זרם הפוסטים שלנו וניהול התמונות
אל תפספסו את החלקים הנוספים על גוגל פלוס:
1) נקודות שיווקיות | 2) פתיחת חשבון | 3) הגדרות חשבון | 4) פרופיל אישי |
5) מעגלים, תמונות וקהילות | 6) אירועים והאנגאאוט | 7) דף עסקי בגוגל פלוס
לחיצה על "פוסטים" תציג רשימה של הפוסטים שהעלנו לפרופיל ולחיצה על תמונות תביא אותנו למסך המציג את האלבומים והתמונות שלנו בגוגל פלוס.
נראה בהתחלה את האלבומים שלנו ואם נגלול למטה, נוכל לראות את התמונות שלנו אשר תוייגנו בהן, והמשך גלילה יוביל אותנו לרשימת האנשים המתוייגים איתנו בתמונות.
לחיצה על "אלבום" תאפשר לי מגוון דברים שאוכל לעשות עם האלבום, כמו שיתופו עם המעגלים שלי, תיוג אנשים, אירגון על פי סדר תמונות, הוספת תמונות לאלבום וכדומה.
אני ממליצה לתייג אנשים אם הם מופיעים באלבום או רלוונטיים אליו – כיוון שדבר זה יביא לחשיפה יותר גדולה של התמונות והאלבום, אשר יובילו בסופו של דבר גם לפרופיל שלכם.
מעוניינים הדרכה פרטית?
מחפשים הרצאה מעשירה או סדנת דיגיטל לעובדי הארגון שלכם? לחצו כאן
סרטוני היוטיוב שלי, כפתורי 1, ביקורות ותצוגת פרופיל
בלחיצה על יוטיוב – אוכל לראות סרטונים שהעלתי לערוץ שלי ביוטיוב
כפתורי 1 – מראים לי היכן ממוקמים כפתורי 1 שלי מחוץ לגוגל פלוס
ביקורות יראה לנו את הביקורות אשר פרסמנו על מיקומים בגוגל פלוס
הצג את עצמך/ציבורי יאפשר לי לראות כיצד הציבור או שם של מישהו מסויים רואה את הפרופיל שלי. כך שאם מישהו תייג אותי, או העלתי משהו רק למעגל מסוים, אוכל לוודא כי אף אחד מחוץ למעגל לא רואה את התוכן
אנשים / מעגלים וניהולם בגוגל פלוס
בחלק הזה נוכל לראות את האנשים שצירפנו למעגלים ולנהל את המעגלים שלנו.
המעגלים של גוגל מאפשרים לנו לחלק את האנשים אחריהם אנו עוקבים לקבוצות, או קטגוריות. לדוגמא: מעגל רק לבני המשפחה, מעגל רק לקולגות מהעבודה ומעגל רק לחברים הקרובים.
יצירת המעגלים מאפשרת לנו שני דברים:
1) האחד הוא האפשרות לראות בדף הבית תכנים בזרם, רק ממעגל ספציפי שאני בוחרת
2) האפשרות השניה היא לשתף תכנים מסויימים רק עם קבוצות מסויימות שאני בוחרת. למשל – בדיחה שאספר מעגל החברים שלי, לא יהיה בהכרח אותו תוכן שהייתי רוצה לשתף עם הורי או קולגות שלי בעבודה. לכן, בזכות המעגלים, אני יכולה להפיץ תכנים מסויימים לקהל ספציפי שאני בוחרת לנכון.
בשלב הראשון, נוכל לראות אילו אנשים גוגל פלוס מציעים לנו.
* בלחיצה על "הוסף", נוכל לבחור לאיזה מעגל אנו מעדיפים לצרף את הגולש. זיכרו, כי חלוקה לקטגוריות בצורה מסודרת, תאפשר לכם מיקוד תכנים בהמשך. לכן, חישבו היטב לפני שאתם מצרפים מישהו למעגל.
* גוגל פלוס גם מציע לנו לצרף למעגלינו אנשים שהיו קולגות לעבודה, חברים לכתה או אנשים מתוך אנשי הקשר של גוגל פלוס, כל פעם אופציה אחרת.
* ניתן לראות בתפריט מימין מספר אופציות נוספות להגיע לאנשי קשר, לראות מי הוסיף אותנו ואף לצרף אנשים מתוך הג"ימייל שלנו.
* בתפריט העליון, ניתן לראות מי הוסיף אותנו למעגלים שלו וכן לנהל את המעגלים הקיימים שלנו.
רשימות וניהול המעגלים שלנו:
ניתן לגרור אנשים לתוך המעגלים כדי לעקוב אחריהם וכדי שנוכל לשתף אותם בתכנים.
ניתן לייצר מעגל, לתת לו שם ותיאור
ואפשר למחוק מעגל. שימו לב כי מחיקת מעגל הינה לצמיתות והמעגל אינו ניתן לשיחזור!
בעת מחיקת מעגל אנשים במעגל יפסיקו להיות מחוברים אליכם, אלא אם כן הם נמצאים בו-זמנית במעגל אחר שלכם. כמו כן – כל דבר ששיתפתם במעגל זה בלבד – יעלם..
כדי להפסיק לקבל התראות ממשהו מסויים, ניתן "להשתיק" אותו – בלחיצה על "השתק" תפסיקו לקבל ממנו התראות. אך עדיין תוכלו לראות את הפרסומים בפרופיל שלו או בזרם שלכם.
Discover – מאפשר לנו לגלות אנשים ודפים מעניינים בהמלצת גוגל פלוס, גם לפי חלוקה לקטגוריות מימין.
מעוניינים הדרכה פרטית?
