איך לעשות מיתוג אישי ברשתות החברתיות - How To Use Social Media For Personal Branding

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

רוצים לדעת איך לעשות מיתוג אישי לפרופיל שלכם ברשתות החברתיות בצורה נכונה? מעוניינים ללמוד יותר על קידום הפרופיל העיסקי שלכם בפלטפורמות החברתיות השונות? המאמר הבא הוא בשבילכם.

אין ספק שכדי להצליח בקידום העסק שלכם ברשתות החברתיות – כדאי שתשקיעו מחשבה על חיזוק המיתוג האישי שלכם.
אבל איך עושים זאת נכון, ממה בכלל מתחילים, מה חשוב לדעת בנושא ועל מה אסור לוותר בשום אופן?
במאמר זה נלמד אתכם כל מה שרציתם לדעת על עשיית מיתוג אישי ברשתות החברתיות בצורה הנכונה והאפקטיבית ביותר.

מיתוג ברשתות החברתיות באמצעות יצירת תמונות אווירה

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

שם הפרופיל

ראשית, כדאי מאוד ששם הפרופיל שלכם ברשתות החברתיות יכלול בדיוק את שם המותג שלכם.
אם זכיתם ושם המותג שלכם פנוי באותה רשת חברתית – השתמשו בו ואל תוסיפו תווים נוספים. אם שם המותג שלכם תפוס בתור שם לפרופיל – נסו בכל זאת להיצמד לשם המותג שלכם ככל האפשר. זאת מהסיבה שחשוב ששם הפרופיל שלכם יישאר קצר, קליט וזכיר ככל האפשר. רוצים לעשות מיתוג אישי ברשתות החברתיות בצורה נכונה? קודם כל תדאגו לכך ששם המשתמש שלכם יכלול את שם המותג שלכם, ורצוי שלא יכלול שום דבר מעבר.

עמוד האינסטגרם של נייקי
שם המשתמש בעמוד העיסקי של נייקי באינסטרם - הוא שם המותג

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

ה-'ביו' באינסטגרם \ עמוד האודות בפייסבוק

היבט חשוב נוסף שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עושים מיתוג אישי ברשתות החברתיות – הוא התיאור שאתם כותבים אודות הפרופיל שלכם. אמנם בכל רשת חברתית יש לכך שם קצת שונה. נניח, באינסטגרם מדובר ב-'ביו', בפייסבוק זהו ה-'אודות', בטוויטר ובטיקטוק קוראים לזה ה-'ביוגרפיה' וכו'. אבל בסופו של דבר – בכולם מדובר באותו הדבר. זהו המקום שלכם לכתוב תיאור שיווקי ומושך על הפרופיל העסקי שלכם.
אם אתם רוצים לעשות מיתוג אישי לפרופיל שלכם בפלטפורמות החברתיות השונות – השקיעו מחשבה על כתיבת תיאור מקורי, מגניב ומעניין. התיאור צריך לגרום לגולשים להתחבר אליכם ולרצות לעקוב אחריכם. וכדי לחזק את המיתוג שלכם – רצוי לכלול בתיאור את הסלוגן שלכם וחשוב שהוא ידבר את שפת המותג שלכם.

עמוד האינסטגרם של המותג 'פיקס'
כך נראה תיאור ה'ביו' בעמוד האינסטגרם של מותג ההלבשה התחתונה fixfixfix

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

היילייטס באינסטגרם

מכירים את ה-Highlights באינסטגרם? ה-'הילייטס' אלו אותם סטוריז שניתן "לנעוץ" בפרופיל שלכם. כך אתם יכולים להשאיר את הסטוריז שלכם על העמוד ליותר מ24 שעות (ולמעשה לקביעות – עד שתורידו אותם) ולחלקם לקטגוריות שונות. חוץ מזה שמדובר באפשרות נהדרת כדי להפוך את הפרופיל שלכם למעניין ולייחודי יותר, יש בכך גם פוטנציאל מעולה לחיזוק המיתוג שלכם.
איך לחזק את המיתוג שלכם באמצעות שימוש בקאבר ייחודי להיילייטס? ישנן אפליקציות כמו אפליקציית Highlights הייעודית לכך, שמאפשרות לכם ליצור קאברים מגניבים וממותגים להיילייטס שלכם. זה מאפשר לכם לבדל את הפרופיל שלכם מאחרים וזו דרך מעולה לחיזוק המיתוג האישי שלכם.

