שיווק משפיענים: 7 משפיענים לעקוב אחריהם ב-2020

הם השיגו מעמד של מומחים בתחום בו הם עוסקים ואספו סביבם כמות עצומה של עוקבים, הממתינים לשמוע את המלצותיהם: משפיעני רשת הם כבר מזמן קמפיין שיווק הפה לאוזן הטוב ביותר שאתם יכולים ליצור עבור המותג שלכם. אבל איך תוכלו לדעת מי הוא המשפיען הנכון עבור העסק שלכם? יצירת קמפיין משפיענים מצליח דורשת התאמת מובילי הדיעה המדוייקים עבור היעדים השיווקיים שלכם ועבור קהל היעל שהמותג שלכם מדבר אליו. לקראת 2020 סקרנו את המשפיענים המסקרנים ביותר באמצעות פלטפורמת שיווק המשפיענים המקיפה של HYPR, המאפשרת לכם להפוך את הקמפיינים שלכם לפשוטים ואוטומטיים. 

מתכננים את תקציב השיווק שלכם לשנת 2020? הנה 7 משפיענים שכדאי לכם לעקוב אחריהם:

1. המדענית: אמבר האסטרנומית

אמבר האסטורנומית היא פרשנית מדע, חוקרת ומדענית נתונים. עם יותר מ-45,000 עוקבים, אמבר היא הוכחה חיה שאפשר להוות השראה למהנדסים וחולי טכנולוגיה גם אם לא מרכיבים משקפי קריאה.

המספרים:

  • אינסטגרם – 46.5 אלף עוקבים
  • טוויטר – 22.3 אלף עוקבים
  • מדד מעורבות ממוצעת: 4.27%
  • תחומי עניין מרכזיים של קהל היעד: טכנולגיה, מחשבים, תכנות

*כל הנתונים נאספו באדיבות HYPR

2. הנערה: קרסין אלגד'

אם אתם שייכים לדור ה-Y או ה-Z כנראה כבר שמעתם עליה, אבל אם לא, תכירו את קרסין אלדג', נהגת מכונית מרוץ ומגישת תכניות בנושא מרוצים בערוץ NICK SPORTS בצפון קרוליינה.

המספרים:

  • אינסטגרם: 24.1 אלף עוקבים
  • טוויטר – 44.9 אלף עוקבים
  • מדד מעורבות ממוצעת: 3.54%
  • תחומי עניין מרכזיים של קהל היעד: מירוצי מכוניות, ספורט, כושר

*כל הנתונים נאספו באדיבות HYPR

3. האמא המשקיעה: שרה (חטיפים עם ג'קס)

שרה היא תזונאית ואמא פעילה, האחראית לאתר 'snackswithjax.wordpress.com' בו היא חולקת סיפורים מחיי האמהות ומתכונים. אם יש לך בבית ילד שלא רוצה לאכול, את חייבת לעקוב אחרי הרעיונות המעולים של שרה לארוחות שתמיד נראות מושלמות בפיד האינסטגרם שלה.

המספרים:

  • אינסטגרם: 60 אלף עוקבים
  • פייסבוק – 1.1 אלף עוקבים
  • מדד מעורבות ממוצעת: 1.64%
  • תחומי עניין מרכזיים של קהל היעד: אוכל, עיצוב, אמהות

*כל הנתונים נאספו באדיבות HYPR

4. חובבת הטיפוח ללא רגשות אשם: קיטי ללא אכזריות

מכורות איפור, זה בשבילכן: "קיטי ללא אכזריות" הוא בלוג ביוטי ומקור מידע על מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים בעריכתה של סוזי. אוהבים טיפים על איפור, שגרת טיפוח וחיים בריאים? לכו לפרופיל היפייפה שלה ותוכלו ללמוד איך אפשר לשים סוף לניסויים על בעלי חיים בתעשיית הקוסמטיקה או לחפש ברשימה אלפבתית של מותגים הנקיים מחשד באכזריות.

המספרים:

  • אינסטגרם: 48.7 אלף עוקבים
  • פינטרסט: 16.6 אלף עוקבים
  • פייסבוק – 59.7 אלף עוקבים
  • מדד מעורבות ממוצעת: 3.05%
  • תחומי עניין מרכזיים של קהל היעד: איפור, בלוגים על טיפוח, טבעונות

*כל הנתונים נאספו באדיבות HYPR

5. חובב הגורמה - ג'יי זיגמונט

"מדריך דישלן" הוא בלוג שיצר ג'יי זיגמונט כדי לעזור לעקובים שלו לגלות את מנות האוכל הטובות ביותר בניו יורק. נקודה.

המספרים:

  • אינסטגרם: 60 אלף עוקבים
  • מדד מעורבות ממוצעת: 1.82%
  • תחומי עניין מרכזיים של קהל היעד: אוכל, בישול, מסעדות

*כל הנתונים נאספו באדיבות HYPR

6. הפשיוניסטה - פאול-הנרי דובל

פאול-הנרי דובאל הוא סטייליסט אופנה מבוקש מהעיר קלן שבגרמניה. בין לקוחותיו, סלברטאים מארצו ומרחבי העולם. היתה זו ידידתו ולקוחותו המרוצה ואלרי קמפבל, אמה של דוגמנית העל נעמי קמפבל, שהכירה לו את עולם אפנת העילית.

המספרים:

  • אינסטגרם: 65.2 אלף עוקבים
  • פייסבוק : 3 אלף עוקבים
  • מדד מעורבות ממוצעת: 1.14%
  • תחומי עניין מרכזיים של קהל היעד: אופנה, בגדי גברים, בלוגים

*כל הנתונים נאספו באדיבות HYPR

7. גורו הבריאות: קלטי אוקונור

משפיעני בריאות ופיטנס הם דבר נפוץ בימינו. אבל רק לאחדים מהם יש חשבון אינסטגרם מעוצב לעילא שלא גורם לנו להרגיש רע עם עצמנו כשאנחנו שוב מבריזים מחדר הכושר. קלטי היא אחת האהובות עלינו – משפיענית המפרסמת ברשתות החברתיות תוכן על פיטנס, ספורט, אוכל, טיולים, הרפתקאות, חברים וסגנון. לשעבר שחקנית כדורסל בליגת המכללות היא מתגוררת בטורונטו, קנדה.

המספרים:

  • אינסטגרם – 78.2 אלף עוקבים
  • יוטיוב – 48.4 אלף עוקבים
  • טוויטר – 2.9 אלף עוקבים
  • מדד מעורבות ממוצעת: 5.28%
  • תחומי עניין מרכזיים של קהל היעד: כושר, פיטנס, בודיבילדינג

*כל הנתונים נאספו באדיבות HYPR

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איסורי האינסטגרם: 7 כללים שכדאי לכם לזכור – Instagram Don’ts: 7 Rules to Remember
5 בדצמבר 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
5 עצות שמנהלי מדיה חברתית היו רוצים לתת ללקוחות שלהם – Pieces of Advice Social Media Managers Want to Give Their Clients
24 בנובמבר 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
העקרונות הבסיסיים לניהול חשבון אינסטגרם עסקי ב-2020 – Instagram Business Marketing Checklist for 2020
14 בנובמבר 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית, פופולאריים
מה מחכה לנו בעולם השיווק הדיגיטלי ב-2020? What Can We Expect in the Digital World in 2020?
1 בנובמבר 2019