מה משמעות המונח "מוצר דיגיטלי" ואיך נכנסים לתחום הזה? - What Does The Term "Digital Product" Mean And How Do You Get Into This Field

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

רוצים לדעת מהו מוצר דיגיטלי ואיך אתם יכולים ליצור כזה ולהרוויח מזה כסף? קראו את המאמר שכתבנו על מהם מוצרים דיגיטליים ואיך נכנסים לתחום הזה.

רוצים לדעת מהו מוצר דיגיטלי ואם כדאי לכם ליצור אחד כזה? במאמר זה נדבר על מהו מוצר דיגיטלי, על היתרונות ביצירת מוצר דיגיטלי ונסביר לכם איך נכנסים לתחום הזה.
אם אתם חולמים להרוויח כסף ממוצרים דיגיטליים – המאמר הזה הוא בשבילכם.

אז מהו בעצם מוצר דיגיטלי?

אין ספק כי "מוצר דיגיטלי" זהו מונח בולט בתחום השיווק הדיגיטלי בשנת 2020.
מוצר דיגיטלי זהו בעצם מוצר וירטואלי (כזה שאינו פיזי, מוחשי) ושנמכר דרך האינטרנט. זה יכול להיות ספר אלקטרוני, קליפ מוזיקלי, סרטון שיווקי, קורס אונליין וכו'.

מוצר דיגיטלי לרוב נועד כדי לשתף את הגולשים ברשת בתוכן בעל ערך ובידע על סוגיו השונים, בתמורה לתשלום שמקבל בעל המוצר על רכישתו.
כלומר, המוצר אמנם אינו פיזי, הוא וירטואלי ונצרך דרך הדיגיטל, אבל הכסף שאתם מקבלים על מכירתו הוא אמיתי לגמרי וכך גם התמורה שמקבלים אלו שרוכשים אותו.

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

למה כדאי לכם ליצור "מוצר דיגיטלי"?

  • גם אם זה נדמה לכם מופרך – כמעט לכל אחד מאיתנו יש ידע שאנחנו יכולים למכור אותו ולהרוויח ממנו כסף. מדובר בדרך הכי טובה עבורכם כדי להרוויח כסף מכל הידע שצברתם עד כה – באקדמיה, במהלך הקרירה או באוניברסיטה של החיים.
  • יצירת מוצרים דיגיטליים היא עסק לכם דבר – כלומר, בהחלט ניתן להתפרנס מכך בכבוד! אפשר למצוא באינטרנט קורסים דיגיטליים שנמכרים כמעט בעשר אלף ש"ח ובכמויות אדירות… אפילו אם רק 10 אנשים קונים את הקורס מדי חודש – תעשו את החשבון כמה נכנס להם לכיס.
  • יתר על כן, מדובר בעסק עם הוצאות קטנות ביחס לעסקים אחרים, נניח ביחס לעסקים שרוצים למכור מוצרים פיזיים וצריכים להתעסק עם אחסון ומלאי. אלו דברים שאינם רלוונטיים למי שמוכר מוצרים דיגיטליים ולכן חוסך משמעותית בהוצאות והופך את הסיכון לאפסי.
  • מוצר דיגיטלי הוא מוצר שיוצרים פעם אחת ואז ניתן להרוויח ממנו לאורך זמן לא מוגבל. למשל, אם יוצרים קורס דיגיטלי אז מצלמים פעם אחת וזהו – אפשר למכור אותו בכמות לא מוגבלת. זאת בשונה למשל מקורס פיזי עם מפגשים פרונטאליים שדורש מכם ללמד או לשכור מרצה לכל שיעור שמתקיים, בכל פעם מחדש.
  • מוצרים דיגיטליים לא מגבילים את מיקומו של הלקוח מבחינה פיזית. כלומר, עם מוצר דיגיטלי אתם לא מוגבלים מבחינת קהל היעד שלכם. אתם יכולים למכור את המוצר הדיגיטלי שלכם לכל גולש פוטנציאלי ברחבי העולם.

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

יתרונות ביצירת מוצר דיגיטלי - סיכום

כשאתם הופכים את הידע או המיומנויות שלכם למוצר דיגיטלי – אתם בעצם יכולים למכור אותם ולהרוויח מכך כסף, ולא מעט. את המוצרים הדיגיטליים שתיצרו אתם יכולים למכור באתר, בפייסבוק או בדף הנחיתה שלכם. עם המוצר הדיגיטלי שלכם אתם יכולים להגיע לכל גולש פוטנציאלי ברחבי הגלובוס.
אתם לא צריכים לדאוג לנהל דו שיח ועסקת מכירה מול הלקוחות, כי הכל נעשה ישירות דרך האינטרנט. מה שמאפשר לכם להרוויח כסף "כשאתם ישנים" ומבלי לעשות הרבה בצורה השוטפת. כלומר, מוצר דיגיטלי מאפשר לכם ליהנות מהכנסה פסיבית קבועה ויציבה – אם תעשו זאת נכון.

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

איך נכנסים לתחום המוצרים הדיגיטליים?

אז אם החלטתם שאתם רוצים ליצור מוצר דיגיטלי משלכם – ראשית עליכם לעשות את המחקרים המתאימים.
למה זה חשוב? כי זה מעלה את הסיכוי שהמוצר הדיגיטלי שלכם יהיה טוב, איכותי ומוצלח. בנוסף, זה יגביר את כמות המכירות של המוצר הדיגיטלי שלכם לקהל הרחב.

אפיון מוצר דיגיטלי

ראשית עליכם להחליט מה יהיה המוצר הדיגיטלי שלכם.
האם זה יהיה ספר דיגיטלי למבוגרים או לילדים או קורס שמלמד לנגן על גיטרה? או שאולי זה יהיה קורס אינטרנטי כמו קורס קידום באינסטגרם, קורס שיווק בדיגיטל או קורס פיננסי? בחרו כמובן בתחומים שאתם שולטים בהם ומכירים את דקויותיהם.
לאחר מכן עליכם לאפיין את המוצר הדיגיטלי שלכם: מה ההצעה שלכם ללקוח ובמה ההצעה שלכם שונה מהמתחרים? אם אתם רוצים ליצור קורס דיגיטלי, אז אילו פרקים ושיעורים הוא יכלול? אילו בונוסים או מתנות 'אקסטרה' אתם מציעים בתמורה לרכישת המוצר הדיגיטלי שלכם?

מחקר שוק

בשלב הבא אתם צריכים לערוך מחקר שוק.
במחקר שוק אתם צריכים להכיר את השוק שאתם הולכים להיכנס עליו. מי המתחרים בענף שלכם ומה מבדל את אלו שמצליחים מביניהם? מהו גודל קהל היעד הפוטנציאלי ומה מאפייניו? כיצד השוק אליו אתם רוצים להיכנס פועל בכלל? האם יש רגולציות או תקנות מסוימות? בררו על כל מה שכדאי לכם ללמוד או לדעת לפני שנכנסים לאותו שוק.

מחקר מתחרים

כעת, נעבור לשלב של מחקר המתחרים.
בשלב זה מרחיבים את המחקר שעשינו במחקר השוק בו נגענו במתחרים רק מעט. בשלב זה עליכם לנתח את המתחרים שלכם לפי קטגוריות מגוונות ורבות. כמו מה איכות המוצר\השירות שלהם, מה הערך המוסף שלהם, מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, מה מגוון המוצרים או השירותים שלהם, היכן הם פועלים (הן בדיגיטל והן באוף-ליין) ועוד ועוד.

מחקר מילות מפתח

אם אתם רוצים לעשות קידום באינטרנט לעסק הדיגיטלי שלכם – כדאי מאוד לעשות מחקר מילות מפתח.
במחקר מילות מפתח אתם למעשה מגלים מה המילים והביטויים שהגולשים הפוטנציאליים מחפשים כדי למצוא ברשת את המוצר הדיגיטלי שאתם רוצים ליצור. כך אתם גם יכולים לגלות מהו היקף הביקוש לאותו מוצר דיגיטלי וגם יכולים למצוא ביטויי מפתח איכותיים שעבורם תוכלו לקדם את המוצר הדיגיטלי שלכם. בין אם מדובר בשיווק ברשתות החברתיות ושימוש בהאשטגים, בקידום אתרים אורגני בגוגל או בפרסום ממומן בדיגיטל בכלל.

 

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

יצירת מוצרים דיגיטליים

החלטתם שאתם מעוניינים ביצירת מוצר דיגיטלי? אנו בצוות סושיאל ליידי נשמח לסייע לכם בתהליך וכן בכל היבט אחר שקשור לניהול תוכן אורגני בדיגיטל או לקידום ממומן באינטרנט.

ואם כבר מדברים על מוצרים דיגיטליים… גם לנו בסושיאל ליידי יש מוצר דיגיטלי יעיל, איכותי ומנצח שיצרנו – והוא הקורס האינטרנטי שלנו לקידום אורגני באינסטגרם. רוצים לדעת עוד על קורס האינסטגרם? לחצו כאן.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :

Close