רוצים לדעת יותר על קידום אורגני של פרופיל האינסטגרם שלכם? יש לנו קורס אינטרנטי על קידום באינסטגרם שילמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא. לחצו כאן למידע נוסף.

השתמשו בלוגו שלכם

חלק חשוב מאוד מהמיתוג האישי שלכם ברשתות החברתיות הוא להשתמש בלוגו שלכם. זה חשוב כל כך שכן זה עוזר לגולשים לזכור את הלוגו ואת שם המותג שלכם. כך הם יזהו את הלוגו במהירות ויזהו את הפוסטים שלכם בקלות רבה יותר בעתיד. אבל זכרו שגם לא כדאי להשתמש בלוגו יתר על המידה.
בהקשר זה, הלוגו הוא תמונת הפרופיל הטובה ביותר לעמוד העיסקי שלכם בפלטפורמות החברתיות. כאשר אתם משתמשים בלוגו כתמונת הפרופיל שלכם – זה מסייע לכם לשמור על אחידות המיתוג שלכם ברשתות החברתיות השונות. כך, לא משנה באיזה פלטפורמה חברתית הגולש נמצא – אם הוא רואה את הלוגו שלכם, הוא יודע שמדובר בכם.
בנוסף, בתמונות מרכזיות וחשובות כמו תמונת הקאבר בפייסבוק או בחלק מהקמפיינים הממומנים שלכם – כדאי לשקול לצרף תמונה של הלוגו שלכם. בין אם בתור תמונה עיקרית או כחתימה קטנה בתוך תמונה גדולה אחרת.
יתר על כן, לחלק מהתמונות שאתם מעלים כפוסטים לפרופיל שלכם – אתם יכולים להוסיף את הלוגו שלכם בתור חתימה בפינה או בתחתית התמונה.

מיתוג אישי באינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

שמרו על שפת מותג אחידה

הזכרנו את הנושא הזה כבר קודם אך כעת נרחיב עליו קצת יותר. וזאת שכן יש לו השפעה מירבית על מידת ההצלחה של מאמצי המיתוג שלכם. כאשר עושים מיתוג אישי ברשתות החברתיות – אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא השמירה על אחידות שפת המותג שלכם.
מלכתחילה, כדאי כמובן ששפת המותג שלכם ברשתות החברתיות תדבר את השפה של קהל היעד ושתפנה אליו בגובה העיניים. אבל יתר על כן – כדאי גם שתשמרו על אותו קו עיצובי ועל אותה שפת מותג בכל הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות השונות.
זה עוזר כמובן לכך שהגולשים יזהו את הפוסטים שלכם במהירות ובקלות רבה יותר. אבל זה עוזר גם לחיזוק המיתוג האישי שלכם ברשתות החברתיות השונות וגם מחזק את נאמנות הלקוחות למותג.


מעוניינים ללמוד יותר על מיתוג אישי ברשתות החברתיות ועל קידום עסקי בדיגיטל?  היכנסו לבלוג שלנו – כתבנו לא מעט מאמרים בנושא שיכולים מאוד לעניין אתכם.

החלטתם שאתם מעוניינים בקידום הפרופיל שלכם ברשתות החברתיות או בקידום העסק שלכם באינטרנט?
אנו בסושיאל ליידי מספקים מגוון שירותי קידום באינטרנט – כמו ובניית אסטרטגיה וניהול תוכן, קידום ממומן, בניית אתרים ודפי נחיתה, פרסום באמצעות משפיענים ועוד ועוד.
דברו איתנו עוד היום, ואנו כבר נדאג לקידום איכותי, אפקטיבי ומשתלם של העסק שלכם בדיגיטל.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :

Close