מחפשים הרצאה מעשירה או סדנת דיגיטל לעובדי הארגון שלכם? לחצו כאן
תמונות ועריכתן בגוגל פלוס
תמונות הינן כלי חשוב בגוגל פלוס, גם כיוון שהעולם הולך לכיוון הויזואלי. תמונה הינה אלמנט אשר מושך את העין ועוצר אנשים כדי להתעמק בה. כמו כן, תמונות בגוגל פלוס מאנדקסות במנועי החיפוש מהר יותר מתמונות בכל פלטפורמה אחרת.
בתוך התמונות נוכל לראות את כל התמונות שהעלנו ולארגן אותן באופן הכי נוח לנו.
ניתן לתייג אנשים בהן, פעולה מומלצת לחשיפה מוגברת של התמונה אצל אנשים אחרים, ניתן להוסיף תמונות נוספות, אפשר לשתף אותן, למחוק, להוסיפן לאירוע (עליו נשוחח בהמשך) ועוד.
יש כמה אופציות לצפיה בתמונות:
מה חדש: מאפשר לנו לראות חידושים בתמונות של גוגל פלוס
המיטב: גוגל פלוס בוחרת עבורינו כמה תמונות שהן המיטב מבחינתה באופן שרירותי.
תמונות: יראה לנו את כל התמונות במיקום אחד
אלבומים: יראה לנו את כל התמונות במיקום אחד
ובתוך "עוד" ניתן יהיה ליצור גיבוי לתמונות, לפוסטים או למחוק אותם.
** כל תמונה אף ניתן לערוך וחתוך כראות עיננו בתוך מערכת ה"עריכה" של גוגל פלוס.
בחלק הבא נשוחח על קהילות בגוגל פלוס ויתרונותיהם השיווקיים
קהילות בגוגל פלוס ויתרונותיהן השיווקיים
קהילות אלו הן קבוצות שיחה בגוגל פלוס, המחולקות על פי תחומי עניין.
קהילות הן כלי שיווקי מאד חזק בגוגל פלוס, באמצעותן אפשר גם להיחשף לקהל יעד פוטנציאלי לעסק שלנו, גם ישנה אפשרות למצב את עצמינו כבעלי ידע ומומחיות בנושא מסויים וגם ניתן לקבל המון מידע חשוב ורלוונטי על חידושים, עדכונים והתפתחויות בתחום העניין או העיסוק שלנו.
ישנן כמה סוגי קהילות:
קהילה פתוחה, בה אתה לא צריך אישור להצטרף והינה קהילה של אנשים המתעניינים בתחום מסוים. לדוגמא – קהילה של מדיה חברתית, אליה יכול כל אחד להצטרף וכל אחד גם יכול למצוא אותה בחיפוש.
וקהילה פתוחה, בה אתה צריך אישור להצטרף, כדי שתוכל לשתף בתכנים.
קהילה פרטית אף היא נחלקת לשני סוגים:
ישנה קהילה אשר ניתן למצוא אותה במנועי חיפוש ולהצטרף אליה
וישנה קהילה אשר אינה ניתנת למציאה במנועי החיפוש והיא פרטית למשתתפים בה. היא יכולה להיות קהילה המכילה חברים שלך, או קהילה של אנשים מהעבודה שלך, איתם אתה יכול לשתף תכנים שלא היית רוצה שאף אדם שאינו קשור לקבוצה הזו יראה.
כל הקהילות:
יציג לנו שלוש דרגות פעילות של קהילות:
העליונה אלו הן קהילות אשר הוזמנו אליהן. אני ממליצה להצטרף לקבוצות הרלוונטיות אלינו, שם נוכל לחשוף לאנשים נוספים את התכנים והעסק שלנו ולצרוך תוכן מעניין ואפקטיבי לנו.
בשלב הבא נוכל לראות את רשימת הקהילות שלנו. הכוונה – קהילות אשר אנחנו הקמנו או קהילות שאנו לוקחים בהן חלק
בהמשך, גוגל פלוס ימליץ לנו על קהילות שאולי נאהב, זאת על פי נתוני קהילות שאנו לוקחים בהן חלק ותכנים שאנו מעלים בפרופיל שלנו.
כך גם יהיה תחת הכותרת "מומלץ עבורך".
לא מצאנו קהילות שרצינו? ניתן לחפש ברובריקת החיפוש על פי מילות מפתח.
ליצירת קהילה יש ללחוץ על כפתור "צור קהילה", המופיע תחת "כל הקהילות" וכן "מומלץ עבורך" ולבחור את סוג הקהילה אותה הייתם מעדיפים ליצור.
רגע לפני יצירת הקהילה חישבו –
מהי מטרת הקהילה? מי הקהל אליו פונים? אילו תכנים יעניינו אותו? לאילו תכנים הוא יגיב, ייצור אינטרקציה וישתף?
חשוב להיות ממוקדים בתכנים ובקהל אליו מכוונים כדי שהקבוצה תהיה אפקטיבית כמה שיותר ולא תוביל אליה אנשים שאינם רלוונטים לקהילה.
לחלק הבא, על אירועים והאנגאאוט בגוגל פלוס, לחץ כאן
מעוניינים הדרכה פרטית?
מחפשים הרצאה מעשירה או סדנת דיגיטל לעובדי הארגון שלכם? לחצו כאן
אל תפספסו את החלקים הנוספים על גוגל פלוס:
1) נקודות שיווקיות | 2) פתיחת חשבון | 3) הגדרות חשבון | 4) פרופיל אישי |
5) מעגלים, תמונות וקהילות | 6) אירועים והאנגאאוט | 7) דף עסקי בגוגל פלוס