איך לקבל יותר מעורבות באינסטגרם - How To Increase Your Engagement On Instagram

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

רוצים לדעת איך לקבל יותר מעורבות באינסטגרם בשנת 2021? הפוסט הזה הוא בדיוק בשבילכם.

עד לאחרונה תשומת הלב של כולנו הייתה בעיקר על מספר הלייקים בפוסטים שלנו. זה היה המדד העיקרי למדידת המעורבות עם הפרופיל שלנו באינסטגרם.
ואז אינסטגרם החלה לצאת בפיילוטים בכמה מדינות שונות, לפיהם הגולשים לא יוכלו לראות יותר את כמות הלייקים על פוסטים של משתמשים אחרים.

העלמתם של הלייקים לא רק גרמה לסערה גדולה ברשת, וגם מחוצה לה. אלא היא גם שינתה את הדרך של אנשים רבים למדידת המעורבות עם הפוסטים שלהם.
כיום מותגים, עסקים ואנשים פרטיים שרוצים למדוד את כמות המעורבות שהם מקבלים ולהגדילה – צריכים למדוד מגוון רחב יותר של פרמטרים.

כלומר, מאז הניסיון להעלמת הלייקים מאינסטגרם, חשוב לשים דגש על עוד מדדים שונים של מעורבות, כמו כמות התגובות, השיתופים והצפיות בסטוריז.
ומכיוון שנוצר שינוי מסוים באופן שבו אנו מודדים מעורבות, זה טבעי שנשנה גם את האופן שבו אנו מנסים להגדיל או לשפר את המעורבות עם הפרופיל שלנו.

בפוסט זה נדון ב-5 דרכים להגדלת המעורבות באינסטגרם בשנת 2021.

יותר מעורבות באינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

איך לקבל יותר מעורבות באינסטגרם

רוצים לדעת איך לקבל יותר מעורבות באינסטגרם – כמו יותר תגובות, צפיות בסטורי וכו'? להלן 5 דרכים שיעזרו להגדיל את המעורבות באינסטגרם:

1: צרו תוכן שהגולשים ירצו לשמור

אחת הדרכים להגדלת המעורבות שאתם מקבלים באינסטגרם – היא להעלות יותר פוסטים שמעודדים את הגולשים לשמור אותם. 
כלומר, צרו יותר תכנים שיגרמו לעוקבים שלכם לרצות לעשות להם Save כדי לראות אותם שוב אחר כך.
למטרה זו אתם יכולים להעלות סרטונים כמו סרטוני הכנת מאכלים או להעלות סליידרים (כמו קרוסלה בפייסבוק) עם טיפים, למשל.

2. השתמשו בפיצ'ר ה-Questions בסטורי

הידעתם שמעל 500 מיליון חשבונות אינסטגרם צופים או משתמשים בסטוריז מדי יום?
לכן אין ספק שמדובר במקום שכדאי לכם להיות בו אם אתם רוצים להגדיל את המעורבות עם הפרופיל שלכם באינסטגרם.
ובהקשר זה, אחד הפיצ'רים הכי יעילים להגדלת המעורבות באינסטגרם בכלל וסטורי בפרט – הוא פיצ'ר הQuestions.
מובילי דעה ומפורסמים רבים משתמשים בו (בעיקר עבור שאלות מסוג 'שאל אותי הכל' או AMA בקיצור באנגלית). 
יש לציין כי השימוש בפיצ'ר יעיל במיוחד גם עבור עסקים ומותגים שרוצים להגדיל את המעורבות עם הפרופיל שלהם, תוך כדי חיבור העוקבים למותג.

