדל בין אותם מאות אלפי או מיליוני הפוסטים שמתפרסמים מדי יום באינטרנט. לא כולם מעניינים את הגולשים באותה המידה, וכן לא כולם יישארו רלוונטיים בעוד נניח שנה, חמש שנים או עשור מהיום.

כך אתם כבעלי אתרים – יכולים לייעל את סוג התוכן שאתם יוצרים לאתר שלכם וכן לשפר את הביצועים של מאמצי הקידום האורגני שאתם מבצעים. כלומר, אם אתם כבר משקיעים על תוכן איכותי, שעולה לכם הרבה זמן ו\או הרבה כסף – עשו זאת בדרך הנכונה והיעילה ביותר. 

אז מהו תוכן ירוק עד, למה אתם צריכים את זה ואיך זה קשור לקידום האורגני של האתר שלכם? המשיכו לקרוא ותגלו..

קידום אתר באמצעות תוכן ירוק-עד

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

כתיבת תוכן ירוק-עד, מה זה בכלל?

תוכן ירוק עד הוא תוכן שהגולשים ימצאו אותו רלוונטי ומעניין – ללא תלות בתקופת הזמן או במועד של פרסומו.
במילים אחרות זהו תוכן שאינו קשור לאירועים או למצבים מסוימים. זהו תוכן שהוא בעל-ערך וכזה שימצא רלוונטי בעיניי קוראיו גם שנים רבות לאחר כתיבתו.

קודם דיברנו על כך שתוכן ירוק-עד תורם רבות להגברת תנועת הגולשים באתר וכן לקידום האתר אורגנית בתוצאות החיפוש של גוגל.
זה נכון, כי אם כתבתם את התוכן ירוק-העד שלכם בצורה מעניינת ובשפה של קהל היעד והנגשתם אותה בצורה נוחה ומתאימה – אותו תוכן ימשיך להביא לכם גולשים וכניסות לאתר גם שנים רבות לאחר כתיבתו. 

לתכנן את התוכן השיווקי

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

באילו סוגים של תוכן ירוק-עד כדאי לכם להתמקד

אז לאחר שהבנו מהו תוכן ירוק-עד, נעבור למה שמעניין אתכם באמת. מהם סוגי התכנים ירוקי העד הקיימים ובאילו תכנים ירוקי-עד כדאי לכם להתמקד?

  • מדריכים, עצות ו-DIY – מדריכים תמיד ימשיכו להיות מחופשים ברשת. מדובר בתוכן שנשאר רלוונטי ומעניין לאורך שנים ולכן כדאי מאוד להשקיע בתוכן מסוג זה.
  • לקוחות ממליצים \ סיפורי הצלחה – אם אתם מספקים שירותים, צרפו לאתר שלכם עמוד של לקוחות ממליצים או סיפורי הצלחה שלכם בתפקיד וצרפו הוכחות. 
  • שאלות נפוצות – כדאי שתכללו באתר שלכם את אותו עמוד, שיש באתרים רבים, שבו ניתן למצוא מענה על שאלות נפוצות של הלקוחות של אותו עסק (כל עוד זה רלוונטי לכם).
תוכן ירוק-עד יביא לכם תוצאות טובות יותר
תוכן ירוק-עד יביא לכם תוצאות טובות יותר בקידום האתר אורגנית לאורך זמן

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מה לא נחשב לתוכן ירוק-עד ולא בטוח שווה להשקיע עליו?

כל מה שקשור לטרנדים חולפים, לאופנות זמניות או לחדשות שמידת העניין בהן תלויה בזמן – לא נחשב לתוכן ירוק עד.
גם נתונים סטטיסטיים שונים, מגמות בתעשיה, דעות או השערות – הן לא תוכן ירוק-עד.

ברוב המקרים, פחות כדאי להשקיע על יצירת תכנים מסוג זה. והסיבה לכך היא פשוט שאינם יהיו רלוונטיים בעוד כמה שנים.
ולכן עדיף להשקיע על תכנים שיהיו מעניינים ויביאו לכם תנועה לאתר גם שנים רבות לאחר פרסומם.

תוכן ירוק עד - 3 יתרונות וסיבות להשקיע בו

1. תוכן ירוק-עד חוסך לכם זמן ומאמץ 

כמות המאמרים הכוללים תוכן-ירוק עד לרוב יביאו לכם יותר תנועה ומעורבות עם האתר שלכם בעתיד, מאשר כמות מאמרים גדולה פי כמה של תכנים שלא כולם הם תכנים ירוקי-עד.
כך במקום לכתוב 10 מאמרים בחודש שחלקם עוסקים בתוכן ירוק-עד וחלקם לא – כתבו 3 מאמרים מדי חודש, אבל צרו רק תוכן ירוק-עד.

2. תוכן ירוק-עד עוזר לכם להגיע לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש

תוכן ירוק-עד גורם לאתר שלכם להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות. האלגוריתם של גוגל יודע לזהות אילו מאמרים באתר שלכם כוללים תוכן ירוק-עד ואילו לא.
לכן רצוי שתיצרו לאתר שלכם יותר תוכן ירוק-עד, כזה שיהיה רלוונטי גם שנים לאחר פרסומו וימשיך להביא לכם תנועה לאתר.

3. תוכן ירוק-עד יביא לכם יותר לידים בצורה פאסיבית

כאשר הגולשים קוראים באתר שלכם תוכן בעל ערך מוסף שקשור לתחום הפעילות שלכם – זה מגדיל את הסיכויים שהם יזכרו זאת בעתיד כאשר יחפשו את המוצרים או את השירותים שאתם מציעים, ושהם ייפנו דווקא אליכם. תוכן ירוק-עד הוא בדיוק תוכן מסוג זה וכדאי להשקיע עליו שכן הוא יביא לכם פניות ועסקאות בצורה פאסיבית, גם שנים לאחר פרסומו.

תוכן ירוק-עד

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מעוניינים בבניית אסטרטגיה ובניהול תוכן בדיגיטל, או אולי דווקא בבניית אתרים או בשיווק באמצעות משפיענים? מחפשים חברה לקידום ממומן בגוגל או ברשתות החברתיות? הגעתם למקום הנכון.
שמי טל נברו ואני עוסקת מעל עשור בשיווק עסקים באינטרנט. דברו איתי עוד היום ואשמח לעזור גם לעסק שלכם בקידומו בדיגיטל.

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :