איך לבנות פרופיל לינקדאין מנצח - How To Build A Winning LinkedIn Profile

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

רוצים לדעת כיצד לבנות פרופיל לינקדאין מנצח, שיביא לכם יותר פניות עסקיות? 


נכון, כולנו שמענו שלינקדאין היא הפלטפורמה הכי טובה לבעלי מקצועות שונים המעוניינים להרחיב את קשריהם המקצועיים.
אבל, אם ניסיתם לקדם פרופיל לינקדאין, וודאי שמתם לב כי יצירת פרופיל לינקדאין שבאמת יביא לכם יותר פניות – זה לא  משהו שכל כך פשוט לעשות, כפי שזה נשמע.

רוצים פרופיל לינקדאין שלא רק נראה מרשים, אלא גם כזה שיביא לכם יותר הצעות עיסקיות ויעזור לכם להגדיל את רשת הקשרים המקצועיים שלכם? המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.

במאמר זה נלמד אתכם איך לבנות פרופיל לינקדאין מנצח בצורה הפשוטה והמהירה ביותר.

בניית פרופיל לינקדאין מנצח

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

5 צעדים ראשונים ליצירת פרופיל לינקדאין

1. תמונת פרופיל – הוסיפו לעמוד שלכם תמונת פרופיל ייצוגית, מכובדת ומרשימה שלכם מהחזה ומעלה או רק של אזור הפנים, ממש כמו בפרופיל הלינקדאין בתמונה שלמטה.

2. שם משתמש – לינקדאין היא המקום לכתוב את שמכם המלא והרשמי. אל תשתמשו בשם המשתמש שלכם בכינויים שונים, כפי שנהוג לעשות ברשתות חברתיות אחרות.

3. עיסוק – לצד שמכם בפרופיל הלינקדאין, מופיע תחום העיסוק או המומחיות שלכם.
בתמונה המוצגת למטה למשל העיסוק של בעל הפרופיל הוא Online Growth Marketing Expert.

4. תפקיד – חוץ מעיסוק המופיע בצמוד לשם שלכם בפרופיל הלינקדאין, אתם יכולים לציין מתחת את התפקיד הנוכחי שלכם.
למשל בדוגמא התפקיד של בעל הפרופיל הוא  Director of Client SEO at KlientBoost.

5. תמונת קאבר
כמו בפייסבוק גם כאן אתם יכולים להוסיף לפרופיל שלכם תמונת קאבר. למראה של פרופיל מקצועי ומרשים, רצוי ליצור תמונת קאבר איכותית, מעניינת ורלוונטית אצל מעצב גרפי.
בדוגמא שהצגנו בעל הפרופיל משתמש אפילו בתמונת הקאבר בחוכמה, כדי לנסות ולמשוך אליו קהל גדול יותר של לקוחות וקשרים עיסקיים.

פרופיל לינקדאין מנצח

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

איך לבנות פרופיל לינקדאין מנצח

מעבר להצגת הניסיון המקצועי שלכם בעבר ובהווה ועיצוב תמונת קאבר מגניבה, יש עוד דברים שאתם יכולים לעשות כדי לשדרג את פרופיל הלינקדאין שלכם.

הצגת מאמרים שכתבתם ומחקרים שביצעתם: אתם יכולים להציג בפרופיל שלכם כל מיני עבודות אקדמיות שיצרתם במהלך לימודיכם לתארים שלמדתם וכן מחקרים שביצעתם לאחר התואר ופירסמתם בכתבי עת או להציג מאמרים וספרים שהוצאתם לאור.

הצגת הישגים לימודיים: אין ספק שציונכם באקדמיה והישגכם הלימודיים יכולים לנבא רבות על יעילותכם כעובדים פוטנציאליים או כשותפים עיסקיים. לינקדאין מאפשרת לכם להציג את הישגכם האקדמיים ומומלץ לעשות זאת אם יש לכם במה להתגאות.

הצגת המלצות ממעסיקים או מלקוחות קודמים: כולנו מסתמכים על המלצות מפעם לפעם, לפי שאנחנו מקבלים עובד חדש לחברה שלנו או לפני שאנחנו שוקלים להתחיל לעבוד עם לקוח חדש. לכן כדי להגדיל את כמות הפניות העסקיות שאתם מקבלים מומלץ להציג בפרופיל הלינקדאין שלכם כמה שיותר המלצות רלוונטיות.

פרסום הזדמנויות תעסוקה ושותפויות עיסקיות: לינקדאין מאפשרת לכם לעשות זאת, אז פשוט תנסו. אין לכם מה להפסיד. נסו לחפש דרך לינקדאין את השותף העיסקי הבא שלכם, את העובד הבא שלכם או את הלקוח הגדול הבא שלכם. עשו זאת נכון, דעו כיצד לפנות אליהם, הציעו הצעות מעניינות – והאמינו לנו שלא תצטערו אם תנסו להשתמש בלינקדאין כדי להגדיל את רשת הקשרים העיסקיים שלכם.

איך לבנות פרופיל לינקדאין מנצח

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

בנו פרופיל לינקדאין מעניין

טיפ שכדאי לזכור: פרופיל הלינקדאין הוא כרטיס הביקור שלכם בפלטפורמה – אבל זה לא טופס קורות חיים. אם תציגו רק את מעסיקי או לקוחות העבר שלכם, זה יכול לשעמם די מהר את מי שיבחן את הפרופיל שלכם.

לכן, ההמלצה שלנו היא אמנם לא לוותר על המידע על ניסיונכם המקצועי ועל ההכשרה האקדמית שלכם, אבל גם לא להסתפק רק בזה. נסו להעלות לפרופיל הלינקדאין העיסקי שלכם גם תכנים פיקנטיים ומעניינים כמו חידות שהצלחתם לפתור או מידע מסקרן על עצמכם. תנו לגולשים אפשרות להכיר גם את האופי או את האישיות שלכם דרך צפייה בתכני הפרופיל שלכם והשתמשו בפיצ'רים כמו פרסום מאמרים ולינקדאין לייב כדי להגדיל את התנועה לפרופיל שלכם.

פרופיל לינקדאין

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

קידום בלינקדאין ובפלטפורמות החברתיות

מעוניינים בקידום הפרופיל העיסקי שלכם בלינקדאין? רוצים לקבל יותר פניות עסקיות או למכור יותר דרך הרשתות החברתיות?
שמי טל נברו ואני עוסקת מעל עשור בניהול תוכן ובקידום אורגני בגוגל וברשתות החברתיות, בבניית דפי נחיתה ואתרים, בפרסום ממומן ובשיווק באינטרנט על סוגיו השונים. 
צרו איתי קשר עוד היום ואני אשמח לעזור גם לכם בקידום העסק בדיגיטל.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :

Close