3. נסו להעלות סוגים חדשים ומגוונים של תכנים

אינסטגרם השתכללה בשנים האחרונות וכיום היא מאפשרת לנו לשתף בפלטפורמה שלה מגוון רחב של תכנים שונים.
אם אתם רגילים להעלות למשל רק פוסטים מסוג תמונה לפרופיל שלכם, ייתכן שאתם מפספסים דרכים אחרות שיכולות להביא לכם יותר מעורבות.
אולי אתם חושבים שהעלאת סרטוני קצרים רגילים לפרופיל שלכם מביאה לכם הכי הרבה צפיות, אבל אולי סרטוני IGTV יביאו לכם יותר?
עד שלא תנסו, לא תדעו. לכן כדי למקסם את כמות המעורבות שאתם מקבלים באינסטגרם – כדאי שתתנסו בשיתוף כל מיני סוגי תכנים.
נסו להעלות סטוריז, פוסטים מסוג סליידר, סרטוני IGTV וכו' – ובדקו מהו השילוב שעובד עבורכם הכי טוב.

4. צרו תוכן שמשתמשים אחרים ירצו לשתף

כדי לקבל יותר מעורבות עם הפרופיל שלכם באינסטגרם, אתם יכולים ליצור יותר תוכן שיגרום למשתמשים אחרים לרצות לשתף אותו.
מה שיכול לעזור לכם במקרה כזה הוא ליצור יותר תכנים מצחיקים, מושקעים, מקוריים, מגניבים או מעוררי השראה.
אלו יכולים להיות צילומים מקצועיים מרשימים ואפילו סתם ציטוטים שאתם מעלים לפרופיל שלכם כפוסטים מסוג תמונה עם כיתוב על רקע כלשהו.
העיקר, שהתוכן שלכם יגרום למי שיראה אותו לרצות לשתף אותו עם חברים ולשלוח להם את הפוסט בצ'אט, או לשתף את הפוסט בסטורי.

5. כתבו תיאורים ארוכים יותר

תיאור הפוסטים שלכם באינסטגרם יכול להכיל כיום עד 2,200 תווים. מדובר בהרבה מאוד תוכן שאתם יכולים לחלוק עם קהל העוקבים שלכם.
במחקרים שיווקיים על הגורמים המשפיעים על מידת המעורבות עם פוסטים באינסטגרם – נמצא שלאורך התיאור יש השפעה מעניינת.
במחקרים אלו נמצא כי ככל שהתיאור שלכם באינסטגרם יהיה ארוך יותר, כך יש יותר סיכוי שמי שיראה אותו יגיב על הפוסט.
לכן, אם אתם רוצים לדעת איך לקבל יותר מעורבות באינסטגרם – כדאי שתדעו שכתיבת תיאורים ארוכים יותר כנראה יכולה מאוד לכך.

נתוני חשיפה ומעורבות באינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

שיווק באינסטגרם

מעוניינים לדעת איך לקבל יותר מעורבות באינסטגרם או רוצים להכיר דרכים חדשות ונוספות להגברת המעורבות?
אם כן, אז אתם חייבים להכיר את הקורס הדיגיטלי שלי לקידום נכון ואפקטיבי יותר באינסטגרם.

או שאולי אתם דווקא מחפשים חברה מקצועית שתדאג לשיווק משתלם ויעיל יותר של העסק שלכם ברשתות החברתיות או בדיגיטל בכלל?

שמי טל נברו, ובמסגרת החברה שלי לשיווק באינטרנט – סושיאל ליידי – אני מספקת מגוון שירותים בתחום הקידום בדיגיטל.
ביניהם בניית אתריםבניית אסטרטגיה ושיווק אורגניניהול קמפיינים ממומנים, העברת סדנאות והרצאות ועוד.

רוצים לקבל פרטים נוספים? צרו איתי קשר ואחזור אליכם בהקדם עם מידע נוסף.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
הפיצ'ר החדש אינסטגרם The new Instagram Guides feature – Guides
30 בנובמבר 2020
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מדריך פתיחת חנות בפייסבוק – Guide To Opening A Store On Facebook
28 בנובמבר 2020
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להוסיף לינק לסטורי – How To Add Links To Your Stories
20 בנובמבר 2020
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
טריקים לסטוריז שכדאי להכיר – Tricks For Stories Worth To Know
17 בנובמבר 2020